One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












17-12-2019

18.12. Its








*KLIK*
Adele - Make You Feel My Love
Openen in nieuw venster en klein maken




18 december 1995...
Kwam ze bij ons,
Its...




Een hondje van net een jaar oud... :-)
Ondeugend, stouterig,
alles wat niet mocht deed ze,
Geen opvoeding gehad, en moest nog "alles"leren




Piepte ertussenuit als ze de kans kreeg:-)
Maar ze was slim en leerde héél erg snel
Kreeg een nestje pups.... waarvan er twee bij ons bleven Cuiza en Gijs...




Wat een heerlijke geweldige nee,
fantastische tijd hebben we gehad
Ik zou willen dat ik nog een keer kon laten voelen
Hóe welkom ze waren
Hóe lief ik ze had

2011 moest ik haar laten gaan
Its....
Je was de verandering in mijn leven
samen met je kids
18 december 1995...
een eeuwigheid geleden

xxx








24 opmerkingen:

  1. Ja,zoiets blijft voor altijd in je hart....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit vergeten Dien, en ik ken het gevoel. Een hond kan inderdaad je leven veranderen. Voorgoed en ten goede.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nooit uit je hart. Wij hebben maar een hond gehad. Vijfien jaar. Ik denk nog dagelijks aan hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, je dieren blijven voor altijd in je hart doorleven.Mooie foto's heb je van ze gemaakt.
    Ik wens je een fijne woensdag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi toch.. echte liefde zit zo diep.
    Het blijft altijd in je hart.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Dientje,

    wat schattig... 18 december...
    En wat een heerlijk hondje. Ik kan me voorstellen, dat je er gek op was. Dat lieve koppie en die ondeugendheid.
    Echt een hondje voor Dien!

    Dagdag!
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach loutje, ze was zo mijn hond, waar ik was was zij, en waar zij was daar was ik :-)
      de 4 musketiers waren we... ik ben zó ontzetten blij nóg steeds dat ze alledrie met mij mee zijn gegaan, en niet bij m'n ex gebleven... ik had gestorven van ellende toen ...

      Verwijderen
  7. Ik kan me voorstellen dat je ze mist. Maar fijn dat je zulke mooie herinneringen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie herinneringen zal je hebben aan die lieve snoetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor altijd in je hart Dien, mooie foto's hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Wat mooi dat je de foto's nog hebt en dierbaar terug kunt kijken op die mooie tijd.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sommige beesten blijven je altijd bij. Dat heb ik met Juultje, een kleine kater die met iedereen en alles ruzie had, alleen met mij niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schrijf je dat mooi... Een bijzonder fragmentje uit je leven.
    Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi logje, klappertje.
    Ik herken dat wel. Ik heb het zo af en toe als ik eens een oude foto van mijn eigenzinnige kat Yuppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo'n mooi en lief blogje .De herinneringen blijven aan onze lieve diertjes .En vergeten doen we ze nooit !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi verslag en eer betoon an Its Dien, fijn dat je die prachtige foto's nog hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echte liefde van en voor een dier draag je altijd bij je. Iedere dag weer. Het maakt het gemis wat lichter.
    Ik wil er niet aan dénken dat we Rosa ooit zullen verliezen. Tegelijkertijd besef ik dat ik vooral NU van haar moet genieten en haar elke dag onvoorwaardelijke liefde geef. En brokken, vooral véél brokken (-: Want daarbij gedijt Rosa het best (-:
    Dag allerliefst mens ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Kakelino, nú van haar genieten, een dier wordt immers niet zo oud als een mens,
      maar de tijd die ze bij je is... is zó waardevol... en brokken :-) ja hé, dat is labs taal :-)
      ik heb een mooi boek voor je te lezen :-)

      dikke knuffel van ons
      xxx

      Verwijderen
  17. Wat een mooie herinnering, dat is zeker Make You Feel My Love.
    Gek hé dat ik de honden soms meer mis dan mensen.
    De foto's zijn prachtig, wat een lieverds. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Hans ik begrijp je precies, zou dat komen omdat dieren gewoon altijd onvoorwaardelijk van je houden...
      geen eisen stellen, en zich niet anders voordoen dan ze zijn??

      Verwijderen
  18. Wat heerlijk dat je deze prachtige foto's nog hebt. Het gemis blijft. Gelukkig zitten ze voor altijd in je grote hart. ♥
    Het waren wel hele andere soorten honden dan je nu hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een scheetjes Dien, ik snap dat je ze nog een beetje mist hoor!
    Dat gaat nooit helemaal over denk ik.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg herkenbaar... als ik jouw verhaal lees en de foto's zie, heb ik Flora in mijn hoofd, de hond waar ik mee ben opgegroeid, bij mijn opa en oma, ik was alles voor haar... en zij voor mij... Flora... ze ging toen ik 13 was... eerste keer van een verlies... die was heel heftig...

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥