One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-10-2013

24.10. Sorry





*KLIK Sorry *
Openen in nieuw venster en klein maken





Sorry,
‘k was vergeten te vertellen
hoe mooi ons wakker worden worden was,



Tussen de paarden



En de stilte



Op een kampeer site genaamd warinchtum



Mooier kan haast niet



Midden in een natuurgebied,



Perfectemundo : -)



Ace verloor zijn jongenshartje aan een jongedame : -)
Hij werd verliefd op deze juffer: -)



En ik sloot mijn ogen en bad,



Dat zijn tere jongenshartje niet gebroken zou worden



Toch niet hier,



Toch niet nu…



En ik geloof dat het wel meeviel: -)



Phewww, wat een verademing de wind door de blaadjes te zien gaan : -)



Alléz man kom,
stop een stokroos in je revers en ga met me mee,
jij kleine charmeur,:-)

we gaan iemand anders inpakken: -)

xxx




53 opmerkingen:

  1. ja dat kan Ace goed, iemand inpakken, heeft hij van z'n vrouwtje geleerd :-)
    wat waren jullie daar mooi gelogeerd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. prachtig ann, een sprookje , precies mijn ding,
      helemaal in de roos:-)
      ehhh ann, ik ben bij Ace in de leer hoor:-)
      xxx

      Verwijderen
  2. Dat is mooi wakker worden, flower power paardjes.
    Ace verliefd, ja als je jong en mooi bent maak je een goede kans.
    hij mag charmeur zijn. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende plek om wakker te worden. Die Ace. Ach, hij is nog zo jong, hij komt wel over een kalverliefde heen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastische foto's van die mooie paarden, stokrozen en een verliefde Ace :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar had ik ook wel willen zijn, Zoë zou wel beste maatjes zijn met Ace wat ze weet ook goed hoe ze iemand moet inpakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verschil met vorig droomverslag Klaproos, wakker worden is toch een heel ander iets!
    Ik denk zelfs een stuk of twee teken op het hoofd van het witte paard te zien.....of zijn dat prinsjes??
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat jan :-) zijn kleine vliegjes, gelukkig geen teken gezien aldaar :-)

      Verwijderen
  7. Ik heb een bloemeke geplukt al in de wei .... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bijzondere plek, logisch dat je genoten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik die omgeving zie waarin jij zo'n heerlijke vakantie had, dan kan ik geloven dat je hartje popelt om er nog eens naar toe te gaan Klappertjelief! En niet alleen, je lieve Ace denkt er net zo over!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi Dien, kan me helemaal voorstellen dat je genoten hebt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lekkere plek om te lamperen.
    Je zou er zou blijven wonen als het kon.
    Als er zee zou zijn was het helemaal compleet ±'

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wakker worden tussen de paarden. Ik deed het ook een keer in 2003 in Italië. Zallig was het.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohohohohhhhh, wat is het daar mooi!
    Daar wil ik ook wel eens een keertje naar toe!
    Wat betreft Ace en een eventuele verliefdkeid: honden leven in het NU!
    Er is geen gisteren en nmorgen.
    Dus hij is die kleine allang vergeten.
    Hij gaat door... NU... en HIER ook...
    Dat ben je natuurlijk van hem aan het leren!
    Ja... die kleine leermeester weet het heel goed...

    En jij nu ook. Dat is de Kracht van het NU.
    Dag Poppy!
    het het goed... NU...
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gracias amigita,
      wij leven héél erg in het nu, en wij genieten nu ook heel erg,
      en ja ik leer veel van hem,
      als iets je niet aan aanstaat til je poot op en plas ertegen en loop door,: -)

      wel, ik zou ..
      nee dat moet ik niet zeggen:-)
      jij weet wel wat ik bedoel..:-)

      het nu is goed loutje,

      xxx

      Verwijderen
  14. prachtige afwissende serie foto's, leuk die paarden en de honden

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk Rooske… wat een pracht plaatjes!
    Je zal wel genoten hebben want dat kan ik me wel zo voorstellen… wakker worden tussen de paarden :-))))
    Fijne dag en lieve groetjes van Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Roos en je hebt er weer heel mooie foto's van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooier kan het leven haast niet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als Ace zo aan het sjansen is dan ga ik nog even naar de vorige log kijken.... Daar is het uitzicht voor mij beter qua vrouwen ;-)

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaaa, mag ik met je mee mario:-)
      ach binnenkort zul je haar wel vaker zien:-) als ik foto's mag maken:-)

      Verwijderen
  19. Ik kon bijna de stilte horen.
    Ik vermoed dat Ace zijn charme wel ergens geleerd heeft ;-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zijn mama is ook héél charmant, en zijn papa, nip is een échte heer :-)

      Verwijderen
  20. Hoi Dien het is toch www.gitesdewarincthun.com ???? Daar wil ik in mei heen. Is ze zee echt 2 km verder? Ik zag de paarden op t strand rijden iedere keer. Ik blijf me verbazen dat t zo dichtbij is en zooooo anders. We gebben Wimereux en Boulogne sur mer bezocht en oh ook zo mooi en bijzonder. Dank je wel voor je foto's t pept me weer op Ik heb net weer slecht nieuws gehad, mijn grote liefde mag nog niet naar huis en moet in ziekenhuis verweg blijven. Ik ga zo op mijn weblog schrijven. maar geweldig dat jij ook zo verliefd bent op de plek daar. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb het inmiddels gelezen,
      ja ga daar maar gerust heen samen met je man, het is daar heerlijk:-)
      gite la roseraie, dat is waar wij zaten van alle gemakken voorzien en je ziet de sterren door het raam als j e de gordijnen niet sluit:-)
      romantischer kan haast niet :-)

      Verwijderen
  21. Dat is heerlijk wakker worden zo tussen de paarden en de natuur! Lief paardje met een blommetje in zijn manen ;-)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Paarden zijn echt edele dierenmooie beelden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. daar zou ik ook wel willen logeren...

    knappe sfeerweergave in je foto's en mooie muziek...


    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ...wat ben je toch spitsvondig lieve Roos...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) een beetje met humor doorspekken René, daar helpt Mn lieverd me wel bij :-)

      Verwijderen
  25. Voor mij zou het geen ideale plek zijn, ik zou er nachtmerries van krijgen. :-)
    Alle gekheid op het bekende stokje, het was er heerlijk rustig en Ace heeft z'n 1e verliefdheid doorstaan en huppelt vrolijk verder!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach nee marjolein, ik zou je helpen:-)
      die paarden waren echt héél rustig en lief ook,

      je zou het daar naar je zin hebben

      Verwijderen
  26. Hoi Klaproosje.

    Wat is het daar genieten zeg.
    Je zult er wel met verlangen naar terug kijken al dat moois.
    Super dat Ace zo los kon lopen bij dat paard.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij is lief voor alle dieren patricia, gaat niet blaffen of bijten naar ze,
      hij is echt een superhond

      Verwijderen
  27. Naast honden is het paard mijn lievelingsdier. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk om je jonge vriend weer eens te zien op je prachtige foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat is een erg leuk stekkie om een poosje te verblijven en helemaal tot rust te komen. Voor Acer dan,

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Laatste stukje reactie is weggevallen: Voor Acer dan even niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat witte paard.......juist Jan zegt het ook al.....dat paard herken ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. De kleine charmeur, die ging er wel veur.
    Komt Amerigo daarvandaan. Ik dacht verdorie dat het een Spaans paard was.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat paard met het bloemetje in de manen :D Weer genoten van je heerlijke blog. Die charmeur weet ook wel hoe ie IEDEREEN moet verleiden, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Bizar dat ik hier niet heb gereageerd zeg ! ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jaaaaaa......... dat kan Ace goed, iemand inpakken, heeft hij van z'n bazinnetje geleerd :-)))
    Prachtig blog weer Dien en ik ben er eigenlijk helemaal stil van!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥