One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












11-11-2018

12.11. The Secret Kissing of the Sun and Moon









*KLIK*
Hang Massive - The Secret Kissing of the Sun and Moon
Openen in nieuw venster en klein maken




Elke ochtend kust de zon de aarde wakker




zachtjes, met vlinderkusjes

Kom moeder aarde....je moet er weer zijn voor de mens




Wat nu...
als ze op een dag zegt...
Ik ben het zat..
Ik wil het niet meer,
Ik doe het niet meer
Ik stop ermee,

Tabee,en de groeten

wat dan ?
xxx




16 opmerkingen:

  1. Prachtig en wat een fascinerend muziekinstrument, genoten van de muziek. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gebeurd niet Klapper. Er is een macht die wil dat dit doorgaat. Als wij er maar zuinig op zijn. En het is nog niet verloren. Maar we moeten wel maatregelen nemen.

    Love As alwyas
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, wat dan... Dan sterft de mens uit en gaat de aarde zich herstellen. Het is al vaker gebeurt door andere rampen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, tja we zullen het wel merken dan. We zijn maar een soort vlooien op de huid van moeder aarde.
    Gewoon haar niet onnodig belasten en misschien wordt de mensheid ook wel eens wat verstandiger en stopt met het
    beschadigen van de aarde. Een hele opdracht zo aan het begin van de week. Maar ik hoop dat het een fijne dag wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tja Dien wat dan, dan zal het allemaal ophouden
    maar we eindigen positief en dat is dat je de blaadjes mooi vereeuwigd hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor Dien. Dat de zon er mee zou kunnen stoppen, is een horror scenario.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat zou wel het einde zijn van het leven op de aarde..

    mooie fotografie Roos

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja.....daar zeg je wat !!!
    Moeder Natuur moet wel met respect behandeld worden.
    En komt de mens niet steeds verder van de natuur te staan....dilemma ??
    Maar er zijn er altijd die het wel zien....toch ??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja Klappertje wat dan ??zullen we maar afwachten ? of weet Jij iets beters Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zullen wel eens ophouden. Maar je zegt al genoeg. Wat kun jij goed schrijven zeg. Mooie foto's is zeker heel mooi geworden. Bladeren valt binnenkort niet meer op de grond. Kalen bomen gaan we zien. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi dear!

    Sja... als de zon de aarde niet meer wakker kust, dan zijn we er met een dag of wat geweest.
    Daarom... ik ben heel blij met de zon.
    En daarom.... moeten we zuinig zijn met onze aarde. Onze Moeder Aarde...

    Wat zijn de bossen mooi nu he
    Eén grote kleurenpracht... ik kijk m'n ogen uit...

    Tabeetjes...
    Xxx, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's met al dat goud aan de bomen. Maar eh ... dat zachtjes wekken met vlinderkusjes ... kweenie hoor, maar dat lukte hier toch echt niet met die miezerige regen vanmorgen ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een ijzer sterke combinatie van woorden en foto's
    Die mij raken, omdat ik gevoel ken en dan raakt het iets
    van binnen wat je voor de buitenwereld verborgen houd.
    Misschien weet je nog dat Frans een muziek heb gegeven die
    ik heel mooi vond omdat ik toen mijn zus had gevonden.
    Ik heb haar maar 4 jaar mogen leren kennen, daarna stierf ze.
    Het lot vond ik wreed, acht jij begrijpt als geen ander wat
    pijn met je doet.
    Dat maakte je tekst en foto's in mij los.
    En je weet een foto is pas goed wanneer hij mensen raakt in het hart.

    Nog een fijne dag, Erica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Erica
      ja dat was erg bijzonder...
      Jammer hé.. dat je maar zo kort hebt kunnen genieten van haar

      dikke knuffel,en dank je wel voor je mooie compliment
      xxx

      Verwijderen
  14. Wederom prachtig mooi, deze combi, en wat als... ja wat dan... nu heb ik het woordje als aardig uit mijn woordenboek geschrapt, en zeker op vragen als deze eigenlijk. Je kunt er zovele kanten mee op, wat dan... Dan houdt de wereld op te bestaan, is mijn eerste gedachte.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dan ... is er geen gouden toekomst meer, ondanks je gouden serie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥