One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












19-11-2018

20.11. Mensen zijn je beste vrienden









*KLIK*
Astrid Nijgh - Mensen Zijn Je Beste Vrienden
Openen in nieuw venster en klein maken




Vrienden
zijn als bomen:
ze wachten
tot je nog eens langs komt,
en ze zijn onverstoorbaar
als je wegblijft,
ook na maanden afwezigheid,
kan je de draad
weer opnemen,
omdat ondertussen
niets werd afgebroken.


Vrienden
zijn als bomen,
op een goede afstand
van elkaar geplant
zo moeten ze elkaar niets betwisten
ze kennen ook geen afgunst
maar nodigen wel elkaar uit
om hoger te groeien.
Bomen, 4 seizoenen
Vrienden
zijn als bomen
en bomen buigen niet
maar ze wuiven…


Eugeen Laridon

Dank je wel voor jullie lieve reacties,
en enthousiasme :-)
Achter de schermen wordt "hárd" gewerkt aan de bestellingen :-)





15 opmerkingen:

  1. De juiste… Mensen Zijn Je Beste Vrienden.
    Een prachtige foto, zo is het met vrienden ook, ze verschieten wel eens van kleur maar staan vast op hun benen.
    Je hebt een mailtje van me. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Roos, soms twijfel ik er wel eens aan eerlijk gezegd,
    dan heb ik na een slechte ervaring meer met dieren. Maar dat is
    niet altijd zo, gelukkig heb ik ook genoeg mensen die vrienden zijn.
    Een fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte vrienden wel. die kom je maar weinig tegen. Maar dat is ook niet erg, want dan leer je ze extra waarderen.

    Love as always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echte vrienden zijn als bomen. Ik kan niet met iedereen vrienden zijn, wel vriendelijk tegen iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een paar echte bomen...en een heel bos blogboompjes......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echte vrienden zijn schaars, daar moeten we dan ook zuinig op zijn. De foto is prachtig gedaan vanuit dat lage standpunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey Klapperdingetje,

    ohhhh zo mooi, de herfst!!
    ie rij bomen ... ik ben er weg van!

    Krijg meteen zin om een lange wandeling te gaan maken...

    dag hartje!
    Dag!
    Heb het goed vandaag...
    xxx, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sommige "vrienden' zijn als de schaduw
    je ziet ze alleen als de zon schijnt.
    Anderen zijn als de zon zelf,
    ze komen als het donker is!

    Mooi gedicht plaatste je hier, mij ondertussen wel bekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, als ik meer te besteden had lieve Klaproos... maar wat goed, dat er zoveel bestellingen zijn binnen gekomen, ja mensen kunnen je beste vienden zijn! Ik wens dat er nog meer zullen volgen!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goud hing er deze zomer toch in de lucht he Roosje. Om de hele tijd met de neus omhoog doorheen te lopen. Heb zo genoten van al dit schoond en jij ook zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vroeg me al af of je überhaupt nog tijd hebt om te bloggen. Hartjes inpakken is ook een mooie dagbesteding. :-)
    Een gouden bomenrij, mooier kan het niet worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥