One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-12-2019

06.12. Ontroerd









*KLIK*
How Much Is That Doggie In The Window - Patti Page
Openen in nieuw venster en klein maken





Er is maar een iemand die me nog Dienie noemt :-)
nu ja, sinds kort 2 :-)

oh ja en m'n oudste zus zegt het ook nog wel eens :-)
dus toen er een pakketje op mijn mat viel.
Met de naam Dienie :-)
wist ik het méteen:-)

maar ehh dat maakte het niet minder leuk natuurlijk :-)





Het pakket lag hier een aantal dagen vol in zicht op mijn tafel

en ik kon háást niet wachten:-)
Maar vanmorgen was het zover....

ohhhhhhhhhhhhhhhhh,
Zat gelijk een dichtgeknepen keel...
zó mooi
Ik voorspel heel veel tranen




Hier vast een klein stukje uit de inleiding
en dan weet je het wel...

snuffer de snuf snuf

Want elk mens die een diertje heeft en daar veel van houdt,
ziet als een berg tegen het afscheid op...

voorlopig denk ik daar nog niet aan met mijn jonge goden..
wij leven elke dag voor 100%

*Sinterklazina *
ik kan je wel zoena :-)

* smak*

Dank je reuze, voor dit supergave kado,
xxx








25 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel lief, met passende muziek op de achtergrond...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nou zeker, honden zijn zo trouw ik mis ze meer dan, ach dat weet je wel.
    Dienie je boft maar met je cadeau en zeker wat het los maakt. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
      Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

      Verwijderen
  3. En het is je ook gegund Klapper...

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, dit soort verrassingen. Hier stond op een avond iets voor de deur. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi boek en wat lief van deze Sinterklazina.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet er niet aan denken nee.... Ben er nu zelfs stil van. Jij bent goed verwent met Sinterklaas, en nu zo'n mooi boekcadeau om te lezen. Ik vind Dienie wel leuk eigenlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk Dien, helemaal iets voor jou, dat wist de sint goed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Dientjedepientje... hahaha... ik kan van alles maken van je naam!
    Toen Sinterklazina het boek zag was er meteen een herkenning: een boek voor Dienie.
    Ik ben zo blij, dat je er blij mee bent...

    Misschien kun je me eens een keertje een stukkie uit voorlezen...
    ❤️❤️❤️


    Eigenlijk wil ik ook wel een hondje...

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. och marlou, wat gaaf.. ik denk als je een oud hondje uit het asiel nog een paar leuke jaren kan geven dat het een feest voor jullie beiden is,
      jawel ik ga voorlezen uit het boek.... daar kun j e op wachten :-)

      zó blij mee * ben er helemaal jodelig van *

      xxx

      Verwijderen
  9. Wat een fijne verrassing en wat leuk dat je dit boek kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi cadeautje! Sinterklazina kent haar pappenheimers, dat is duidelijk.
    Ik heb een tante DienE ... telt dat ook? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een feest Dien! Sinterklazina, is een lief mens hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk zo'n mooie verassing .Geniet en maar lekker van .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Wat leuk is dit.
    Super gaaf van de Sinterklazina.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sinterklazina...is nieuw voor mij Dienie..

    het weze je gegund

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel lief gebaar. En het cadeau is een schot in de roos. Pas je wel op dat je niet alle bladzijden onder snift? ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk zo’n verrassing ....ik ben over de helft van het boek gekomen...toen overleed onze Trevor.....pffff...heb nog niet de moed om verder te lezen te moeilijk ....liefs fijn weekend van mij.....💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het enige echte beste en juiste cadeau voor jou. Van je liefste vriendin ♥ Lou-Lou heeft recht in je hart geschoten - PIEW! - en het is een voltreffer. Je gaat heel veel wijsheden lezen in dat boek en je laat er ongetwijfeld van meegenieten, samen met foto's van je langharige rakkers. Die voorlopig nog láng niet oud zijn! Loutje krijgt van mij ook een smakkerd voor haar lieve cadeau *smak* Heerlijk dat je zo bent verwend. Aai laf it!
    Dag Dienie (-: (-: En nog ontzettend vreselijk verschrikkelijk bedankt voor je keigoeie kado ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat super gaaf en lief! Wat kan ik er verder nog over zeggen, dat is ook zo... heb ik ook met al onze katten gehad, toen ik eenmaal door kreeg dat die toch wat eerder gaan dan wij mensen... ahum...

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel leuk cadeau van Marlou.
    Echt iets voor jou Dien.

    Geniet ervan.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥