One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-10-2013

23.10. Ik had een droom





*KLIK I have a dream *
Openen in nieuw venster en klein maken


I had a dream:-) begint mooi hé.




Na een slapeloze nacht
omdat er een mug in de kamer zat,
werd ik wakker,
uit een prachtige droom,
Ik moest vanuit Leiden naar Brabant
met kar en paard en wat balen hooi,



whaaa,
ik weet niet eens hoe ik een paard moet besturen,
heb geen paardenrijbewijs,
maar ik zei ja dat doe ik wel toen me gevraagd werd:-)
spannend dacht ik,



Silver en ik op weg: -)
water ingeslagen, voer voor het paard,
wat brok want hooi hadden we immers bij,
een grote jerrycan met water en een emmer voor het paard.
onderweg stopten we,in grazige weides spande ik Silver uit,
liet hem grazen

terwijl ik tegen een boomstam zat te mijmeren
over hoe mooi m'n leven is :-)



Geweldig,wat een tocht,
twee dagen hebben we erover gedaan,
toen ik in Brabant aankwam bij Piet,

was hij blij met het hooi,
en wij blij dat we er waren: -)

* zweet van voorhoofd veeg*

de hooiwagen op de autoambulance,
en silver in de trailer,en die werden teruggebracht
naar Leiden: -)



wat een droom...: -)
wat een heerlijk avontuur,

ik hoop vannacht weer zo een,
zonder muggen dan hé:-)

maar leuke dames mag altijd: -)
da's geen droom : -)

hi ho silver giddie up go..
* dromen ga*

xxx



42 opmerkingen:

  1. Een zeer mooie reportage en wat een intro foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi droom, met een mooi kunstwerk, een mooi paard en mooie mensen, kon je nog maar even blijven dromen.
    Maar daar kwam de mug. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een gelukkig mens als je zulke leuke dromen droomt en weet dat je ze gedroomd hebt. Ik weet het nooit en kan het dus ook nooit navertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat de mug kwam plagen, tijdens die mooie droom. gelukkig kon je nog wel foto's maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja Dien,

    Misschien komt deze droom ooit nog uit en maak je deze trip.
    Je zou je vast vermaken denk ik zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een droom .... wie weet gebeurt het wel eens in het echt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn vader zei altijd: "als ik niet meer wakker word, blijf ik gewoon liggen...."
    Nu weet ik eindelijk waarom, hij had dan geen mug in de kamer.....
    Prachtige droom Klaproos, goed dat je het weet na te vertellen, en wat de leuk dames betreft zitten we op één lijn.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik die mooie fotoserie bekijk heb ik toch niet de indruk dat het een droom was Klapperjelief maar werkelijkheid. Nu ja, jij zal wel de paarden niet gemend hebben (waar haal je het uit: een paardenrijbewijs? Hihi) maar deze mooie vrouw weet beslist van wanten, of liever: van mennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, met zulke leuke dames aan mijn zij was ik waarschijnlijk wel verder gegaan dan naar Brabant. Wat een plaatjes. Ehhhh, dan bedoel ik natuurlijk de foto's (kuch kuch)

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat is mooi Dien, daar ga je zelfs van dagdromen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik foto's kon maken van mijn dromen, ik zou ze niet op mijn blog kunnen posten vrees ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een heerlijke mooie droom ,ik voel mij gelijk weer jong.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke droom, jammer dat je wakker werd haha.
    En wat een mooi meisje op de een na laatste foto!
    Waar komen die malle dromen toch vandaan he?

    Liefs Petr@
    X Welterusten voor komende nacht, eerst maar de mug vangen voor je in bed kruipt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ging graag even mee in stevige galop,
    hop paardje hop, en wat een wonderlijk mooi dier
    is de Blonde Rose-Dien?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je je droom heerlijk gecombineerd met je foto`s....ik droom met je mee :-0

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Klaproosje.

    Ha, ha, wat een toffe droom.
    En het levert mooie foto's op.
    Heb je nog een beetje rondgekeken in Leiden ;-)) is een mooie stad hoor, ik ben er geboren.
    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt er weer een prachtig verhaal van gemaakt met mooie illustraties.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had ook een droom, er was een blog die droomde ..........
    Weer van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. He ho... giddie up goooo.
    Wat een gave droom Klappertje...
    Ik ben gek op dromen en op dagdromen trouwens ook.
    Heerlijk.
    Lekker niksen en een beetje voor me uit staren.
    ga dat straks doen met de schemering.
    Maar eerst een portje. 't Was een zware dag vandaag...

    Dagdag klopperdikloppderikloppp paardje in galop...

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie droom Roos, ik droom alleen maar vreemde dingen de laatste tijd, heel vreemd soms.
    Fijne avond nog gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dien je gaat elke dag zo te zien op stap met je camera en maakt mede door je mooie foto's elke dag weer nieuwe vrienden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar zeker Han ik hoef voor niemand thuis te blijven,
      en nieuwe mensen ontmoeten si het leukste wat er is: -)

      Verwijderen
  22. Welk paard zal ik het mooiste vinden. Verdikkeme.....ik weet het niet. Ze zijn allebij prachtig. Een paardenrijbewujs....whahahahahah Klapperke. Wedden dat ik vannacht heel raar droom.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. P.S. War een kleuren meid.
    Inmiddels heb ik besloten dat ik het kunstwerk vandaag het mooiste wil vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. alléz mussenmadammeke, dan heb je erg goed gekozen, wat een prachtig kunstwerk was dat,
      te fragiel om buiten te laten staan, maar in een serre....
      alléz.... te mooi om waar te zijn, mooie keuze mussie:-)

      xxx

      Verwijderen
  24. schitterende foto's van mens en dier, prachtig met die warme herfst kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jij bent dus ook een rare droomster. ;-)
    Je serie past er wel heel mooi bij.
    Leuk om te zien zoals de dames zich bekommeren rondom en om het paard.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥