Als je er iets van geleerd hebt

was het geen tijdverspilling

Socrates












26-10-2013

27.10. Wacht effe





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Ja eh



gossiemijne



nouuuuuuuuuuuuu
wacht eff


ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Pfffffffffffffffffffffffffff,
Ja hoor ik ga wel ……
: -)
Waarheen dan dien??
Nou dat zalle we dan nog eens zien ;-)



En geloof me,
Het valt vast héél erg mee: -)

xxx




26.10 Twee nachten





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





als alle mensen op de wereld
echt allemaal en tegelijk
dezelfde kant op lopen



tolt de aarde dan
iets sneller rond
en mijn hoofd wat minder



ik wil dat graag
omdat ik veel te lang moet wachten
tot ik je overmorgen weer zal zien



ik weet
twee nachten duurt twee nachten
maar het lijken er wel tien

Hans Hagen

Tot morgen webbies,
Wees lief voor jezelf

xxx


24-10-2013

25.10 Cherchez La Femme





*KLIK Cherchez La Femme*
Openen in nieuw venster en klein maken





Wat zo geweldig was, in Wissant
Was dit ogenblik,



Kippenvel .. echt waar
We stonden op dit punt,
en hoorden geblaf en af en toe een schot



Jagers in het veld,
Amaai.



Ik ben niet voor de jacht,
want ik denk dat er niet zó heel veel wild meer zit



Het heeft weinig overlevingskansen met zo’n overmacht.



Maar deze reeën stonden erbij: -))



En keken er naar : -)
Kippenvel, ik zweer het je
Dag meiden,
uitkijken volgende keer weer hé : -)
laat je niet te grazen nemen,

en webbies jullie ook niet hé,
laat je niet voor het lapje houden, door krek eender wie: -))
* zingend logje verlaat *
Cherchez La Femme,
ohoeeeee, doobie doo…
Oooh that's amora, Cherchez
Amora amora be mine, be mine
Devine Oooh that's amora, Cherchez
Cherchez la femme
Se si bon, Se si bon, Se si bon
:-)

xxx



23-10-2013

24.10. Sorry





*KLIK Sorry *
Openen in nieuw venster en klein maken





Sorry,
‘k was vergeten te vertellen
hoe mooi ons wakker worden worden was,



Tussen de paarden



En de stilte



Op een kampeer site genaamd warinchtum



Mooier kan haast niet



Midden in een natuurgebied,



Perfectemundo : -)



Ace verloor zijn jongenshartje aan een jongedame : -)
Hij werd verliefd op deze juffer: -)



En ik sloot mijn ogen en bad,



Dat zijn tere jongenshartje niet gebroken zou worden



Toch niet hier,



Toch niet nu…



En ik geloof dat het wel meeviel: -)



Phewww, wat een verademing de wind door de blaadjes te zien gaan : -)



Alléz man kom,
stop een stokroos in je revers en ga met me mee,
jij kleine charmeur,:-)

we gaan iemand anders inpakken: -)

xxx




22-10-2013

23.10. Ik had een droom





*KLIK I have a dream *
Openen in nieuw venster en klein maken


I had a dream:-) begint mooi hé.




Na een slapeloze nacht
omdat er een mug in de kamer zat,
werd ik wakker,
uit een prachtige droom,
Ik moest vanuit Leiden naar Brabant
met kar en paard en wat balen hooi,



whaaa,
ik weet niet eens hoe ik een paard moet besturen,
heb geen paardenrijbewijs,
maar ik zei ja dat doe ik wel toen me gevraagd werd:-)
spannend dacht ik,



Silver en ik op weg: -)
water ingeslagen, voer voor het paard,
wat brok want hooi hadden we immers bij,
een grote jerrycan met water en een emmer voor het paard.
onderweg stopten we,in grazige weides spande ik Silver uit,
liet hem grazen

terwijl ik tegen een boomstam zat te mijmeren
over hoe mooi m'n leven is :-)



Geweldig,wat een tocht,
twee dagen hebben we erover gedaan,
toen ik in Brabant aankwam bij Piet,

was hij blij met het hooi,
en wij blij dat we er waren: -)

* zweet van voorhoofd veeg*

de hooiwagen op de autoambulance,
en silver in de trailer,en die werden teruggebracht
naar Leiden: -)



wat een droom...: -)
wat een heerlijk avontuur,

ik hoop vannacht weer zo een,
zonder muggen dan hé:-)

maar leuke dames mag altijd: -)
da's geen droom : -)

hi ho silver giddie up go..
* dromen ga*

xxx