One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












07-03-2019

08.03. Lieve jongen luister









*KLIK*
Roxette - Listen To Your Heart
Openen in nieuw venster en klein maken




Jongen...
Luister naar de wijze raad van je moeder
Als ik tegen je zeg...
doe het niet
Ben jij eigenwijs genoeg om het tóch te doen

En dat begrijp ik...:-)
Daarom zeg ik ook niks :-)




Nou moe...

Dát was nog eens een wijze raad zeg :-)


Ik heb ook altijd precies gedaan
wat ik dacht dat goed voor me was :-)


en zie me hier zitten:-)

élaaif end kikking :-)


xxx








19 opmerkingen:

  1. Wat een knapperds zeg. Daarvan ben je snel onder de indruk.

    Love as Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige song "Listen To Your Heart".
    Een wijze raad van moeder komt uit haar hart. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
      Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

      Verwijderen
  3. Punt is, dat als alles voor je beslist wordt je niets leert. Ik beslis al heel erg lang alles zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos,ach hij zal zijn eigen zin wel doen en ik vrees dat ze beiden ergens op een bord zullen eindigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's van die dieren.
    Wijze raad wordt niet altijd aanvaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan het me gewoon helemaal voorstellen dat die moederkoe haar kind een wijze raad influistert! Hopelijk luistert het kind!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie dieren zijn dit Dien. Misschien denkt het kalf later ook wel, had ik maar naar mijn Moeder geluisterd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Super deze foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen lieve Klapper.
    Woehaha, hoe jij er in slaagt om bij die, overigens heel knappe foto's van de runderen, zo iets grappigs te bedenken.
    Zo ken ik je, niet alleen steeds in de bres voor de dieren en de natuur, maar altijd met een optimistische kijk op het leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke muziek en wat een prachtige dieren zijn dit toch .En wijze raad word niet altijd in dank afgenomen
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze lieve jongen komt je even een goed weekend wensen. geniet ervan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik naar de foto's kijk hoor ik het ze gewoon zeggen.
    Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. grappige conversatie bij deze fraaie foto's Roos

    op naar een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Straffe beelden hoor en ……………..als men een beetje van een oudere zou …………..euh ja hoe is't ook weer ,,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. alive and kicking... dat zijn stevige woorden.
    Mijn zoon zal er ook wel zo over denken, getuige het jaaaa, jaaaa, jaaaa, dat ik regelmatig hoor op
    mijn goedbedoelde raad.
    Mijn dochter DENKT er zo over. Die houdt de schijn nog niet eens op.

    Een vader staat dagelijks voor een raadsel. En het grootste raadsel is: hoe laat ik los?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleur hebben moeder en zoon. Doet wat liefelijk aan dan de donkere versie. Maar schijn bedriegt natuurlijk.
    Moeder en zoon een speciale band, herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥