One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-03-2019

02.03. Voor de Liefste









*KLIK*
Gerard van Maasakkers - Ik neem jou mee
Openen in nieuw venster en klein maken




En as ik 's morgens in m'n kleren schiet
En m'n beurs en m'n sleutels vat
Ben maar nie bang, jou vergeet ik nie
Ik neem jou mee in menne binnenzak




Ik neem jou mee als ik de trap afga
As ik mennen eerste koffie drink
Ik neem jou mee als ik de krant opensla
As den dag begint




Ik neem jou mee, overal waar ik heenga
As ik alleen ben; gij bent erbij
En as ik midden in de massa sta
Neem ik jou mee, jij bent bij mij




En door de middag en de avond heen
As ik eet bij het journaal
Ik neem jou mee als de nacht begint
As ik de fles leeg, helemaal




Ik neem jou mee als ik de trap opga
Als ik men tanden poets
En als ik uit men kleren ga
As ik het licht uitdoe




Ik neem jou mee, overal waar ik heenga
As ik alleen ben; gij bent erbij
As ik slapen ga, leg ik jou
Onder het kussen bij mij


Gerard van Maaskakkers

Dag Lief, tot strakkies :-)


xxx




17 opmerkingen:

  1. Wat een warm gevoel moet je wel krijgen als iemand zoveel om je geeft. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi geheel
    wat een lieve tekst heb je gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat je lief hier heel erg blij mee is als ze dit leest, Dien. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos. Een tekst om elke dag mee te beginnen en te eindigen, zo liefdevol.
    Ik wens je een fijne zaterdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig blog, met fraaie foto's en een verwarmende tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Klaproosje.

    Mooie woorden bij prachtige foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ………………………..ik het zou kunnen schreef ik hele dagen zulke teksten ! zonder de foto's te vergeten ! Gelukkig zijn vergt eigenlijk niet zo veel maar Zoals Je ziet ik mis wel iets en toch ben ik niet jaloers op Jou

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief Dien! Fijn he dat je iemand hebt waar je zooooooo veel van houdt en dat het wederzijds is.
    Al dat lekkere eten is vast voor haar (want jij doet aan de lijn haha)

    Liefs en geniet er van x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd prachtig, de teksten van Gerard. Klinkt altijd zo simpel, zo gewoon maar het is zoveel meer !!!
    Wens jullie een heerlijk weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zp ontzettend mooi die dat nieuwe leven Dien
    prachtig gefotografeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede morgen lieve Klapper en een fijne zondag gewenst.
    Wat een knappe foto's maakte je die dit gedicht een extra dimensie geven, hier mag je terecht fier op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat zal je lief graag lezen Roos

    knappe foto's

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Carpe diem... dat doe jij elke dag weer opnieuw hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is toch een schitterende tekst en als je weet dat hij voor jou bedoeld is, opgeschreven door je lief.. dan kan je dag.. nee week, maand... niet meer stuk.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige serie en mooie woorden. Bij de laatste foto smelt ik weg. Zo mooi. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥