One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-11-2018

17.11. Jump









*KLIK*
Van Halen - Jump
Openen in nieuw venster en klein maken




Ja doe gerust :-)




Spring een gat in de lucht,
als je langs zo'n machtig heerschap loopt,
en er een draad tussen zit




Doe gerust een sprongetje van blijdschap
want ook koeien zijn niet mis als je met honden in de buurt komt
een oerkracht wordt wakker, en ze beschermen hun kudde




En...
kun je niet springen,
doe dan toch tenminste een dansje te midden van zóveel schoonheid




een klein sprongetje dan?
een hinkstappertje.




Misschien als niemand kijkt :-)
ik zeg niks, mijn naam is haas




kan erg goed geheimen bewaren:-)
dússsssss
"JUMP"




Lieve webbies
wat een prachtige herfst hebben we toch hé

geniet zoveel je kan..

Fijn weekend





35 opmerkingen:

  1. Van Halen - Jump, nou een prachtig nummer, tijdens deze herfstdagen kun je zeker een gat in de lucht springen.
    Wat een prachtige foto's dien, zijn dit Schotse hooglanders de koeien? Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik dacht het ja Hans...
      mooi hé, dank je wel voor je muziekje

      Verwijderen
  2. Nou Oke dan ik doe een klein sprongetje mee .Wat een super foto's en het is genieten van al die kleuren en de dieren .En zeker worden we verwent met zo'n mooie herfst.
    Fijn weekend ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een feest om daar te mogen lopen zeg. Schitterende beelden heb je gemaakt. Ik blijf springen als ik daar tussen sta. (Bewegend ben je moeilijker te pakken.)

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is prachtig deze herfst. De zon, behalve gister dan, genoeg vocht, mooie kleuren, en dan dit log met die mooie koeien er op. En springen en dansen kan gewoon al kijkt heel de wereld :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh aj john, bij jou lijkt het dan alsof je aan het trainen bent toch :-)

      Verwijderen
  5. ik jump vrolijk met je mee door al die mooie foto's heen...jumpjump
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik maak een sprongetje
    een hoepeltje van geluk
    ik schud de bladeren
    met mijn voeten op
    sta op mijn kop...

    :-) fijn weekend.
    x Hilly


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Huppelen en sprongetje doen de graag beesten. Heel vrolijk teksten heb je geschreven. Je foto's is echt schitterend om te zien. Herfstkleuren is zeker prachtig. Heeft bij ons gevroren. Echt koud weer. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh ja bij zo'n mooie dieren gaat mijn hartje een sprongetje maken, zelfs blijf ik stillekes staan om ze niet bang te maken :-)
    prachtig Dien, en ja heerlijke herfst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik denk an, dat wij banger van hun waren, want met honden kunnen ze nogal eens gek reageren :-)

      Verwijderen
  9. Goede morgen Roos, prachtig dat feest van kleur in de herfst
    en dan die mooie runderen ertussen, ik heb weer genoten van
    je foto's. Huppelen en dansen doe ik in het openbaar als ik
    met mijn kleindochter op pad ben, dan kijkt niemand raar. Als
    ik alleen ben denken ze misschien dat mijn goedwijs op de loop
    is, dus voor de mannen in de witte jassen worden gebeld, doe
    ik dat maar niet alleen in het openbaar.
    Voor vandaag een fijne zaterdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk Haba, dat kan met een kleinkind hé, ik kan het doen omdat ik mijn jongens bij me heb, mijn laatste huppeltje kostte me wel wat kniepijn :-)

      Verwijderen
  10. Goede morgen Klappertje en een fijn weekend gewenst.

    Wat een schitterende serie foto's over de herfst plaatste je hier, nu heb je me zeker over de streep getrokken want op die manier wist je me te overtuigen dat het ook in dit seizoen prachtig is, bedankt meid!
    Ik heb dan wel geen sprongetje gemaakt opdat ik zittend aan de computer zit hihi, maar mijn hart deed dat wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kijk gerda, waar je het doet maakt niet uit, zolang er maar leven in de brouwerij is hé :-)

      Verwijderen
  11. Het is een onvoorstelbare mooie herfst. Zelden zo'n kleurrijke herfst gezien, en het weer werkt ook zo lekker mee!
    Geniet er maar weer van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. eigenlijk zeg ik dat ook elk jaar Jan, maar dit jaar was het wel een heel mooie droge zonnige

      Verwijderen
  12. We blijven voorzichtig... enne...we blijven genieten zolang het duurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto's van de herfstkleuren en die mooie dieren.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt die schoonheid prachtig in beeld gebracht Dien, vooral foto 4 vind schitterend! En zo hoog spring ik niet meer hoor..hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke titel en heel mooie Herfst foto serie Dien, prachtige de kleuren in deze tijd van het jaar
    en de koeien passen er met hun kleuren erg mooi bij :-)

    Groet, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen lieve Klapper en een heel fijne zondag gewenst.
    Het weekend begon dus gisteren al leuk doordat je vriendinnetje bij je kwam eten. En... waar heeft ze voor gekozen hihi?
    OT: bedankt voor je reacties meid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja gerda, het werd de pompoenschotel met zuurkool, ook mijn favoriet :-)

      Verwijderen
  17. Goede morgen Roos, ik kom je een fijne zondag toewensen, het ziet er buiten zonnig maar fris uit, lekker weer dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jaaaaa echt wel een prachtige herfst, ik vind het zo jammer dat ik dankzij de bouw van de Floriade nu amper over kan steken naar de andere kant waar ik ook graag kom.. naar het Oerbos... anders zou ik dat vandaag nog even doen.. maar alles is dicht en afgesloten :( En zo ook de trekweg is voor 9 maanden dicht.... route naar de plassen...

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige herfstbeelden tja verschil neije Gae maokt in elk sezoen oerbeelden paeze 'kik

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn hartje maakt een sprongetje bij het zien van al dit moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Blij dat ik er hier kan van genieten Dientje, heb hem amper gezien door andere bezigheden. Zie wel door mijn raam dat de bladeren goed gevallen zijn en de bomen er kaal beginnen bij te staan. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is inderdaad genieten deze herfst en ook wederom genieten van jouw herfstserie.
    Ja dat zijn grote jongens waar je geen ruzie mee moet krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Herfst is elk jaar een kleurenfeest hé,
    Zalig om van die warme kleuren op dit logje te genieten !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥