One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












30-12-2019

31.12.Oud en nieuw








*KLIK*
Dance Me to the End of Love - Leonard Cohen
Openen in nieuw venster en klein maken




Vuurwerk??

"alleen als het op foto is "
boycot het vuurwerk, teken elke petitie die tegen is
Het zal een hoop ellende schelen voor mens en dier



2019

Was het een jaar van liefde,
lachen en geluk,
Of streepjes tellen, op eieren lopen, en verlies

afscheid, verdriet pijn

Ontmoeten ontdekken, herkennen,
en blij zijn


Het was allemaal ergens goed voor..

Ach..
we zijn gelukkig,
we zijn blij

Met de liefde op ons pad
als guiding light
want wie kan zonder ?

Lieve webbies,
ach... ik ben gelukkig met jullie

Dank je wel voor alle mooie en lieve reacties,
Mailtjes en contact wat we hebben

Liefde is grensoverschrijdend
fijn hé, dat herkennen:-)
We gaan het zien op de grens van 2019 - 2020

wij wensen jullie een héél fijn uiteinde

en een stralend nieuw begin

2020 het jaar van de liefde :-)

Gelukkig Nieuw jaar

xxx







31 opmerkingen:

  1. Dance Me to the End of Love, hoe ouder hij werd hoe meer ziel kreeg zijn stem.
    Ik ben ook tegen en boycot het vuurwerk, ik zelf kan er al niet tegen, laat staan de dieren. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    Andrea Bocelli - Con te Partiro, vorige week stond de show al online.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De muziek en het filmpje erbij is echt genieten .Hier geen feestgedoe morgen maar heel rustig met zijn tweetjes en helaas een doodsbang poezen meisje Ik wens jou een mooi en gezond 2020
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Dien, ik zou het niet beter kunnen verwoorden dan jij hier hebt gedaan!@@@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die muziek van Leonard... 2019 was voor mij een afscheid... Van heel veel collega's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Morgen viert Oscar zijn oudejaarsfeestje...Geen vuurwerk mij wij knallen met oliebollen voor een ieder die daar zin in heeft, met de houtkachel, vuurkorven en gezelligheid en oja .....gluhwein natuurlijk
    Happy new YEAR alvast X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het was een mooi jaar met wat bijzondere leermomenten. Klapper... wens je een mooi 2020 voor jou en iedereen die je dierbaar is.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je een rustige jaarwisseling, zonder geknal en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eens gelijk Dien, wij zijn ook blij met jou, en je jongens elke keer ze in het blog verschijnen. Hier geen vuurwerk en ik teken zeker alles. Dat het dit jaar het laatste jaar mag zijn, dat zou mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Een heel mooi 2020 toegewenst.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat heb je allemaal prachtig verwoord Dien!
    zoals steeds, het klaproosblog, waar je elke dag van het jaar naar uitkijkt, dankjewel

    zolang er vriendschap en genegenheid is, dan geraak je ook door moeilijke periodes
    en dat was het hier, het moeilijkste jaar ooit en het wordt nooit meer helemaal goed
    maar het kan alleen maar beter worden dan wat het diepste punt was

    een gezond, creatief en liefdevol 2020!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier gaan we zonder vuurwerk rustig het nieuwe jaar in.
    Voor jou en je dierbaren een gelukkig en gezond 2020 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie tekst...
    Voor mij is een jaar maar een getal.
    Ik wens iedereen het allerbeste toe, op elke dag van het jaar, voor elke andere dag van welk jaar dan ook.
    Ook dit jaar slaan we alle feesten en partijen af. Ik verheug me op een avond spelletjes doen met mijn mannen.
    De oliebollenmix staat te rijzen. Over 25 minuten ga ik bakken en heel het huis naar de olie laten meuren.
    Maar dat kan me niets schelen. Daar zijn ook weer trucjes voor.
    Dan nog een paar uurtjes op straat werken.
    Gewoon, een fijne dinsdag dus.
    Die wens ik jou/jullie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede morgen Roos, alvast de beste wensen voor 2020 en geniet van deze laatste dag van 2019.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met een beetje liefde komen we er vast en zeker Dien... ook in 2020!
    Dikke knuffel en lieve groet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van mij zal mens en die geen last hebben. Ik laat alleen even heel voorzichtig een kurkje knallen vannacht.
    Voor mij was 2019 vooral een jaar met nogal wat pijn en ellende, maar gelukkig waren er ook liefdevolle hoogtepuntjes.
    Ik wens jou en je jongens een rustige en veilige jaarwisseling, gevolgd door een machtig mooi en vooral gezond 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor je mooie wensen en woorden Dien. Ik wens jou een fijne jaarwisseling, en een fantastisch 2020.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt he Klappertje Ik maak vuurwerk in mijn gedachten daar is alleman mee gediend niet ??

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind vuurwerk zo zielig voor de huisdieren. En ik snap ook niet wat er zo leuk aan is. De beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Leonard Cohen, die hoor ik graag. Dit jaar geen vuurwerk meer op 200 m van mijn deur. Ik wens jou en je geliefde, familie, een gelukkig, gezond en heerlijk in evenwicht zijnde 2020 toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Dien, ik wens je een rustige jaarwisseling, dat het maar heel snel voorbij mag zijn. Vreselijk dat vuurwerk.
    Ik wens je een liefdevol en gezond 2020!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jullie ook een fijne jaarwisseling Dien,
    maak er een mooie nieuwjaar van, graag zo gezond mogelijk!!

    Liefs Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bedankt voor al je mooie, liefdevolle, warme, diervriendelijke en hartverwarmende blogs. Elke keer weer. Het zit allemaal ín jou, Dien ♥
    Fijn om alles met je te kunnen delen, in voor- en tegenspoed. Dets wat frents aar for.
    Gewoon stoppen met vuurwerk. Traditie? Tijd voor een breuk! Twee provincies zijn overstag. Tijd voor een goed vervolg. Het geeft immense overlast voor dieren. Is milieuvervuilend en ook nog zonde van het geld.
    Een rustige jaarwisseling, lieve Dienelidino en ga wat mij betreft dronken naar bed (-: Als je maar leut het...
    Tot apps (-:
    Dikke eindejaarsknuffels ♥ ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat “vuurwerk” mag blijven hè, wat een prachtige foto. Kijk, daar geniet ik van, heel het jaar door. Op naar een volgend, dikke kus voor al je mooie schrijfsels ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een fijne jaarwisseling (zonder geknal) en vooral een gezond en vreugdevol 2020 Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een verademing hier in Friesland het vuurwerk.. echt... tot 3 uur ergens en stilte, nu ook! Wowwwwwwwwww hoe stil... zo anders dan in Almere...

    Afgelopen jaar, ga ik proberen vast te houden, liefde, licht en kracht, samen... gelukkig met alleen winst.... van alles... familie uitbreiding onderweg... Luca die groeit als kool... kortom... ik wens jou een heel mooi 2020 toe!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Dien,

    Dankjewel voor al je mooie blogjes.
    Voor het delen met de avonturen van de viervoeters.
    Ik kijk uit naar jouw blogjes van 2020!

    Alle goeds en lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het jaar van de liefde! Mooi! En zo je hele logje, met die mooie plaat, wat ben je weer bezig geweest. Gelukkig Nieuwjaar Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ha lief Dientje,

    2020... kom maar op!
    Dit is nu al een mooi jaar vol met fijnigheden en love is in the airs.
    Jawel!
    ΔWΞSΘMΞ ΔWΞSΘMΞ ΔWΞSΘMΞ
    Dagdag... dikke nieuwjaarspakkerd van Marlou

    • .¸¸. • ´¯` • .¸¸. • .¸¸. • ´¯` • .¸¸. ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo lieve Dien,
    wij hebben het niet zo uitgebreid gevierd. Ook omdat ik moest werken.
    Ik hoop dat je een paar hele fijne dagen hebt gehad ;-)
    Ook voor dit nieuwe jaar wens ik je heel veel mooie (natuur) momenten, liefde geluk en veiligheid.
    xxx

    PS wij willen in begin februari een paar dagen naar de Peel. Is dat een goede tijd en is er dan überhaupt wat te beleven in de Peel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nat en koud in ieder geval Helma:-)
      in een stuk zijn ze de trosbes aan het rooien, daar sis het blubber, op een ander stuk is de trosbes weg... daar is het een beetje een kale bedoening.... er is altijd wel wat te zien natuurlijk... ik hoop dat het niet tegenvalt...
      Laat je me weten als je komt, dan zou ik het wel héél erg leuk vinden om je te ontmoeten :-)

      Verwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥