One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












26-03-2018

27.03. Doggiesit








*KLIK*
John Denver - Back Home Again
Openen in nieuw venster en klein maken




Enkele weken geleden,
heb ik samen met m'n geliefde miMakker




gedoggiesit,
bij vrienden van me




Bij de moeder van Ace en de zus van Ace




was héél erg gezellig




Die honden.......:-)
we waren nu met 7 in totaal
weten van geen ophouden hé




Ik moest er écht de stekker uittrekken
en dan zeggen
en nu stttttttt




we gaan slapen, zachtjes,
maak de bolletjes niet wakker:-)


en wat er verder aan diertjes te zien was,
vertel ik je een andere keer

en wat de dames kip me in het oor fluisterden...

vertel ik je dan ook
xxx










37 opmerkingen:

  1. Geweldig ! Ik ben benieuwd naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige serie weer van je viervoeters.
    Ik bleef nog even hangen bij de cartoon aan het begin ...
    Wat Snoopy daar zegt, beperkt de mogelijkheden nogal, maar er zit wel wat in, vrees ik ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he Jan, ervaring leerde het ons helaas, niet iedereen kun je zomaar vertrouwen

      Verwijderen
  3. Goede morgen Roos, je hebt er een cliffhanger van gemaakt.
    Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's en het verhaal.
    Bij mij zijn de bloembollen al een tijdje wakker, de narcis
    en de crocus zijn al bijna weer aan slaap toe. Ik wens je
    een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Klappertje en een fijne nieuwe week gewenst.
    Mooie serie foto's maakte je van deze troeteldieren, jij bent er nu eenmaal een crack in!
    En een leuke opname van de slapende bloembollen ook nog hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo'n mooie foto's van deze vrolijke bende
    met 7 whaa dat zal een 'gekakel' geweest zijn :-)
    naar de kippetjes ben ik ook benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. reken maar An, de kippetjes zijn héle mooikes, heel bijzondere

      Verwijderen
  6. Wat een leuk blog met prachtige foto's Dien. Dat antwoord van het hondje kan ik helemaal onderstrepen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Dien,

    Deze blog is leuke blog geworden. Schattig honden heb je daar. DE ene hond is erg nieuwsgierig.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Super leuk.
    Mooie honden allemaal.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's van een geweldig stel lieve honden.
    Super.
    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie serie, Klaproos. De jonge honden staan al goed onder appel.
    Heerlijk zoveel honden, die het ook nog goed kunnen vinden met elkaar.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ze zijn met elkaar groot geworden Jan, :-) dat helpt wel en ace en damian kunnen een potje breken bij de dames

      Verwijderen
  11. Geweldig dat je doggiesit zo geslaagd was. Gelukkig kunnen die 7 honden met elkaar door 1 deur, anders wordt het wel een rommeltje!
    Leuke plaatjes van de hondenbeesten!
    Dikke knuff XXX










    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk blog Dien en wat zal het idd een drukte geweest zijn .En wat zou ik graag ......... een hond willen .Nee gaat het hier niet worden gezien leeftijd e d , maar dromen mag zeg ik maar zo over zo'n mooie en heel lieve grote Rottweiler !!
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha die Klappert!

    Wat heerlijk voor je vrienden dat ze jou in de buurt hebben.
    Er is geen betrouwbaarder oppas dan jij!
    Die kunnen met een gerust hart naar Oekoeboeroeland en genieten!
    Want jij bent er!!

    Mmmmmmmm..... John Denver! ♥ ♥ ♥

    aaioverdebolletjes van Dasja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Dientje wat een heerlijke mannen zijn dat toch! Je hebt er duidelijk je handen vol aan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd heerlijk om te lezen die blogstukjes van jou 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die cartoon is veelzeggend Roos

    een mooie logje dat om een vervolg vraagt

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha: hier slapen bloembollen (-: En toen hielden ze alle 7 spontaan op met spelen (-:
    Ik weet zeker dat ze naar je luisteren. Als de viervoeters daar zin in hebben (-:
    Wat ben ik vals, hè? Je mag me gerust met een touw om m'n nek in het bos vastbinden. Ik weet toch dat je terugkomt om me weer op te halen. Zo bén jij. Eens binden jij en ik SBB vast met een touw en laten daarover de natuur zijn gang gaan. Krekwakwou!
    Die cartoon: aai laf it ♥
    Baai baai swiet hanniebie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahahaha echt wel jij...
      ja tuurlijk kom ik terug ik laat je niet verhongeren zoals de dieren in de oostvaarderplassen.... m'n bloed kookt als ik daar aan denk... ❤

      Verwijderen
  18. Je viervoeters, je lekker ruige rakkers...
    Het blijft toch altijd genieten hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het plezier spat er vanaf.
    Wat een leuk en origineel bordje.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥