One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












26-10-2013

26.10 Twee nachten





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





als alle mensen op de wereld
echt allemaal en tegelijk
dezelfde kant op lopen



tolt de aarde dan
iets sneller rond
en mijn hoofd wat minder



ik wil dat graag
omdat ik veel te lang moet wachten
tot ik je overmorgen weer zal zien



ik weet
twee nachten duurt twee nachten
maar het lijken er wel tien

Hans Hagen

Tot morgen webbies,
Wees lief voor jezelf

xxx


31 opmerkingen:

  1. Je verlangen zal weldra in vervulling gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms duurt wachten heel lang, maar met geduld kom je er wel.
    Fijn weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms duurt inderdaad het wachten lang, maar als je dat doet met vlinders in je buik is het eigenlijk een heerlijke tijd... toch? En ondertussen blijf je voor ons mooie logjes maken, dus dat is lekker meegenomen!
    Fijn weekend Klappertjelief, maar ik heb nog één vraagje voor je: wat zijn die poppetjes die je zo mooi op je blog presenteert?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. paspoppen van de markt in wissant gerda,
      wachten kan zó lang duren hé:-)
      maar de beloning is zoet:-)

      xxx

      Verwijderen
  4. Twee nachten kunnen wel een eeuwigheid lijken als je iemand mist. Dan zou je willen dat het dag en nacht ritme zich aan zou passen aan jouw gedachte.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaaa ja mario dat zeg je mooi,
      ik ben een erg misserig type:-)
      niet te verwarren met misselijk:-)
      heb het fijn samen hé,
      xxx

      Verwijderen
  5. en voor je het weet :-) Wens je een mooi weekend Dien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lees je de woorden van het gedicht, dan denk je, ja zó is 't,
    maar toch....... 't vóelt niet zo mooi als diezelfde woorden.
    Geniet van het weekend Klaproos. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gek is dat he. Soms vliegt een week voorbij, maar 2 dagen wachten duurt langer als die ene week.
    Maar het komt goed. De tijd gaat hoe dan ook vooruit. Behalve vannacht dan :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo kun je weer merken dat tijd een relatieve zaak is, soms vliegt de tijd voorbij en de andere keer, lijkt het niet op te schieten.
    Geduld is en blijft een schone zaak. Mooie foto's van die paspoppen, mag ik er daar ook eentje van pikken voor mijn fotoknutselwerk?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en ondertussen is er al een nacht voorbij, zo vlug gaat het :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt pech Dien, want het is 2 nachten + 1 extra uur!
    Maar daar kom je vast wel overheen. Ik hoop voor jou dat het het wachten waard was!
    Dat verdien je!!
    Liefs en een fijn weekend!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. soms kun j e niet wachten maar is het wel het wachten wat het allemaal zo fijn maakt:-)
      ik wacht rustig die paar dagen breken een mens ook niet hé:-)

      Verwijderen
  11. hoe moeilijker het wachten,,hoe mooier de beloning.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De tijd is zoiets relatiefs, ik vind altijd dat het supersnel voorbij raast, het vliegt werkelijk voorbij allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Soms duurt het wachten lang en soms vliegt de tijd voorbij.
    Maar je weet; Lang gewacht en stil gezwegen nooit gedacht en toch gekregen.

    Fijn weekend
    groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wachten op iets wat je dierbaar is en je van houd ja Klaproos dat zijn de uren die dagen lijken te duren.

    Fijn weekend

    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je moet wachten duurt het veel langer, dus niet meer wachten en er naar toe leven :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb één van je poppen vermoord. . . . . :- /
    morgen komt er een logje over.
    nog even geduld, al wordt vannacht een extra lange nacht.
    Welterusten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo heerlijk dat jij overal hartjes ontdekt, dan staat jouw eigen hart er wel voor open :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Er zijn van die tijden dat de tijd niet snel genoeg kan gaan. Maar soms, zou je de tijd stil willen zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik loop zoals gewoonlijk weer op achter lieverd,
    dus ik kan eigenlijk alleen zeggen : Geniet van elkaar want
    vandaag is ze er dus :-))))

    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij vond hier ook leuke modellen. Ik vind het idd altijd tof als mensen spontaan gaan poseren voor je of gewoon bereid zijn om mee te werken aan een foto.
    Maar raar: onlangs werd ik door een model gecontacteerd waar ik jaren geleden mee werkte die mij vroeg om een foto van haar offline te halen. Heb dat dan uit respect voor die jonge dame gedaan en daar geen vragen over gesteld, maar ik vond dat toch maar raar. Ben dan altijd benieuwd naar het "waarom".

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥