One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












21-10-2013

22.10. Griezelen...





*KLIK Halloween*
Openen in nieuw venster en klein maken


Zet je muziek goed hard,
Open in een nieuw venster…
En grrrrrrrriezel mee : -)




Als duister tot slapen fluistert



Grijpen geluiden om zich heen



Wijl iedereen ademloos meeluistert



Want het is immers halloween



Als monsters en geesten verkleed



Op deze avond plots tot leven



Af en toe een ijzige kreet



Om menig sterveling te doen beven



Wervelend op ritme van de wind



Makend van een akelig eng geluid



Drijvend lijfloos en onbemind



Blazen alle licht en leven uit



Dansen walsend doorheen de tijd



Geen mens die nu nog lacht



Alles nu met bloed gewijdt



Op deze gruwel en griezelnacht



Afgelopen zaterdag,
Halloween- night, in Toverland in Sevenum,



Bbbbbbbbbest griezelig: -)



Ik ben me 2 keer het apenzuur geschrokken:-)



Maar wow, wat een feest tegelijkertijd ook weer: -)



En wat een volluk,



Allemaal ghosthunters



Veel bange snoetjes met een immuniteit stick,



immuniteit stick,
jawel dat lees je goed,



Als je zo’n ding in je handen hebt, vallen de geesten
De spoken , de zombies je niet lastig



Oeffff had ik maar zo’n stick gehad:-)



Maar ja, dán …..



Had ik geen foto’s kunnen maken natuurlijk: -)



Oeps…. Niet iedereen is een griezel natuurlijk : -)



Phewww.



Het was erg warm: -)



Of ehhh zou dat mijn angst zweet zijn: -)
Bang voor wat er komen gaat…



De 8 baan…: -)



Diennnnnnn, wat doe je jezelf aan :-)



Brrrrrrrrr, beloofd is beloofd hé…



Ik doe er het zwijgen toe,
Maai lips aar sield…

Ik ga slapen: -)
Doei webbies,
Niet akelig gaan dromen hé.
Denk maar aan een héél lief hartje…: -)

Of neem een stickie…: -)

* immuniteitstick klaarleg *

xxx


52 opmerkingen:

  1. Oeps, behoorlijk griezelig. Als ik daar was geweest, had ik wel een stickie willen hebben.
    Was dit een generale repetitie, want Haloween is toch pas 31 oktober?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja Hanny, Dit waren de Halloweendagen, die vielen in de herfstvakantie, uitgelezen kans natuurlijk, die moet je niet laten glippen:-)


    :-) kruip maar dicht tegen jan aan, die zal je wel beschermen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha waar heb je nu weer gezeten!
    Een griezel log met beautiful foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prrrrrachtig blog Kllllaapppprrroossss, dit staat ons nog te wachten....komend weekend.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zitten echt Engers tussen, ik krijg ook tranen in mijn ogen, net als het meisje.
    Kan me voostellen dat je flink bent geschrokken. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ach het was ook wel erg lachen hoor hans, een prachtige avond

      Verwijderen
  6. ...oei Roos, als het geen oorlog is moeten ze maar eng doen...laat mij maar lopen...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker logje, zo voor het slapen gaan Dien, ik doe geen oog dicht vannacht!
    Wat een werk moet dat zijn geweest al dat schmink!
    Binnenkort is hier in het dorp Haunted Castle, dan lopen er ook allemaal van die griezels rond.
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooh my god Dien, en dit voor ik m'n bed in duik
    brrrr, ik zou schrik hebben daar al weet ik dat het niet echt is
    dan loop ik toch liever rond op een kerkhof hihi
    niet te geloven dat je foto's zo scherp zijn, van mij zouden ze allemaal bewogen zijn :-)

    de bovenste foto vind ik ook heel leuk gevonden!

    slaapwel, als een Roosje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Halloween is niets voor mij, ik zou de straat er niet voor opgaan, Maar jij wel en dat leverde nog mooie foto's op Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jahaaaaa..... voor de kunst èn voor de journalistiek moeten we soms lijden he. Maar je doet het in stijl !
    Kan me voorstellen dat je je soms rotschrikt, brrr. Ik hoop dat die vader doorhad dat dochterlief het even
    helemaal niet leuk vond. Maar goed, toch mooi zo'n evenement.
    Ik kijk hier ook wel naar de aankondigingen, maar zie me er toch niet snel naartoe gaan. Nou ja, je kunt
    niet alles hebben hè.

    Ik vind je foto's mooi, de mooiste eigenlijk de vage. En dat spookpaard, of is het een grote eenhoorn?

    Ik denk nog even na over die mededeling, dat een gezonde geest geen lichaam heeft. Zit iets in, maar
    misschien toch niet alles :)

    Pfff ik probeer nog een gedicht te schrijven voor de gelegenheid , het is al bijna zover, maar of het lukt....

    Liefs en een handjevol pompoentjes,
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tuurlijk wel clemens, jij kan dat:-)
      spookpaard van troje staat daat clemens, gaaf hé:-)
      ben erg benieuwd naar je muziek:-)

      xxx

      Verwijderen
    2. Brrrr niet teveel vertrouwen hoor. Maar, er wordt aan gewerkt. Net als aan de muziek, haha. Ik werk
      op alle fronten :)

      Verwijderen
  11. Dat het spannend was is af te lezen van de kindergezichtjes...!!
    Het Halloween feest kennen we hier niet aan deze kant van Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahahaha, ik heb genoten van je log Klapper, maar ik ben blij dat ik hem niet gezien heb voordat ik ging slapen. ...

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mario... echt waar, heb je wel onder je bed gekeken, daar schuilen spoken en geesten:-)

      Verwijderen
  13. hai Klappertje,

    ik ook! (Net als di Mario...) ben blij, dat ik het nu pas zie.
    Anders had ik geen oog dicht gedaan.
    Brrrr.... aan de ene kant wel lachen, maar ook griezelig. Sommigen zien er gewoon eng uit...
    Ik geloof niet, dat er hier iets aan gedaan wordt.
    Of het moeten uitgeholde pompoenen zijn??
    Nee, die zijn niet eng.

    Ik vraag me wel af, of het wel goed is voor een klein kinderzieltje?
    Want je weet: kinderen geloven dat het echt is. Dat weet ik van Pier. Die zit in zo'n magische leeftijd, waarbij alles echt is en niets niet waar...

    Dagdag...
    Heb het goed vandaag met een dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het was echt wel lachen loutje, alleen soms schrok je wel,
      ja er liepen kindjes rond met héle bange snoetjes,
      ik hoop ook dat de ouders dat goed in de gaten hadden..

      Verwijderen
  14. Blij dat ik hem nu pas zie haha :-) Wens je een mooie dag Dien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bloedstollend dit mooie log van jou, ik kan het geloven dat jij je zo nu en dan een hoedje schrok Klappertjelief... of beter gezegd; een paar horentjes *wink, big smile*

    Hahahahahaha
    Ik ben de geest van Halloween
    En ik laat je vreselijke dingen zien
    Hahahahahaha

    Halloween, is mijn favoriete feest
    Dan ben ik verkleed in een griezelbeest
    Met Halloween ben je welkom in de hel
    Je krijgt de kriebels, je bibbert uit je vel

    Er komt een mummie uit de kast gevallen
    We schrikken ons dood en krijsen met z'n allen
    Rare beesten kruipen zomaar binnen
    En op de trap zitten vieze grote spinnen

    Een huis vol gillende witte spoken
    Geesten in de kelder ondergedoken
    Rollende koppen, afgehakte armen
    Vijf kilo opgerolde darmen

    Halloween, is mijn favoriete feest
    Dan ben ik verkleed in een griezelbeest
    Met Halloween ben je welkom in de hel
    Je krijgt de kriebels, je bibbert uit je vel

    En als je durft kijk je onder je bed
    Een groot groen monster bederft alle pret
    Het natte slijm druipt van de muur
    Heksen dansen rond het vuur

    Je laat een afgrijselijk gil
    Er kruipt een spin over je bil

    Halloween, is mijn favoriete feest
    Dan ben ik verkleed in een griezelbeest
    Met Halloween ben je welkom in de hel
    Je krijgt de kriebels, je bibbert uit je vel

    Halloween, is mijn favoriete feest
    (Ik ben de geest van Halloween)
    Met Halloween ben je welkom in de hel
    (En ik laat je vreselijke dingen zien)

    Halloween, is mijn favoriete feest
    Dan ben ik verkleed in een griezelbeest
    Met Halloween ben je welkom in de hel
    Je krijgt de kriebels, je bibbert uit je vel

    Halloween, is mijn favoriete feest
    Dan ben ik verkleed in een griezelbeest
    Met Halloween ben je welkom in de hel
    Je krijgt de kriebels, je bibbert uit je vel
    © M-kids

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij had duidelijk plezier.

    Zalf doe ik niet mee aan Amerikaanse dagen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik eigenlijk ook niet maar ach... het is toch gaaf om te zien redstar

      Verwijderen
  17. Wat een GEWELDIG log is dit geworden met knappe foto`s
    Echt Halloween en die sticks voor kleintjes is wel ideaal n praktisch.
    Ik heb dubbel en dwars genoten...grr...brrrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De laatste is een " kreeeeeeeeeeeeeeeeeet " schitterende reportage Rose.
    Ik mag alles hebben, rinkelende kettingen, gekrijs, groenkijkende wezens etc ...
    maar laat de spinnen weg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een oude Foto Rose, uit de Belgische Ardennen hé en franstalig ♥

      Verwijderen
  19. Hoi Klaproosje.
    Wat een mooie foto's heb je gemaakt van een heerlijk griezelfeest.
    Super dus!
    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Eigenlijk zou je zo'n immuniteitstick ook moeten hebben tegen stervelingen. Komt er iemand aan die je niet bevalt...DDZZZT...wèg! Lijkt me superhandig!
    Sommige kotertjes zullen zich wel de blaren geschrokken hebben. Maar 't blijft een verrukkuluk griezelig feest ;-)
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lekker griezelige fotoserie, maar ik heb het niet zo op dergelijke engerds.
    Ik verheug me meer op Sinterklaas en Zwarte Piet! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. maar dit is wel heel leuk om foto,s te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een bijzonder mooi fotoreeks Roos...

    alhoewel halloween niet aan mij besteed is...

    pure commercie toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jeminee Dien,
    er zitten werkelijk enorme "engerds" tussen!!!
    Maar ook hele mooie, lieve en leuke :-))))))))
    Je allereerste foto vind ik ook nog eens de mooiste met
    die kalebassen tegen dat oranje van de achtergrond met heks

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig neer gezet Roos.
    Ik ga voor de foto waar je mee opent, en heb het niet over Blöf.... heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hahahhhaa wat een pracht serie, Rooske!
    Je hebt er een pracht blog van gemaakt... wat een genot om naar te kijken... ;))))
    Fijne avond nog en lieve groetjes, Anna❀ xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Klappertje, wat is "apenzuur"

    in de jonge tijd van onze kinderen bestond er nog geen Halloween,
    maar goed ook,
    ik ben niet gek op al dat gegriezel,
    maar één van onze dochters wel,
    en die sleurt haar kinderen mee in dit avontuur.

    foto nummer drie, zie naar dat snuitje van het kind,
    die zou liever ergens anders zijn.

    groetjes
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die rare lenzen vind ik best griezelig om te zien.
    Alleen om dat prachtige grime-werk op beeld vast te leggen lijkt zo'n feest me al de moeite waard.
    Dat heb jij dan ook schitterend gedaan, Klaproos.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. het was toch nog wat te vroeg voor Halloween, dat wordt toch pas op 31 oktober "gevierd"?
    Het zijn inderdaad niet allemaal griezels die op dat feestje aanwezig waren...jij was er toch ook!

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi hi hi dat bruidspaar!! Snap niet dat jij kort hierop alweer droomt van een mooie rit met paard en wagen :))
    Heb de koude rillingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige serie. Leuk afwisseling van de griezels en de gewone gezichten. De paar verschrikte gezichten mogen er ook zijn, wel sneu.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat leuk!
    Ik ga deze zondag naar een Halloween party voor kids. Ga er wat fotootjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. dit is wel heel bijzonder om te zien allemaal. wat een figuren, gelukkig zie ik dit nu in de ochtend :-) en niet net voor ik moet gaan slapen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥