*KLIK*
Wild is the Wind - David Bowie
Openen in nieuw venster en klein maken
Het is mooi een huis te zijn
Voor het enige hart
Dat je niet wil achterlaten.
Het is mooi een ladder te zijn
Voor kinderen
Die op een sombere dag
Naar de zon willen klimmen.
Het is mooi een deur te zijn
Zachtjes knarsend maar toch opengaand
Voor al wie wil binnengaan.
En een raam
Waarin het licht niet dooft
Voor al wie denkt:
Het is al laat.
Vjatsjelav Koeprijanov
♥
*KLIK*
Diana Ross - Why Do Fools Fall In Love
Openen in nieuw venster en klein maken
Ik wil niet goed zijn, niet leuk,
niet sterk, niet dapper,
niet aardig, niet vrolijk, niet grappig,
niet eerlijk en niet verstandig,
en ook niet de wijste, de beste,
de eerste of de laatste -
alleen maar klein beetje, een tikkeltje onvindbaar
(behalve voor jou).
Toon Tellegen
♥
*KLIK*
What if - Coldplay
Openen in nieuw venster en klein maken
Ons is iets moois overkomen vandaag,
jawel hé
Elke dag gebeuren er wel mooie dingen,
Maar vandaag was zo’n dag waarvan je weet,
waar op je voelt,
Vandaag is nóg véuuuuul speciaalsterderre
dan andere speciale dagen.
Mist en vorst,
dat maakt het bos bijzonder aantrekkelijk:-)
nóg aantrekkelijker Dien dan anders...
jawel, nóg aantrekkelijkerdersterreder dan anders,
want ....
meestal is het dan van ons alleen:-)
mooi weer mensen komen niet naar het bos
die doen effe snel rundum hauze
en weer hoppa in de warme knickerbocker
nee koud nat guur, mist vorst..
da's voor die hards djust laaik us four :-)
jawel,
ik reken Spur erbij,
die mag zo vaak mee,
dattie bijna bij ons hoort :-)
lease hond noemen ze dat geloof ik.
ennieweej Dien, wat klets je nou...
wat was er zo mooi dan?
nou..
heb je dat nog niet gezien dan...
hoe het eenvoudige Agrostis capillaris - Gewoon struisgras,
wordt verheven tot een fragiel kantwerkje,
met tinkelende belletjes
die schitteren in het licht..
Hoe elk takje een ijslaagje krijgt,
en ingepakt wordt door moeder natuur,
zó feeëriek is
Het bos een uitstraling krijgt van een prachtig stilleven.
moederke natuur is kerstkaarten aan het maken
zeg ik zachtjes tegen mijn mannen,
en wat móet er staan op een kerstkaart...
exactement... een ree.
et voila....
daar steken er twee het pad over..
en een derde heeft in de smiezen,
dat ik de snelste niet meer ben,
en poseert voor me.. :-)
mon dieu,
dit is weer een feestje....
dit is weer zo'n dag waarop ik denk....
Wat heb ik toch góed gedaan in mijn leven,
dat ik "dit" verdien..
Eindeloos gelukkig en warm van de wandeling gaan we weer naar huis...
Zwaartekracht houdt me hier,
maar anders...
zweefden we naar huis :-)
wil ik ruilen met iemand ...
nee,
wil iemand ruilen met mij :-)
goed zo,
dat hoor ik graag niemand :-)
heerlijk webbies,
heb het goed,
geniet van vandaag en herhaal het morgen hé
Een héél fijn weekend gewenst
xxx
♥
*KLIK*
How Much Is That Doggie In The Window - Patti Page
Openen in nieuw venster en klein maken
Er is maar een iemand die me nog Dienie noemt :-)
nu ja, sinds kort 2 :-)
oh ja en m'n oudste zus zegt het ook nog wel eens :-)
dus toen er een pakketje op mijn mat viel.
Met de naam Dienie :-)
wist ik het méteen:-)
maar ehh dat maakte het niet minder leuk natuurlijk :-)
Het pakket lag hier een aantal dagen vol in zicht op mijn tafel
en ik kon háást niet wachten:-)
Maar vanmorgen was het zover....
ohhhhhhhhhhhhhhhhh,
Zat gelijk een dichtgeknepen keel...
zó mooi
Ik voorspel heel veel tranen
Hier vast een klein stukje uit de inleiding
en dan weet je het wel...
snuffer de snuf snuf
Want elk mens die een diertje heeft en daar veel van houdt,
ziet als een berg tegen het afscheid op...
voorlopig denk ik daar nog niet aan met mijn jonge goden..
wij leven elke dag voor 100%
*Sinterklazina *
ik kan je wel zoena :-)
* smak*
Dank je reuze, voor dit supergave kado,
xxx
♥
*KLIK*
Eurythmics, You Have Placed A Chill In My Heart,
Openen in nieuw venster en klein maken
Twee mannen zo stil....
Maar...
waren ze wel zo stil ?
Of hadden ze zich aangemeld bij
opiniepanel.eenvandaag.nl
Om daar te protesteren tegen het vuurwerk
een enquete die daar gehouden wordt..
meld je ook aan om het vuurwerk te gaan verbieden
Dan kom ik later langs om er met je over te praten
Wat zou het toch géweldig zijn
als het niet meer mocht,
en er geen dieren mensen meer last van hadden
en vernielingen tot het verleden zouden behoren
Ik juich een verbod toe,
hiep hiep hooray... tegen vuurwerk zeg ik nééééééé
en nu gauw slapen :-)
des te eerder mag ik m'n sintkadootjes uitpakken :-)
xxx
♥