One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-10-2013

02.10.Ondanks alles





*KLIK Ondanks alles*
Openen in nieuw venster en klein maken





Zondag morgen…
vroeg, : -)
heel vroeg



Zo vaak vertrokken
Opnieuw begonnen
Vol overtuiging,



Maar wat niet gaat… gaat niet.



Eindelijk valt het besef,



Als een doodsoordeel op mijn mat



En
We vertrekken naar de peel



Om ons hoofd leeg te maken,
En het hart wat ruimte te geven



We gaan de zon begroeten
: -)



En zien hoe zij vanuit een dal hoog naar de hemel kruipt,



Zo wil ik zijn..



En als het dan langzaam licht wordt



Ziet het leven er weer een stuk vrolijker



En liefdevoller uit,



Een hartje voor jullie,
Mijn hart voor jou,

Genieten jullie ook zo
van het heerlijke nazomer weer,

xxx



39 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad heel erg vroeg geweest, en ik denk als je zo'n opkomst meemaakt, dat alles er dan inderdaad beter eruit ziet.
    En geniet van deze mooie nazomer, je hebt er tenslotte de hele Peel voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige nazomer Dien, ik hou ervan en koester.... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier genieten we ook van het heerlijke nazomer weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. <3 voor jou!! :) tot morgen lieve tante!
    xxxx uit TIlburg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey :-) dat is leuk je hier te zien:-)
      jawel hé, morgen gaan we er een feestje van bouwen: -)
      hang de slingers maar klaar: -)
      xxx

      Verwijderen
  5. de Dalai Lama weet het wel, jij bent zo'n 'storyteller'
    maar deze keer lees ik in je verhaal iets triest, jammer dat het niet lukt, knuffel
    prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geef me een hartje mijn hartje
    Dien wat heb je toch altijd een mooie tekst
    sluit zo mooi aan je foto,s
    En het blijft genieten van de zon.
    Voor jou morgen weer zo,n dag
    een groetje Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Om stil van te worden zo mooi. Om nieuwe kracht uit te putten.
    Het mooie nazomerse weer is een geschenk uit de hemel en daarvan mogen wij allen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige fotoserie Klaproos, heerlijk zo die vroege ochtenden....weet ik nog wel van heel vroeger....
    Maar....... toen dacht ik nog niet aan hartjes hoor, alleen maar aan (het) vissen.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De zon zo op zien komen, dat is het mooiste moment van de dag. iedere dag opnieuw..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe kan het leven nu moeilijk zijn als je zo iets moois ziet? Meer nog: als je zo iets moois zo knap op de foto weet te zetten? Lieve Klapper, bedankt voor al deze streepjes schoonheid en ik hoop zo voor jou dat je vandaag weer al je zorgen van je af kan zetten en met liefde in je hart de dag kan in gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, heerlijk zo vroeg.. Ik sta vaak zelfs nog wat vroeger al buiten. Heerlijk om het licht te zien worden aan het water.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de peel lijkt me echt wel een klein paradijsje op aarde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ondanks alles. . . . zò voelt het. . . en zo zal het blijven voelen. . . ondanks alles. .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach.....kon je het niet langer in bed uithouden ?
    Dan had je wel een uitgelezen ochtend uitgezocht ;-0
    En is je hoofd al wat leger ????
    Jammer dat er geen deurtje in zit, zodat je er wat uit kan schudden hè ?
    Maar....zoek de zon op....
    Je fotoreeks is weer fantastisch net als de spreuk van de DL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende foto's, maar in de tekst voel ik iets van verlies en bezinning.
    Knikke duffels meis XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Roosje ! vanochtend was het ook schitterend de zonsopgang ! :) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klaproos,

    Een mooie ochtend om te bezinnen en te verwerken.
    De zon komt iedere dag weer op, al zien we haar soms niet.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Klaproos,

    Een mooie ochtend om te bezinnen en te verwerken.
    De zon komt iedere dag weer op, al zien we haar soms niet.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto's heb je gemaakt in de vroege morgen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik schrik van je doodsoordeel. Soms gaat het niet zoals je wilt he?
    Je was wel een vroege vogel zondag, de foto's zijn in ieder geval prachtig!
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vroege vogels, verliefde harten maar ook een beetje doemdenken ...
    het leven is niet altijd een geschenk maar uw mooie fotos wel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. nog vergeten, zulk gedicht komt meestal al bij de wandeling op, of mijn tekst in het algemeen, maar aan de hand van de foto's wordt het een geheel, snappie?! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hopelijk kan je elke dag de zon in je leven vinden, Dientje

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie foto serie Klaproos.
    Heerlijk om zo vroeg de zon op te zien komen.
    De Peel is een prachtig gebied.
    Lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. het was geen goed begin?? maar je hebt in ieder geval geprobeerd de draad weer op te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het moet geweldig zijn om de dageraad zo te kunnen begroeten, maar ik kom er maar niet toe om zo vroeg op te staan.
    Maar verder geniet ik over het algemeen van elke dag, zeker met zulk mooi weer. Wat mij betreft mag hettot Sinterklaas zo blijven. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. deze morgen hadden we hier ook zijn een gouden zonsopgang Roos...daar put men de nodige kracht uit

    fijne avond !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige die kleuren van de lucht Dien.
    Ik kan daar dan ook werkelijk uren naar kijken.
    Zelf heb ik er dit jaar nog niet een vastgelegd en dat
    is me nog nooit overkomen. Daarom echt genieten
    van deze lucht bij jou.
    Je zegt dat bij de dageraad het leven er een stuk vriendelijker uitziet maar euuhhhhhh...
    je had toch geen slecht nieuws he!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Morgenstond heeft goud in de mond en dat bewijs je met deze prachtige serie.
    Dat was dus een fikse tegenslag. Dapper dat je het leven weer een stuk vrolijker ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh Roosje, je hartje opgehaald aan het opkomende zonnetje. Schitterende beelden zijn dat!
    Hé toch geen slecht nieuws hoop ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw Klapper, dat is nog eens mooi de dag beginnen. Een genot voor je om daar te zijn.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben niet van regels en verplichtingen maar ik vind eigenlijk dat iedereen verplicht 2x per jaar de zon op moet zien komen. Het doet iets met een mens. Dat gevoel heb ik er tenminste altijd bij. Dat het grootste wonder voor onze neuzen gebeurd en het interesseert ons niet eens.Voetbal en schermen van onze mobielen vinden de mensen mooier.
    Wij weten gelukkig wel beter ;-) En door jouw foto's heb ik ook weer een beetje de zon op zien komen. Een spektakel! Dankje Dien <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een wonderschone foto's Klaproosje. Al die kleurtjes maken me altijd zo vrolijk. :-)
    Ik was zondag ook vroeg op (voor een zondag dan). Om naar Burgers Zoo in Arnhem te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wonderlijk mooie foto's, Klaproos. De zon als inspiratiebron, heerlijk.

    Enne... ik ben toch eigenlijk ook wel een beetje een storyteller he?
    Ik lees hier dat die nodig zijn. Nou, ik wil het wel zijn. Het is het leukste dat ik ken en kan bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. een hartje ook voor jou, hoor.
    je bent een fijn mens en je trakteert ons op fijne foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige foto's; prachtig avontuur. Maar bitterzoet?
    Flinke knuffel! ☼
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥