One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












13-12-2021

13.12. blackbird


 

Bee Gees - Too Much Heaven* klik*



Niet  van mijn  hand hoor, 

die mooie kristallen..

eerlijk gevonden op  www.








Papa  merel  zit  lekker te  badderen







En  als  dank  voor  zijn
prachtige gezang  elk  voorjaar weer





geef  ik  'm  alle ruimte,

het  doet iets met  me dat gezang,

een  boodschap...



treur niet  dien lala,
het is  lente...

weldra  loop je 
op blote  voeten door het gras,..



ga  je  weer  lopen in de zonneschijn...





hmmmm jawel hé,
daar  kan ik nu  al naar  verlangen...

maar  eerst....
21  december afwachten,

de kortste dag  ..
en  dan .....






gaan  we weer  

elke  dag  wat  meer  licht  krijgen...


héérlijk,


dag  papa  merel,

je  meelwormen  liggen  klaar  jochie,

kom  ze maar  halen 


💜




14 opmerkingen:

  1. Ik ben al aan het aftellen naar de kortste dag. Ik wil zon, warmte en groen van de lente.

    Love as always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha DienLaLa!

    die merel... die heeft zo'n mooi lied... twiet twiet tralala...
    Als die straks weer op de schoorsteen gaat zitten en het hooooogste lied zingt, dan zet ik alle zintuigen open.

    Kannie wachte! 💜💜💜

    Dagdag... tot volgend jaar!
    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, de merel geniet volop van zijn badje zie ik wel. Hier heb ik op de garage een plat dak dat nu vol water staat. Dat is veiliger om een bad te nemen, want die 'koetjespoes' die ik rond heb lopen zou niet te beroerd zijn om een vogel te vangen die in bad zit. Fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Klaproosje.

    Prachtig de merel die een bad neemt.
    Mooi op de foto gezet.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig log van verlangen ach voor je het weet is het alweer zover geniet vooral van ieder moment

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha mooi! Hier zat vanmorgen ook een merel uitgebreid te badderen in één van de vogelbadjes in de tuin.
    En wat die ijskristallen betreft: daar heb ik zelf een leuke serie van gemaakt. Die zijn natuurlijk niet zo mooi als deze, maar ik ben er wel erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk ook echt uit naar meer licht, meer zonneschijn - maar goed. Ik tel met je af naar de komende lente !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik kijk uit naar volgende week woensdag want dan worden de dagen weer wat langer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook helemaal voor korte rokjes weer... Een mirakel, ieder jaar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Om jaloers op te zijn he Zo'n "badpartij" Wat kan het leven toch simpel mooi zijn niet ? Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heerlijke serie. Dit is een win-win situatie, jij zorgt voor het badje en de merel voor de zang.
    Ik kijk ook reikhalzend uit naar de kortste dag, want daarna gaan we weer klimmen met de daglengte.
    OT, dank voor je lieve en prachtige kaart. ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En dan.... dan gaat het van vrrrrroemmmm....

    Mooi beestjeslogje, mooi natuurlogje, mooi Dien logje Dien! Las dat je weer even gaat relaxen, dus fijne weken hè. En die post laatst was prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Herfst is een geweldige jaargetijde, ik kan er intens van genieten, en zo naar de feestdagen toe is het dan ook knus en gezellig in huis. Maar als het dan januari is dan verlang ik ook naar meer licht en zon. We moeten nog even wachten op het mooiere weer Dien, maar zolang wij van jouw mooie foto's met diverse diertjes kunnen genieten, kunnen wij het nog wel even volhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De natuur heeft elk seizoen wel iets speciaal voor ons.
    Prachtig de merel in bad.
    Zo'n plekje is een paradijsje voor de vogels.
    Daar worden ze blij van, net als het kaartje in de brievenbus. Hans

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥