One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












13-12-2019

14. .12. shower the people you love with love









*KLIK*
Djelem Djelem - Barcelona Gipsy Klezmer Orchestra
Openen in nieuw venster en klein maken




Klezmer muziek....
ik hou er van




Het is vrolijk, droevig, tegelijk,
opzwepend, melancholiek




En wat een krachtige prachtige heldere stem..
tranen in mijn keel...

oeffff wat mooi


Sienna- Claire
is haar naam....
ik ben weer oud tante geworden :-)
van een heel mooi meisje
Sienna- Claire, geboren op de 13e...

Dat wordt vást een héél sterke vrouw :-)


Sienna- Claire... wat een prachtige naam....
een reden te meer om een geweldig weekend te vieren
Let love rule :-)
Sienna- Claire


xxx








20 opmerkingen:

  1. Nou zeker heeft Djelem Djelem een krachtige en prachtige stem.
    De foto's passen er heel goed bij Dien, echt prachtig. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad Dien...Shower people you love with love..
    Misschien beter nog... shower all the people with love!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat geboren op vrijdag de dertiende... die kan alles aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Oud-tante... dat het maar een mooi leven mag worden voor deze dame met een schitterende naam.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de nieuwe loot aan de stamboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd.
    Prachtige foto's laat je weer zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en ik hou van druppelfoto's :-)

    gefeliciteerd Dien met je oud-tante zijn
    welkom op de wereld Sienna-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Dien, met de pas geborenen. De foto's zijn weer subliem :) Zo kunnen we het w-end tenminste goed vieren met die slingers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Gefeliciteerd altijd leuk een kleintje.
    Mooie naam ook.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd "oud"Tante, Sienna- Claire is inderdaad een mooie naam. Foto 2 met de druppeltjes, is fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met deze boreling.
    Heel mooie naam heeft ze en dit op vrijdag 13de

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zingt mooi, maar klezmer is niet echt mijn favoriete muziek.
    Je foto's van al die mooie druppeltjes vind ik dan ook veel mooier, want dat is wèl mijn ding.
    Gefeliciteerd met je achternichtje. En maak er een mooi weekend van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Dien, gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. Ze heeft waarachtig een prachtige naam. Eentje die klinkt als een mooi lied. Ik wens haar een gezonden en voorspoedige toekomst toe. Met jou als tante moet dat goed komen (-: Vroegah vond ik een kindje dat uit mama's buik kwam de normaalste zaak van de wereld maar toen ik Roos kreeg, en al die vingertjes en teentjes zag, wist ik beter...
    De muziek is eh... niet zo mijn ding. Maar daar lig jij gelukkig niet van wakker.
    Dikke knuffel♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Dien, wat een bijzondere naam.
    Schitterende foto's.

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend die druppeltjes, zo mooi met die blauwe lucht als achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vergeet niet... Vrijdag ook.... dat wordt echt een super power vrouw, voorbestemd!

    Van harte gefeliciteerd, ennuh.. de foto's prachtig, het eerste wat ik zei... in mijn eentje zijnde? Wauw.... bij de eerste foto al.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Less is more, dat geldt hier ook. Van een ongekende schoonheid.
    Van harte voor alle betrokkenen! Inderdaad een prachtige naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super beelden !! ja 'k ben wéér een klein ietsje jaloers of …………….toch bijna !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd dat je wee oudtante bent geworden van een prachtig nieuw leven op deze aarde.
    Geniet ervan met volle teugen.
    Je foto's vind ik schitterend met die druppels.
    Ik kan ze haast voelen ;-)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je foto's zijn er weer boenk op ! Zalig minimalisme vind ik.
    Die foto's kunnen zo aan de muur

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥