One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












02-10-2013

03.10. Ik weet niet hoe ze heet





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Als ik haar berichtje lees,
Moet ik al “smilen”
Je móet komen
Want ik wil je iets laten zien….: -)



We gaan een wandelke doen,



Rondje Melderslo, door het bos



En door het open landschap van Melderslo,
Geen wolkje aan de lucht,
Of ja toch : -) eentje maar: -)



Langs schapen weides, :-)
die hun jasje uittrekken



En mooie paadjes en bankjes om even te rusten
In het Kasteelse bos in Horst



Vinden we de Phallus impudicus op een presenteerblaadje :-)
De stinkzwam geheten,
deze is zijn ergste lucht kwijt.



En dan komen we



Via natuurlijke hartjes



Bij het meest speciale plekje aan :-)



Ik weet niet hóe ze heet…..
Maar… ik hoop,
Dat dit hart,
wat met zóveel liefde gemaakt is,
Altijd mag overlopen van geluk. : -)
Dat wens ik jou



Dat krijgt vast nog een staartje,
Dag lieve lieverds,
Heb het goed,
Geniet van het leven,
Laat het jou maar lekker omarmen..

xxx




25 opmerkingen:

  1. Een heerlijke wandeling, vol met liefde en herfst indrukken.
    morgen genieten van de mooie dag.
    Dan is het en mooie herfstdag ook voor jou. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een prachtige wandeling gemaakt langs allerlei moois. En natuurlijk is fantastisch slot al die hartjes. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een wandelke in het bos en dan hartjes vinden, dat is pas leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geef je een roosje m'n Roosje
    Ik geef je een roos elke dag
    En ik hou van jou, tot de wei zonder dauw
    En de echo niet lacht om een lach
    In ieder geval, de kleur zit goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartjes op bomen kom je in elk bos tegen, een plek waar lovers vaak tegen elkaar zeggen: ik hou van jou..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om voor al die mooie warme hartjes af te reizen, het was zeker de moeite waard :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht dat die in de lente bloeide:
    Daar is de lente, daar is de zon.
    Bijna, maar ik denk dat ze weldra zal komen.
    De Fallus impudicus staat al in bloei
    en de blaadjes krijgen bomen! (...)
    © Jan De wilde
    HIhi. Maar blijkbaar niet bij jou, daar gebeurt dat in de herfst. Maar wat een mooie wandeling alweer, boordevol natuur en natuurlijk ook boordevol hartjes. Hier kon je JOUW hartje aan ophalen hé lieve Klapper?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is weer een bijzonder vruchtbare wandeling geweest ;-) Mooie vondsten hebben ter afwisseling (proest!) mooie foto's opgeleverd. Ik moet zeggen de liggende stinkzwam vind ik een stukken beter naar te kijken dan de staande. Als ik weer beter ben, Dieneke, zou ik eigenlijk mezelf bij jou thuis uit moeten nodigen voor een nachtje (op jouw suggestie, uit mezelf zou ik dat heus niet vragen) maar dat we dan een hartjesroute gaan lopen. Eentje die "bewegwijzerd" wordt door natuurlijke bomen. Kan weleens een heeeele lange wandeling worden. Nemen we gewoon boterhammen mee ;-) Heb ik zomaar iets om naar uit te kijken :D :D
    Bedankt voor je lieve kaart. Jij is ook lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was dus eigenlijk een liefdeswandeling! Met al die harten en andere accessoires haha.
    Het ruikt nu ook zo heerlijk in het bos!
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo te zien waren jullie harten jagen!! ;-) Lekker struinen door het bos en dan een allerlei harten tegen komen, altijd beter dan zo'n phallus nogwat!!!! (De meeste mensen gaan in deze tijd van het jaar herten fliepsen, maar jij gaat voor de harten.)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt weer 'n mooie serie staan. Naast de 'hartjes' en stinkzwam zie ik toch meer dingen Klaproos, die ik bijzonder vind.
    Ace gefocust op de bal; een natuurlijk urinoir, waar een A'damse krul niet van terug heeft én het Vleermuizen houtsnijwerk!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.
    Heerlijk zo even onverwachts een wandeling kunnen maken en mooie dingen te zien waar andere zo voorbij lopen.
    Super dus en weer mooi op de foto gezet.
    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit is wel een hele mooie wandeling,als je zoveel mooie hartjes tegenkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig he Dien, als je goed kijkt, zijn er overal hartjes te vinden :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke herfstwandeling was dat Klaproosje. :-)
    Naast de hartjes vond ik de vleermuizen ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als je Horst in België bedoelde dan ken ik het , maar het zal wel NL zijn.
    Een gekerfd hartje is een teken,
    want degene die het aanbracht zal altijd liefde koesteren om de persoon waar het om ging ... zucht ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb het ook weleens gehad dat ik niet wist hoe ze heette, maar dat had niets met liefde te maken ;-)

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een subliem en liefdevol logje Roos...

    zoals jij dat kunt

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. inderdaad, momenten kunnen zo fijn zijn. Dingen interesseren mij altijd maar minder en minder.
    Zou de wijsheid dan toch na je 50e komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lief! al die hartjes! Om verliefd op te worden!
    Een liefdevol weekend gewenst!
    xxx Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is als Humor, je komt het overal tegen!
    Het ligt niet alleen op straat.
    Maar overal waar je gaat.
    Prachtig Dien
    Dat jij dat nu juist "moet" zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zat jij in Horst en was je hartjes aan het zoeken?
    Daar was ik eergisteren ook.
    Knappe beelden met woorden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie weergave weer van deze herfstwandeling met een veelbelovend slot.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik ben benieuwd welk staartje er zal volgen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥