One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-03-2018

23.03. Goud








*KLIK*

Openen in nieuw venster en klein maken




Zondag was ik met m'n eigen miMakker wandelen in het leudal
*miMakkus KLIK*
En doeme nog......




doeme doeme doeme nog :-)
Voor wie weten wat een miMakker doet.....
die moet even op de link klikken :-)

nét als je denkt dat het niet leuker kan worden met zo'n miMakker naast je :-)




dan doemen er goudvinken voor ons op...

Mon Dieu,
wat een mazzeltje, wat een gelukkie....
dat we ze konden zien,
té ver weg om écht mooie foto's te maken

Maar hey..... wie maalt daar om :-)




Die mannekes......
die laten zich goed zien ....




Maar die dames goudvink....

Oh la la,
dat is een héél ander paar mouwen hé...
die laten zich niet zo makkelijk vangen




tsssssk....
dat doe je toch niet wijffie :-)



alléz dan....
voor deze keer

een onvergetelijke wandeling

in meerder opzichten :-)

* vol bewondering naar je kijk *

wat ben je toch een leuk ding :-)

xxx











42 opmerkingen:

  1. Je bent eigenlijk zelf ook best wel een Goudvink, Klaproos.
    Met een eigen miMakker een groep vliegende Goudvinken tegenkomen, dasnieniks...
    miMakkus, een prachtig initiatief, net als Cliniclowns waar ik iets meer over gelezen heb.
    Mooie blog met goede foto's. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) you bet Jan.... ik ben de gelukkigste mens op aarde.... nu ja, misschien op een na dan :-) nou misschien 2:-) op de Azoren zitten ook 2 gelukkige wezens heppie te wezen...
      Ik weet niet Jan.... maar.. als je het leuk vind en kunt,samen met Hanny,ben je welkom en gids ik je rond... van ❤

      Verwijderen
  2. Klapper, zo bijzonder. Leudal.. wat een mooie plek. Ik ben er ooit éénmaal geweest, maar het heeft indruk gemaakt op me die omgeving.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie foto's van de goudvinken, zelfs het kontje mag er zijn.
    hier zie je ze ook wel eens rond kuieren. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooit wilde ik cliniclown worden en ben al heel veel jaren donateur. Van miMakker had ik nog nooit gehoord, ik vindt het geweldig dat je ze in de Spotlight zet. Zulk mooi werk! Die goudvinken zijn ook prachtig. Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie foto's van de goudvinken
    en die van de miMakkers is ook echt geweldig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, mooie foto's, zowel van de miMakkers
    als van meneer en mevrouw goudvink.
    Ik denk dat veel mensen steun hebben aan cliniclowns,
    maar zelf houd ik niet zo van clowns, ook niet in het
    circus en ik hoef ze niet aan mijn bed, als kind vond ik
    die al niet om te lachen. Toen vond ik ze zelfs eng of zielig.
    Maar gelukkig zijn de meeste mensen er dol op dus ik steun
    ze wel met af en toe een kleine bijdrage.
    Voor vandaag een fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ieder mens is vrij om mooi of niet mooi te vinden haba:-)
      ik begrijp het :-)
      xxx

      Verwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Prachtig die Goudvinken, heb ik nog nooit gezien.
    De MiMakkers doen heel goed werk, prachtig dat je ze in het zonnetje zet.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk 😊 Geniet maar van al dat moois en zoets. Fijne vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je deze foto's mooi gemaakt. Deze vogel heb ik nooit gezien. Prachtig! Het is goed doel van cliniclowns. Dat geeft veel steun. Heel goed voor de kinderen aan dachten. Fijn weekend!��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Cliniclowns is weer wat anders hé :-) maar ik begrijp het
      xxx

      Verwijderen
  10. O lucky you Dien, dat je die vogeltjes voor je lens had! Prachtig zijn ze.
    En wat een goed doel, die makkers!
    Zo krijgen we weer vertrouwen in de mensheid :-)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt wel Petra, er zijn nog heel veel goeie doodgoeie mensen dat geloof ik zeker.. gelukkig ken ik er héél veel :-)
      xxx

      Verwijderen
  11. ooh je vriendinnetje is mimakker, k wist niet wat het was, maar even de link bekeken en dus een soort cliniclown
    wat goed
    maar een goudvink, ja dat is het helemaal :-) zag ik nog nooit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent niet zomaar een Mimakker lees ik, daar komt nog wel wat voor kijken. Tja....en dan die Goudvink, ik ben stik jaloers hoor Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee Edward er komt nog al wat bij kijken en terecht.. je gaat met kwetsbare mensen om
      xxx

      Verwijderen
  13. Als er opeens goudvinken verschijnen kan je geluk toch niet op. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) zeker John.... en met zo'n fijn mens naast je helemaal goed toch:-)

      Verwijderen
  14. Ik brand van JALOEZIE !!!!!!!!!!!!!!!!!moet direct gaan koelen !! Mooi Klapper sterk zo'n beestje in de natuur een Droombeeld ! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. willy ik zeg het nog een keertje....
      stap in je auto en kom?? ik breng je erheen :-)

      Verwijderen
  15. De manlijke goudvink heb ik wel eens kunnen fotograferen, ik heb er zelfs eens eentje in de tuin gehad.
    Het vrouwtje heb ik bij mijn weten nooit gezien of gefotografeerd, maar ik begrijp nu waarom ... ;-)
    Maak er een mooi weekend van!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke foto van die `contact-clowns`!
    En ook nog z`n belevenis van de goudhaantjes...top dus

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vol bewondering aan het genieten van deze mooie foto's van deze prachtige vogels. Oh Dientje wat moet je gelukkig geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heee Mimakkertje...

    wat een geinig gezelschap...
    En wat een beeldschoon vogeltje!
    Jij boft maar aan alle kanten...
    ♥ ♥ ♥
    Ik wou dat ik een goudvinkje kon spotten.
    Moet ik toch een keertje met je meelopen!

    Dus. Dat gaan we doen!
    ♥ ♥ ♥
    Baai baai zwaai zwaai van Dasja


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. langs alle kanten komt het geluk op me af, en als je denkt het moet niet gekker worden....
      wordt het nóg gekker, Dasja, kom maar je bent van harte welkom <3

      Verwijderen
  19. een miMakker als vriendin..

    goed om hun werk in de belangstelling te brengen Roos

    leuke foto's van dat gevogelte

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ken het Leudal en was er vaker. De goudvink kwam ik niet tegen. Wat een geluksvogel ben je om hem te kunnen fotograferen. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt wel mazzel maar geen telelens bij en twee drukke honden :-) ik moet terug :-)

      Verwijderen
  21. Wat prachtig. Goudvinken. Die zie je zelden. En dan zo mooi voor de lens. Een kadootje.
    Fijn weekend. Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Knappe foto's van de goudvinken die zich maar moeilijk weten te verschalken!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke foto van deze groep met al dier de neusjes :-)
    mooie vogeltjes en serie Dien, ik heb ze hier nog nooit gezien
    valt niet mee die rappe vogeltjes tussen de takken te vangen, maar het is je goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhh wat een geweldig treffen. Juist als je ze treft in de natuur dan vind ik het helemaal knap als je zo'n mooie fotoserie van ze kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥