One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












08-12-2021

09.12. Geen zin

 



slaap hondje slaap* klik*



Nou  als er een  ding  is,

wat  ik  nog  nóóit met  tegenzin heb gedaan,

dan is het  mijn  jongens uitlaten :-)


ik denk  weleens dat  zij  mij  uitlaten :-)


jawel hé.....

goudstukken zijn  het,

onvermoeibaar en  lief  om  dat  3 keer  per dag  te doen,


ik heb het  nodig,

anders ga ik vervelend worden :-)




Als  we dan  thuiskomen,

denk je toch  niet..

dat ik  muziek  nodig  heb

om  ze te laten slapen hé...


neuhhhhhhh,

die  liggen  binnen de kortste  keren  voor  pampus..


Heerlijk....

en ik..


ik ben in  de wolken :-)


💚




17 opmerkingen:

  1. Die honden hebben het zo getroffen bij jou. En jij met hun. Prachtige honden met veel levenslust. Het is vaak genieten als ik de verhalen lees van de honden tijdens één van je wandeltochten. Hoe oud zijn ze nu? Een jaar of acht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. goeiemorgen Diana, ze raken op leeftijd ... Ace is 9 en Damian is 7 geworden.. :-)

      xxx

      Verwijderen
  2. Acht uur slapende honden red ik niet, dan lig ik naast ze.
    Maar ze zijn een aanwinst. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die jongens van jou zijn hun gewicht in goud waard... en jij voor hun.

    Love as Always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wandel wel met mijn katten door het huis. Alhoewel persoonlijk een hond beter voor me zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik dacht dat je na drie wandelingen ook voor pampus zou liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ... en wat voor wolken ... dat zijn echt hele mooi, zachte wolken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Zo fijn dat je zoveel liefde van die twee rakkers krijgt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super Dien, dat zijn de mooiste momenten van de dag hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor !! vervelen doe Je enkel jezelf vind'k Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook wel eens geen zin, zei mijn moeder dan.
    Wel dapper hoor dat je dit nooit bent tegenzin hebt gedaan. Dag in, dag uit en dat 3x per dag. Zelfs kinderen zijn vaak minder werk. 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn ook zulke schatten.
    Fijn dat jullie zo genieten van elkaar.

    Alle goeds.

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze kunnen niet zonder jou en jij niet zonder hun. Jij geeft en zij beiden ook.
    Geloof graag dat het uitlaten van de honden het juiste medicijn is tegen vervelend te worden.
    Wij hebben geen huisdieren meer en ik mis die speciale gezelligheid wel hoor.
    Ze voelen "veel" dingen van een mens aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij woont dus bij de honden en niet omgekeerd. Hetzelfde hier met onze katten.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥