One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-10-2013

29.10 les wissant c ést le best





*KLIK Hable con ella*
Openen in nieuw venster en klein maken





jawel,
ik heb ze gevangen en tussen hekken gezet,
de wolken,
je kan me wat...
ik heb ze:-)



gevangen gevangen
en ik laat ze nooit meer gaan,
Je mag naar ze kijken
met ze praten,
ze je gedachten meegeven,



maar ik hou ze hier,:-)
Gevangen gevangen,
ze hangen boven mij voortaan
en elke dag mag ik naar ze kijken



Stormachtig jagen ze voorbij,
en storten hun inhoud uit over mij,



whaa,
dat kan me toch niet deren..



zo'n buitje op je kop,
wast je aura schoon en zet je leven op de schop



Heerlijke wolken
als schepen zo groot,
laat maar overdrijven
en geniet..



zie je de figuren daarboven ook:-)
een teddybeer,
een stoomboot een aap een hond,

ach het zijn de mooiste schatten
die 'k in de wolken vond:-)


Wissant was leuk,
maar jullie zijn leuker:-)
maar ehh ik heb een luxe probleem,
met de komst van een héél sjieke nieuwe pc,
ben ik de meeste favorieten kwijt,
willen jullie aub als je een reactie achterlaat je url goed nakijken,
dat is voor mij handig:-)
bij voorbaat heel veel dank,
en tot bloggggggs:-)

xxx


42 opmerkingen:

  1. De luchtfoto's zijn prachtig. Maar de laatste foto, daar ga ik voor. De krijtrotsen aan de overkant van de grote plas. Heerlijk dat je zulk mooi weer had, zodat je ze kon zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto´s, wat een rust en een heerlijke sfeer. Logisch dat jullie genoten hebben.
    NIeuwe pc met windows 8 , ik wel hier, moet er vreselijk aan wennen...tijd genoeg om het allemaal uit te zoeken. Maar geen zin in :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch moeten de hollandse luchten de mooiste zijn, zegt men. Snap jij het nog?
    Ook ik ga voor de laatste foto, al was het alleen maar, omdat ik nooit aan krijtrotsen gedacht zou hebben!
    Succes met je nieuwe pc!! Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hek geeft altijd een grens aan, tot hier en niet verder, of tot daar en dat is van een ander. Het hek bepaalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heerlijke serie weer met prachtige wolkenpartijen om heerlijk bij weg te dromen, en natuurlijk heel veel plezier van je nieuwe p.c gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat ze toch ontsnapt zijn, want hier heb ik ze ook gezien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. " les wissant c'est le best" wie de wissant dat hij de beste is?
    Dat is volgens mij Dover wat ik aan de andere kant zie.
    Mooie omgeving zonder storm. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Dien
    Mooi wolkenluchten, daar ben ik gek op. Mooier nog dan een strakblauwe lucht!
    Wij hebben ook een nieuwe laptop met Windows 8, zo dat is wennen!
    Volgens mij is mijn url ok!
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie landschappen mede door die lage horizon tonen ze nog weidser.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi Dien, in de wolken kan je hele verhalen verzinnen
    proficiat met je sjieke pc

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Succes met je nieuwe PC , maar zal best wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi die wijdsheid...!!
    Succes met de nieuwe pc.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. in de wolken kan je je fantasie laten botvieren!
    Ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe speeltje van je, Dien... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De wolken waren geweldig gisteren...en blij dat jij dat ook van ons vindt Dien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer heel knap gebracht deze reportage :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hai Klappertje

    ja... geef mij maar een mooie wolkenpartij.
    Zo nu en dan een blauw stukkie lucht er tussen.
    Een zwerm spreeuwen die voorbij vliegt.

    En verder? Verder gewoon goeie regenkleding aan...
    En stappen maar..

    Dagdag! x
    Splitsjspletsj van Marlou

    .

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als jij de wolken daar houdt, dan verwacht ik hier heel de dag zon.
    Dat vind ik wel een mooie deal Dien.
    Mijn url staat in mijn blogger profiel denk ik, en die klopt wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, give me land, lots of land, under starry skies above
    Don't fence me in
    Let me ride thru the wide-open country that I love
    Don't fence me in
    Let me be by myself in the evening breeze
    Listen to the murmur of the cottonwood trees
    Send me off forever, but I ask you please
    Don't fence me in
    Don't fence me in

    Just turn me loose
    Let me straddle my old saddle underneath the western skies
    On my cayuse
    Let me wander over yonder till I see the mountains rise
    I want to ride to the ridge where the west commences
    Gaze at the moon until I loose my senses
    I can't look at hobbles and I can't stand fences
    Don't fence me in
    Don't fence me in


    Give me land, lots of land, under starry skies above
    Don't fence me in
    Let me ride thru the wide-open country that I love
    Don't fence me in
    Let me be by myself in the evening breeze
    Listen to the murmur of the cottonwood trees
    Send me off forever, but I ask you please
    Don't fence me in
    Don't fence me in

    Just turn me loose
    Let me straddle my old saddle underneath the western skies
    On my cayuse
    Let me wander over yonder till I see the mountains rise
    I want to ride to the ridge where the west commences
    Gaze at the moon until I loose my senses
    I Can't look at hobbles and I can't stand fences
    Don't fence me in
    Don't fence me in
    Don't fence me in
    Don't fence me in
    Don't fence me in
    Don't fence me in
    Don't fence me in
    Don't fence me in
    Don't fence me in
    Don't fence me in
    © Cole Porter

    Proficiat met je nieuwe PC lieve Klapper!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
    Je hebt daar in W. weer hele mooie tere momentjes gestolen.
    Prachtige wolkenserie
    Zal even 2x commentaar geven ivm mijn 2 logs :-), want ik wil je wel héél graag behouden als trowe lieve bezoekster

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha fijn marjolein, nu kan het niet meer mis gaan hé:-)
      dank je wel
      xxx

      Verwijderen
  20. Hè....nu komt blogger weer te voorschijn...grrr

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En nu bij de 4-de poging mijn andere log
    Krijg zo wel steeds die mooie wolkenserie weer mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heb even helemaal onderaan mijn log gescrold (einde) en daar staat toch echt teken van rss-invoer !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wolkenhallen, wattenbollenbeesten en droomlandschappen in de lucht, ik kan er ook uren naar kijken, net als naar die prachtige films van Almodovar.
    Ik heb weer van je foto's en bijhorende verhaaltje genoten, Klaproos.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik kom dan maar een leuke bijdrage typen,
    want deze reportage is helemaal mijn ding.
    Die duinen met die hekjes, het spreekt tot ieders verbeelding ...
    en de koe die loerde, zag dat het goed was en genoot ervan.
    Kay verlaat glimlachend dit blog met een ♥-tegroetje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goede middag Roos, gefeliciteerd met je nieuwe pc-ke dat je er maar heel veel plezier van mag hebben.
    Ik zal netjes mijn gegevens invullen, want dat moet elke keer als ik bij iemand met blogspot kom. Is dat niet vast te zetten?
    Goed, ik wens je nog een fijne middag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig die wolken luchten
    Ik vind vooral die twee laatste erg mooi.
    Succes met je nieuwe pc.

    lieve groet
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Succes met de nieuwe PC, ook Windows 8 erop ?
    En nu maar hopen dat tussen de wolkjes door het zonnetje blijft schijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zeide ok overgestapt op Apple Klapper z.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. haha, vooruit kijken hé vrouwtje en dat ergens opslaan vooraleer je een nieuwe PC laat installeren maar we gaan dat eens goed controleren zodat je ons nog kan bereiken. Prachtige foto's van Wissant en zijn wolken en lucht maar dat is daar heerlijk, die drijven weg...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wolken die tot de verbeelding spreken...

    dat wordt wel even wennen met je nieuwe pc

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  31. eerst en vooral veel geluk met je mooie pc
    en klaproos je logjes zijn nog zeer mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je hebt mooie zachte wollige wolkjes weten te vangen.
    Hier in het noorden waren ze vanmiddag groot en voortdurend opbollend en tussendoor zagen we diverse malen een regenboog verschijnen.
    Het was heerlijk weer om de storm even uit de haren te laten waaien. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mijn url nakijken. Schattekindje. Die zit toch gewoon in je hoofd. Owh het zou mij teleurstellen als dat niet zo is Klapper. De wolken mag je houden. Ik hou meer van zon en warmte. Een nieuwe pc trouwens... doe maar luxe......

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oeps.... nieuwe computer...( lees ellende) gelukkig had ik nog m'n lappie achter de hand zodat ik er de tijd voor kan nemen!
    Zodra het ff snel moet is het allemaal véél erger !

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een ellende met die computers toch. Is het misschien handig om een printscreen van je linkenlijst te maken (in beheer) zodat je alles in Word kan kopiëren?

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hele sfeervolle serie weer en prachtige wolken
    Mooi dat je ze gevangen hebt en even bij je houdt.
    Prachtige hekjes waar ze in mogen verblijven.
    En euhh.... url....

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥