One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












10-12-2019

10.12. ik wil niet goed zijn








*KLIK*
Diana Ross - Why Do Fools Fall In Love
Openen in nieuw venster en klein maken




Ik wil niet goed zijn, niet leuk,
niet sterk, niet dapper,
niet aardig, niet vrolijk, niet grappig,
niet eerlijk en niet verstandig,
en ook niet de wijste, de beste,
de eerste of de laatste -
alleen maar klein beetje, een tikkeltje onvindbaar


(behalve voor jou).

Toon Tellegen





32 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto weer en mooie tekst van Toon.
    Poldark is op Belgié vrijdagavond maar nog maar 2 delen te gaan van de allerlaatste serie. Zal nog wel op NL zender komen maar weet niet wanneer. Van net.flix heb ik totaal geen verstand dus geen flauw idee of het daarop komt.
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Helene, dank je wel, Poldark is een van mijn favoriete tv series, :-) hij speelt het zo mooi, geweldig dank je wel, ik zie zo weinig tv, dat ik het niet in de gaten heb als er wat moois komt :-)

      Verwijderen
  2. Ik wil soms onzichtbaar zijn en eens kijken in het rond, om te zien wat niemand weet en ook niet waarom...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Dat Sjoerd is een héle goeie reden om eens onzichtbaar te zijn, ik denk dat je oren gaan flapperen :-)

      Verwijderen
  3. Alleen de foto al, die spreekt boekdelen, Dien :) Ik wou soms dat ik niemand was, nog minder dan nu.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach John.... eigenlijk zijn we al niemand, alleen we verbeelden ons dat we iemand zijn, en de grote ego's menen ook nog de macht in handen te hebben...

      Verwijderen
  4. Hoi Klaproosje.

    Super woorden met super foto erbij.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha lieve Dientje...

    haha... onzichtbaar zijn...
    Dat zou ik wel eens willen, maar alleen maar uit nieuwsgierigheid...
    En misschien ergens gaan spoken, voor de gein.
    En me zeker verstoppen zo nu en dan...

    Toon! Wie houdt er niet van Toon?!!

    Ik heb lekker je muziekje opgezet, want ik heb al dagen een van de Shaffy nummers in m'n kop. Wordt een oorwurm.
    En nu... Diana eroverheen en zoef... weg!

    DagDagdag!
    groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha Diana over shaffy heen :-) dat is nog eens durf :-)
      onzichtbaar zijn en spoken, ik ga mee loutje :-)

      Verwijderen
  6. Wat een geweldig leuke en mooie foto Dien, die tekst van Toon kende ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Edward, Toon heeft zóveel geschreven dat er wel eens wat nieuws tussen zit hé:-)

      Verwijderen
  7. Wat een prachtige foto weer.
    Soms is niks fijner dan stil te blijven zitten en alleen maar de wereld om je heen te observeren. Je weet niet wat je ziet ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jawel Jan, ik kan me dat héél erg goed voorstellen, ik zit dan wel niet stil aan het water, maar loop heel stillekes door het bos :-) en de wereld is van ons

      Verwijderen
  8. Een onbekend gedicht van Toon Tellegen voor mij maar wat een juweel, helemaal in combinatie met jouw foto.
    Ik wil ook tijdelijk niet gevonden worden...
    Dikke liefs Dienie (-:
    ♥ ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. juweeltjes die gevonden worden kakelino :-) ik weet waar ik jou kan vinden :-)

      dikke knuffels
      xxx

      Verwijderen
  9. Soms heeft een mens genoeg aan zichzelf en wil rustig de wereld door laten draaien en er even niets mee te hoeven doen.
    Als kind klom ik dan boven op de keukenkast, en zat daar rustig een tijd het werk in de keuken te bekijken, gewoon even alleen maar kijken en niets hoeven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohh wat gaaf Haba, dat is were eens wat anders als onder het bed gaan liggen lezen :-)

      Verwijderen
  10. mooi geheel
    schattig ook
    je even weg stoppen voor de wereld, soms moet dat gewoon even

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie foto hoor.
    Soms wou ik me wegstoppen in een grot ofzo voor een winterslaap.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. :-) wat houdt je tegen Suske :-)
    van de dekens op je bed kun je een héél mooie grot maken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje.. onvindbaar wil ik niet zijn. Maar ik wil wel mezelf blijven.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een bijzondere foto.
    Even onzichtbaar soms, niet verkeerd.
    Dan weer met beide benen op de grond.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha geweldig wat een prachtige foto. En ook weer zo mooi het verhaal erbij gevonden.
    Tsja soms wegkruipen onder een grote steen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als ik mijn eigen mag én kan zijn... dat vind ik meer dan genoeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥