One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












21-04-2021

22.04. Bee Heppie


 


Thompson Twins - You Take Me Up* klik*








Waar ik  persoonlijk
altijd  héél  erg  gelukkig  van wordt




Is  zo'n schitterend veld met  paardenbloemen,

Niet dat ik ze allemaal in  mijn  tuin
  zou  willen hebben:-)
da's weer een  ander verhaal




Maar ze zijn  zó mooi,
en zo nuttig
voor insecten,

kleine zonnetjes
die werken op je gemoed...





Hier moeten bijtjes  vrolijk  van  worden,
denk je ook niet ? 💛








Ik heb  me helemaal  lopen  verlustigen  en dacht...
wat  nu,
als  al  deze bloemen
pluizenbollen zijn.....

maai  god...
kleine  wensballonnen
 mooier kun je  niet vinden...








Nou  vooruit  jij...  💤💤💤💤💤


blazen .... 

en  meek e  wish ...😀


en wie  weet ....

komt íe  uit...


Ik zou het je  zó gunnen


 lieve schatten,

maak er weer  wat van  hé.


❤️




22 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een prachtig veld met paardenbloemen.
    Als ze uitgebloeid zijn, flink blazen, maar niet in ademen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan het toch mooi zijn in de natuur. Alleen hebben we daar steeds minder van. Ik wens .....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan wens ik nog meer natuur natuurlijk.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja joh, DIen, niet alleen de bijtjes worden er blij van. Paardebloem is ook goed voor de mens. Velen zien het als onkruid, maar het is echt kruid zonder on.
    Die eerste foto, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eén zonnetje is prachtig, maar zo'n heel veld in het zonnetje is ongelooflijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oja, zo'n veld is prachtig
    een feestje voor de bijtjes maar ook voor iedereen die voorbij komt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat ze voorlopig in mijn tuin/gras nog even staan, voor de insecten inderdaad. Als ze gaan pluizen, dan haal ik ze wel weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook al ze uitgebloeid zijn en het hele veld vol met pluizenbollen staat is het mooi.
    Gelukkig bloeien paardenbloemen lang en komen er ook weer nieuwe bloemen in.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo een mooi veld maakt mij ook erg blij maar paardenbloemen doen nog veel meer. En de foto's zijn heel mooi vooral de laatste. Heb er eens over geschreven op mijn natuurwebsite
    https://catherinetine.blogspot.com/2019/07/weetjes-over-de-paardenbloem-of.html mocht je het eens willen lezen. Het is een kruid wat men moet leren waarderen. Muziekje was ook gezellig om te horen. Wens je zonnige dagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi Dien, ze zijn eigenlijk een beetje ondergewaardeerd hè?
    Zo'n veld vol is echt prachtig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het zijn er wel heel veel maar oh zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig dat veld met paardenbloemen ,ik vind ze ook zo leuk .En wat ie die eerste foto leuk !
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van zo'n veld vol geel en frisgroen kan ik ook altijd genieten.
    Maar van jouw bij op de eerste foto heb ik zeker niet minder genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Klaproosje.

    Heerlijk lente gevoel, mooi en kleurrijk.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kunstige bloemewerkje, te bewonderen in je eerste foto...
    WOOOW !! Super hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het kunstwerk op de eerste foto vind ik heel mooi.
    Prachtig dat veld vol met voedsel voor de (wilde) bijen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi lieve Dien,
    wat is dat toch mooi hé al die velden vol paardenbloemen!!!
    Ik hou er ook zo van maar heb er hier nog niet en op de foto gezet.
    Te druk met werken en een onverwachte verhuizing van een zoon maakt dat
    alle dagen tekort uren hebben whahahahahaha....
    Heerlijk dit en ik word er ook altijd heel blij van.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn mooi. Ik heb ze in de tuin. Alleen jammer dat er zoveel van terugkomen.
    Plato is weer present. Hopelijk blijvend deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn meer dan schitterend, Dien! Echte powerbloemen, zijn het. Ze stralen ons tegemoet alsof zij in person de zon zijn.
    Je kunt zo heerlijk bij de dagdromen en dan uiteindelijk héél hard blazen...pfffff...tot je longen leeg zijn.
    Wat heb je een geweldige bij gefabriceerd!
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitteren Dien, wij zagen ook veel zonnig geel ! Maar die geven niet zo’n mooie wensbalonnen.
    Mooie bij heb je geknutseld !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goede morgen Roos, een vrolijk veld vol gele zonnetjes, maar in mijn gazon kom ik ze liever niet tegen. Fijne zaterdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig is dit paardenbloemenveld
    Van al dit geel word je toch echt vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥