One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-12-2019

15.12 Genoeg








*KLIK*
OneRepublic - Counting Stars
Openen in nieuw venster en klein maken




duizend bomen is een bos
duizend druppels is de regen
duizend sprietjes is het gras




maar hoeveel woorden heb ik
hoeveel belletjes van spuug
hoeveel tranen, hoeveel lach




hoeveel poep en hoeveel plas
hoeveel kusjes voor de nacht
zal ik nog krijgen
en nog geven
genoeg
voor heel mijn leven

Hans en Monique Hagen




Genoeg...
wat is genoeg..
als we allemaal een paar stappen terug zouden doen,
dan hadden andere mensen ook wat,

dát is genoeg:-)

ik kan mijn buikriem nog wel wat aanhalen :-)

Iedereen blij, dat is mijn wens:-)


xxx





24 opmerkingen:

  1. dat is nou een prachtige kerstgedachte, nou ja kerst alleen zou natuurlijk niets betekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Dien. Een fijne wens, als dat toch eens zou kunnen hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat we nog lang blij mogen zijn.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede middag Roos,weer een mooi log met inhoud. Zelf ben ik een tevreden mens dat wens ik iedereen toe, wees tevreden met wat je allemaal hebt en misgun een ander niet wat zij hebben. Bezit is niet iets om naar te streven, wees blij en gelukkig we zijn zo rijk in vergelijking met heel veel mensen op deze wereld. Ik blijf altijd kijken naar de lichtpuntjes die ik in mijn leven heb, dat blijken er best veel te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als we met z'n allen zouden delen, had iedereen genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie collages, en ook een mooie wens. Maar sinds ik maandelijks pakweg € 150,- kwijt ben voor mijn medicatie, kan ik de broekriem helaas niet zo gek veel verder aantrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Je hebt helemaal gelijk. allemaal iets minder en een ander iets geven.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige collages en treffende woorden.
    Ik doe wat ik kan voor de naaste, maar besef dat het nog meer kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Klappertje Het enige ………………….tja dat woordje ………………...wat ook weer ?? oh ja ………. als is het !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi lieve Dien,
    een paar prachtige collages met een aantal hele mooie teksten.
    Mooie wens en iedereen zou er zo over moeten denken :_)
    Liefs van mij
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. tal van kleine dingen
    genoeg om te geven
    te delen met elkaar

    Geluk voor iedereen, kon het maar.

    xxx Hilly


    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij geeft alvast het goede voorbeeld... Ik word blij van jou!
    Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Dien .Ik deel hier en daar wat en zou zo graag meer willen doen ,maar helaas meer kan ik niet doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou zeker, zoveel dingen die je kunt zien en ruiken.
    Zo ging ik met zoon twee een keer Counting Stars doen, want in de stad zie je er niet veel, we waren beide verbijsterd toen we Counting Stars deden. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Laten we voornamelijk eens aan elkaar denken.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tel je zegeningen, tel ze één voor één.
    Ben dankbaar wat ik heb en nooit jaloers op een ander.
    Goed doen is goed ontmoeten...
    Heb een fijne Kerst, een gelukkig en gezond 2020 Dien.
    Liefs van mij, Minke. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Feitelijk leef ik al redelijk sober als ik het vergelijk met anderen. Meer laten dan nu wordt dan echt een crime.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi gemaakt Dien
    en heel mooie gedachte
    als je alle noodzakelijke kan betalen en je nu en dan een extraatje kan hebben dan heb je meer dan genoeg wat het materialistische betreft,
    beter heb je een overvloed aan vriendschap en genegenheid te geven en te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ha Dientje,

    genoeg is genoeg... oftewel: penoe (zei mijn moeder vaak)
    Ik ben het er helemaal mee eens.
    Ik trek graag mijn riem nog even aan en geef heel graag weg...

    Dag schat!
    Xxx, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt super-collages gemaakt! Zoveel kleine foto's om te bekijken, die elk een eigen verhaal vertellen..
    Dien, je hebt tot nu toe de mooiste kerstwens geschreven die ik ooit heb gelezen.
    Dikke knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je bent een super goedgelovige én het echt menende dromer Dien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat zou heel fijn zijn inderdaad, er zijn wel anderen mensen die dat mogen doen. En dan over de feng shui catcher, ik heb er antwoord op gegeven, er staat geld, maar als ik neer had gezet voorspoed.... Ben je weleens bij een Chinees geweest, restaurant? De symbolieken weleens opgzocht van de kleur rood, roze en altijd het aquarium met specifieke vissen erin, de goudvis of zelfs koi achtigen? Enig idee waar dat voor staat?

    Juist, dat er geld genoeg binnen komt om door te kunnen gaan of te kunnen ondernemen, naast geluk en voorspoed... geld. Elk mens, of ze het nu bewust zijn of niet, trekt het aan. Met symboliek. ;-) Het is een bijgeloof zeggen sommigen, in de feng shui is het een soort zekerheid, maar het internet staat er vol mee.

    Geld, een noodzaak, en het is wel handig als je er genoeg van mag ontvangen om normaal van te kunnen leven.

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥