One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












19-10-2013

20.10. Boogie woogie





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Het mag wel weer eens gezegd,



Ik gooi er een
flinke lekkere



sappige boogie woogie ertegenaan



En gaan met die banaan



Yeahhhh lets dens… beebie : -)



Jongens ik ben zo blij met jullie…



Ik neem je mee op reis door Wissant



En wie weet gaan we wel een keer met een clubje daar naar toe: -)
Het is er zó mooi



Lijkt me stikgezellig
Met jullie: -)



Heb de leukste mensen al ontmoet via dit blog: -)



Ze kwamen al dansend op mijn pad: -)



En sommige rolden er ook net zo hard weer vanaf : -)



* rock & rolletje doe *



Whoopeeeeee,



Een diepe buiging maak voor elke lieve gast
Die de moeite neemt



Om hier een reactie achter te laten



Jullie zijn toppertjes



Liggen allemaal boven in de kast bij me,



We steunen elkaar waar nodig



En dat mag best een blommeke hebben :-)



Kif mie jór hend,
en aai dens joe eweeej from hier: -)



Lieve webbies,



Heb het goed…
Heb het heerlijk

Laat de boeren maar dorsen en GENIET…

Busje naar wissant komt zo voorrijden hoor: -)
Hebben jullie genoten van deze tour: -)
Tot morgen hé : -)
xxx



40 opmerkingen:

  1. Ja Dien.......een heerlijk tourtje met jou als reisgids...geweldig, wat 'n mooie omgeving
    daar waar je was. Heb genoten en hoop nog een hele lange tijd in je top 100 te mogen staan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, goed te weten dat we welkom zijn Dien ! Dat maakt het toch leuker he, al zou ik
    misschien ook wel komen gluren als je dat maar niks vond. De tocht was weer mooi, ja ik zie me
    daar ook wel rondbanjeren. Of dansen, op een boogietje of rock 'n rolletje. Dancing in the light !

    Daaankje voor je enthousiaste reaktie :) En graag gedaan, ik ben blij als ik iets kan losmaken.
    Zeker herinneringen aan mooie muziekjes. Ik ga jouw suggestie later vandaag bekijken, leuk !
    Ben zelf nu ook aan het leren filmpjes te maken voor Youtube, spannend joh. Ik heb er al twee, totaal
    verschillend. Ik laad er binnenkort gewoon een stel , dan ben je daar in één keer goed vertegenwoordigd
    met je muzieksmaak he?

    Fijne zondag !
    Clemens ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of we genoten hebben van je toertje Wissant! Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik alle dagen van jouw blog geniet, naar waar je ons ook meeneemt, het is telkens weer een ontdekkingsreis langs mooie plekjes, in knappe foto's en teksten gegoten!
    En ik hoop dat je zondag even mooi zal ogen lieve Klapper... oei, hoor je het toeteren niet? Het busje staat voor! *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och lief Roosje, ik verwaarloos je een 'beetje'... Want mijn oude peeceetje wil gewoon al die mooie foto's niet meer laden, hij sputtert en steunt en klaagt: moet dat nou, ik kan dat niet meer> Ja dat moet! En dan doe ik dat maar als ie net opgestart is, wat ik expres al niet meer zo vaak doe. Hopelijk heb ik eind van t jaar genoeg bijeen gespaard voor een nieuwe. Maar tot die tijd, geniet ik ietsje minder vaak maar niet met minder plezier van je schitterende foto's met mooi commentaar! :)
    Fijne zondag! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kati, ik zou j e graag willen helpen en mijn blog sneller maken voor je, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen,
      ik ga eens navragen xxx

      Verwijderen
  5. Ja dat is een mooi toertje lieve Klaproos. Mooi is het daar toch, dat is genieten. Ik ga de volgende keer weer mee maar eerst ga ik even er op uit.
    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die oude bootjes doen het hem vandaag bij mij. Die zijn gewoon top.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow dat was een interessante toer! Een geweldig dorp met al die vergane glorie, ja daar wil ik ook graag fliepsen en door de Dorpsstraat dansen!
    Mooie foto's met zacht warm licht.....GENIETEN!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig en mooi oud dorpje is Wissant! Leuk he die kopjes onder de luiken.
    We hebben sinds vrijdag een nieuwe laptop, daar komen je foto's nog mooier op uit!
    (jouw blog is altijd de eerste die ik lees Dien, dan kan ik er weer even tegen ;-))

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ....zo heb ik het nog niet gezien Roosje...prachtig hé
    groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel vermakelijk om bij al die rustgevende foto's een opwindend stukje boogie woogie te horen. Ik zat te springen op mijn stoel, want een dansje met krukken is net iets teveel gevraagd.
    Heerlijk!
    Ik wens je een heel fijne swingende zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi reisverslag Klaproos. Je hebt je ogen weer goed de kost gegeven.
    Je teksten laten horen dat je nog steeds onder de indruk bent van je reisje.
    Fijn dat ik zo even mee mocht lopen. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  12. busje komt zo :-) maar zouden we dat wel doen dit vredige rustige dorpje zo op stelten zetten :-))
    wat een mooie gezellige huisjes zie ik daar
    net zo gezellig als dit Klaproosblog, t is me een eer hier zelfs te mogen komen meegenieten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om je enthousiasme over je (Fr/B) kustreisje te lezen en te aanschouwen.
    Wat een prachtige details laat je zien, volgens mij heeft je toestel overuren gedraaid :-)
    En als het busje voorrijdt, rij ik vermoedelijk mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's Roos, maar ik word er wel een beetje triest van.
    Huizen waar mensen geleefd hebben, blij, gelukkig, verdrietig, boos. . . .
    Nu verlaten triest, de inhoud het geluk allemaal verdwenen.
    Prachtige bootjes, met liefde geschilderd en bijgehouden, nu als wrak op de kant.
    Mooie foto's maar een verloren tijd in beeld gebracht.
    Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wissant is nostalgie
    Maar ze komen je halen met boogie woogie

    He puts the boys asleep with boogie every night
    And wakes 'em up the same way in the early bright
    They clap their hands and stamp their feet
    Because they know how he plays when someone gives him a beat
    He really breaks it up when he plays reveille
    He's the boogie woogie bugle boy of Company B

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind t zoooo leuk dat jouw ogen dezelfde dingen hebben gezien als de mijne. Zullen we dat ene grote verlaten pippi langkous kopen ?
    Oh en Kakelbontje doet vast ook mee. Weet jij of ze rijk is? ;-) lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dit is al prachtig maar in goed gezelschap nog mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Genoten van de tour, de foto's en van de Boogie Woogie, gaan met de banaan was het ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat was een heerlijk tochtje met prachtige huizen en oude bootjes.
    Ik laat de koffers maar staan voor de volgende tocht naar Wissant.

    fijne zondag
    lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooie tour Roos..

    een swingende zondag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Dien wie verre reizen doet heeft veel te vertellen
    en ook al is het naast de deur............
    foto,s en teksten zijn al even schoon als het gezelschap
    gij kent er wat van...Klaprooske...
    een zondags groetje Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dien, het is een mooie collectie van je fotografie kunnen. Ik heb er met plezier naar gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog meer foto's uit Wissant? Amai, ik kan niet wachten tot morgen.
    Maar het is jouw eigen schuld, he Dien? Je maakt altijd van die toffe foto's :D
    Gif mie jor hent en lets dens bebie! (En laten we nog een lekker ijsje nemen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik zou wel met je meewillen met dat busje naar Wissant, Dientje
    Ik sta altijd open om nieuwe ervaringen te beleven...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heb zelfs op Maps gekeken om te zien waar al dit mooi op de kaart ligt. Je ontdekt een hele wereld voor me :D Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt een prachtig beeld geschetst van Wissant.
    Wij zijn eens een week net ietsje zuidelijker geweest. Het is een prachtige omgeving waar ik best nog wel eens een kijkje wil nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Klaproosje.

    Wat is het daar mooi in Wissant.
    Heb zeker weer genoten van je mooie foto's.
    Je weet de sfeer te pakken.
    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jawel, ik heb het liedje gehoord! Wat kan die man snel boogieen he. Niet bij te houden ! Maar vrolijk.
    Ik heb al drie liedjes voor mijn (toekomstige) kanaal :) Het laatst toegevoegde vind je vast mooi.... pompom....
    Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een mooi ode aan je volgers. :-)
    Ik heb hier gezien, je hebt alvast een mooi logeeradres uitgezocht en een mooie boot om mee te varen. Ik heb er zin in. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik gelijk maar ff op google waar wissant was
    en ik kwam zowaar in Frankrijk uit hihi....
    Prachgie foto's van weer mooie stulpjes Dien.
    en dat neit alleen maar ook had je weer oog voor de
    prachtigste details zoals die prachtige steunen op foto 7 en 8.
    Je andere foto's zijn ook weer pareltjes en ieder heeft zijn
    eigen charme. Gaafffffffffff........................

    Liefs, Helma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi beeld van Wissant schets je hier. Er zitten enkele pareltjes tussen.
    Moet er ook nog eens gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥