One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












13-10-2013

13.10. Sing





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Op de dagen
dat er geen lied in mijn hart klinkt
Tóch zingen..



Da’s niet moeilijk met deze mooie jongen: -)



Die laat me altijd lachen,



Met hem
ziet het leven er altijd uit als een groot feest : -)
Wat ik niet van iedereen kan zeggen : -)



Hij ziet water en denkt WHOOOOOPEEEEEEEE : -) je ziet het aan hem.


Een heel strand voor ons alleen
bijna toch: -)



2 mensen en een hond: -)
en nog een paar zielen: -)



Heerlijk flaneren:-)


Wie doet je wat, het dorp is uitgestorven



De paar mensen die er zijn…



Komen even een vliegertje oplaten



Rust



stilte



De wind om je hoofd



Niemand om je heen



Tijd voor je hart



Be free YOU, : -)
Duidelijker kan een boodschap niet zijn toch: -)
Webbies,
Het was “zalig “in Wissant: -)

xxx


53 opmerkingen:

  1. Dat het zalig was, geloof ik graag. Alleen al het zien van de foto's maakt dat ik me heerlijk voel. Ik voel de zon, ruik de zee en hoor het rollen van de golfjes. Het einde!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt hanny, ik wist niet dat ik zo gek op de zee kon zijn:-)
      ben er de laatste jaren al 3 keer geweest:-)
      toch geen klein reisje van hieruit:-)
      maar het maakt mijn hart blij, als ik Ace zo zie :-)

      Verwijderen
  2. Wat een prachtig plekje!!
    Ben je weleens op Schier geweest? Daar is het ook zo stil, echt es doen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja margreet, maar ik denk dat het ameland gaat worden :-)

      anders krijg ik bonje met een maatje:-)

      Verwijderen
  3. wat een prachtige foto's!
    en die eerste foto alleen van Ace, top!
    een heerlijk zeedorp lijkt me dat

    OT hihi ja ik had jeuk aan m'n oren, vond het al vreemd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha ja ann, zie je wel ik wist het:-)
      máár onze tijd komt nog met jou wil ik een keer langs de mooiste plekjes van de leie:-)
      Ace had het toppie daar zo :-)

      Verwijderen
  4. Dat was dus weer een weekje genieten...!!

    OT, jouw tip heb ik al een hele poos geleden ingesteld, maar dan komt er nog spam als je pech hebt.
    Dus je moet het nog even met de code doen, over een poosje gaat hij er wel weer af, even de spammers afschrikken, dat helpt het beste....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik voel het :-) Geweldig hoor Dien, mooi om te zien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige serie, Klaproos. De rust en het genieten straalt er vanaf.
    Ben zelf niet zo'n zeeman, maar kan genieten van schilderijen en foto's ervan.
    Dus........ geniet ik hier van jullie zeevakantie! Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja jan, zo was ik eigenlijk ook altijd, maar ik ga het steeds fijner vinden :-)
      fijn dat jij tóch nu ook genoten hebt:-)

      Verwijderen
  7. Ik ben niet zo van de zee en het strand Dien ...wel van duinen.
    En ook van frankrijk !!
    mooi land, vriendelijke mensen .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de duinen hebben we ook bezocht ria:-)
      dat was ook zalig alleen dat losse zand, da's zwaaaaaar lopen hé:-)

      Verwijderen
  8. Wat een verschil met hoogzomer! Geweldig wat een rust en ruimte! Ace is helemaal een 'zeehondje' geworden en niet meer bang. Natuurlijk heb je weer hartjes gevonden whahah!
    Fijn dat je het goed hebt gehad, nu genieten van regen en wind.....boehhhhh...blèrrr!
    Fijne zondag, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lekker marjolein, wij zijn net terug van een heerlijke wandeling tussen de buien door, geen mens te zien in de peel :-)
      "precies "mijn smaak :-)
      het was er zalig

      Verwijderen
  9. Klaproos,

    Dat was even genieten in alle rust en stilte.
    Mooie plaatjes in een mooi stukje Frankrijk, dat ik nog niet kende.

    Groetjes en bedankt voor jouw reactie,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's van Ace. Ik kan me voorstellen dat jullie genoten hebben.
    Heerlijk langs het strand wandelen. De wind door je haren laten waaien.
    Zalig.!!

    Fijne zondag
    lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's aan de zee.
    Heel leuk en mooi met Ace. Zo te zien vindt hij dat komen en gaan van het water wel leuk!
    De meeste honden houden van de zee.
    Nu kun je thuis lekker bij de kachel, want hondenweer!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) integendeel Margreet, wij moeten ons hart luchten en waar kan dat beter dan buiten, in de wind:-)

      Verwijderen
  12. Hoi Klaproosje.
    Zee, duinen, heerlijk, het geluid, de geur de stilte.
    Maar ook bos is heerlijk.
    Mooie foto's heb je weer geplaatst, dus weer fijn een klein beetje meegenieten voor ons.
    Prachtig te zien hoe Ace daar geniet.
    Maar ook fijn dat jij zo lekker daarvan genoten hebt.
    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha fijn patricia, geniet nog maar een beetje meer
      want daar staan ze voor hé:-)

      Verwijderen
  13. Ha Dien. heerlijk uit waaien en geen hond te zien
    nou eentje dan en wat voor eentje
    twee mensen en een hond
    ik hoop dat je genoten hebt
    fijne zondag nog groetjes
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dikke pret lieve christiene,
      zo gaat dat met Ace:-)
      een échte hartendief:-)

      Verwijderen
  14. Nou zeg, ik lees hier regelmatig maar had nooit de link glegd. Tutje waarom zei je niet dat je een blog had??? En dan die geweldige hond van je.
    De cap Blanc Nez is ook zo geweldig en totaal anders om te lopen. Je moet echt terug hoor. liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het straalt er van af wat hebben jullie heerlijk genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig plekje. Ik kan me voorstellen dat jullie je daar prima hebben vermaakt.
    Lijkt me heerlijk om daar een stuk langs de waterlijn te lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat was het ook jan, alleen met eb,
      want tijdens vloed is er haast geen strand:-)

      Verwijderen
  17. Prachtige foto's, je 'aussie' geniet ook volop zo te zien :)
    Gister was het hier net een mooie dag tussen twee regendagen in.
    Nu nog steeds regen buiten.
    Verder nog een fijne zondagavond gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bijna geen mensen aanwezig, dat is wat je moet hebben, benijdenswaardig als ik de foto's mag zien.
    Fijn dat je genoten hebt. Ik heb het ook maar even op mijn lijstje gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhhh A. daar ga je geen spijt van krijgen als je van rust houdt:-)

      Verwijderen
  19. daar twijfel ik niet aan

    even uitwaaien aan zee..

    je je zee-hond was duidelijk in vorm..

    prettige namiddag

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk die eenzame strandwandelingen. I'm all in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Klapper. Natuurlijk zing ik elke dag een lied. Zie ik de zon in me heen ookal schijnt hij niet aan den hemel. Warmte, geluid en leven zit in je. Je hebt dat goed begrepen. Geniet van het leven. Geniet van je leven.

    Love As Awlays
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. met volle teugen Mario, met héle volle teugen :-)
      geen mens die me stopt:-)

      Verwijderen
  22. Fijn, dat je zo genoten hebt en weer heerlijk opgeladen bent.
    De foto`s en taal spreken boekdelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ...ach Roosje...tussen de twee 'caps', het eindeloze strand, de mosselkwekerijen, de zeepieren, de aangespoelde keien...de stilte waar kan je nog beter vertoeven....schitterend...hoeveel foto's heb je daar gemaakt ???
    lieve groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja René er is nog véél te ontdekken voor me:-)
      ik zal daar zeker nog eens teruggaan:-)

      Verwijderen
  24. Dien, zelfs van een leeg verlaten strand weet JIJ nog iets moois te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Han :-)) het is er zó mooi:-) neem je lief bij de hand en vertrek :-)

      Verwijderen
  25. Oh Frankrijk ! Ik vroeg het me al af. Heerlijk dat je nog kunt na genieten van de foto.s !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik kan de zee ruiken, de stilte horen en de rust proeven... Het is me volkomen duidelijk wat jullie in Wissant gevonden hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb genoten van je. Heerlijke foto's. Het is een prachtige streek, heerlijk wandelen en genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oooo, aan je mooie foto's te zien had jij er een heerlijke tijd... ik ben zo blij voor je lieve Klapper en denk dat jij je batterijtjes daar goed opgeladen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Môgge klappertje,

    precies: BE FREE!!!

    helemaal voor jou opgeschilderd!!
    Goed in je hart prenten. Ik zeg het nogéén keertje: BE FREE!!

    Zo... die zit.

    Dagdag... heb het goed vandaag...
    XX, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  30. op de Belgische stranden ben je meestal nooit alleen
    Groetjes, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi daar Dien! Een prachtig stukje Frankrijk, daar ben ik nog nooit geweest!
    Wij waren op Terschelling, daar was het ook heerlijk rustig. Met een huifkar op het wad, wie doet je wat?? :-)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wissant, wat heerlijk. Jaren geleden dat ik er nog eens kwam.
    Mooie reflectie foto's van de hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een feest om hier naar te kijken. Heerlijk dat jullie genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥