One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












27-12-2019

27.12. Warme mensen









*KLIK*
Florence + The Machine - Dog Days Are Over
Openen in nieuw venster en klein maken




Dag m'n jongens,
we gaan wandelen... gaan jullie mee

't is wel koud hé... vind je dat erg :-)




néé néé néé, wij willen mee..





Oké dan :-)
we gaan
bai bai webbies,
Hebben jullie nét zo'n fijne kerst gehad als ik :-)
Gek is dat hoe het werkt,
Als je ergens zo tegenop ziet...
Dat het dan zó leuk is achteraf :-)

we hebben genoten,
en genieten nu al van de uitkijk naar het nieuwe jaar

xxx




20 opmerkingen:

  1. Koud, warm, nat, droog, het maakt mij niet uit. :P Ik ga wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me de tijd nog goed herinneren, boven aan de straat was een bushalte. Als ik daar met de hond langs kwam in mijn trui, stonden de meeste daar zwaar aangekleed te kleumen van de kou... Iedere dag naar buiten, zo hoort dat, weer of geen weer, daar wen je gewoon aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, lekker hoor elke dag een eind lopen, maar vandaag ga ik weer zwemmen en dan loop ik enkel de meters (best nog een eindje) van de parkeerplaats naar het zwembad en uiteraard ook weer terug na mijn zwembaantjes.
    Een fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier afwisselend thuis en op het werk. Tussendoor dus gezellig samen zijn.
    Deze morgen hier ook rustig wandelweer.
    Geniet van deze laatste dagen van 2019.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige foto's Dien en mooi om te lezen dat je het goed hebt gehad :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fantastisch mooie serie weer. Bij de eerste foto moest ik eerst even goed kijken, maar het zijn erg mooie foto's. Heel verstandig dat ze jou het krabwerk lieten doen. :-)
    Wij hebben samen lekker rustige kerstdagen gehad. En dat ijkt de resterende dagen van het jaar ook wel zo te blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die hondengezichten zo achter de schoongekraste ramen : )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Top deze foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier precies hetzelfde: ik zag er tegenop als tegen de Himalaya maar het viel hartstikke mee (-:
    Het was vandaag kkkkoud maar heerlijk gezond weer. Alle ramen besloegen op de terugweg (want natte hond) maar als ik beide kerstdagen heb overleefd, kan ik de rest ook hebben.
    Dag liefie! Fijn dat je blogt ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja ik zie op dit moment tegen alles op .Ook gisteren de afspraak om naar dochter en schoonzoon te gaan .En ja hoor wat ben ik er van opgeknapt en ik heb genoten met de twee lieverds ,zo gezellig .Fijn dat jullie genoten hebben van de kerst .En 2020 ,ach ik kijk wel hoe het gaat maar probeer positief te zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig die koppies achter het gekrabde venster.
    Fijn dat je het toch goed hebt gehad!
    Nu maar rustig voortkabbelen naar het einde van het jaar met vele zonnige momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb erg leuke vooruitzichten :-) dat maakt veel goed :-) ❤

      Verwijderen
  12. lekker toch om even te wandelen, dat heb ik met kerst ook nog gedaan.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alles waar je niet, geen of nooit voor zet... geen zin in... niet leuk... zal leuk worden of de zin komt en het is fantastisch!

    Als je er wel zin in hebt, wordt het vaak niet zo leuk... nou goed, dat dus. hahaha

    Fijn dat het zo fijn was!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat vind ik nou fijn, dat je een mooie kerst hebt gehad.
    En och och, wat een mooie foto’s, ik moest bij de eerste even kijken, zo van, hoe heeft ze dat nou weer gedaan. Ik vind het zó creatief, het is KUNST !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Blij dat je het fijn had Dien.
    Ook hier was het rustig en gezellig.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe kouder het is, hoe liever dat ik dat heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥