One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












19-12-2019

20. 12. Hohoho








*KLIK*
Vashti Bunyan – Just Another Diamond Day
Openen in nieuw venster en klein maken




Alle bezoekers van klaproosweblog,
Jan
Suske
John
Willy,
Liesbeth
Willie,
Kakelino,
Loutje,
An
Hans
Haba,
Jetske,
Esther
Petra
Cellie
Sjoerd
Hilly
Plato
Helene
Helena
Dirk
luc,
Walter
di mario
Clemens
Sjaantje
Marjolein
Elisabeth
Ingrid,
Christiene
Bram
Frans
Erika
Edward
Minke
Cor
Pieterbie
Morgaine
Helma
Elly
Marianne
Christiene
Toos
Ineke
Lillian
Joke
Bas
Tagrijn
Patricia
Mevr. W.
Ans
Ria
Onlie mie
Sanne
Jeer
Bertie,
Ans H. Tine
Marleen,
Leo
Tagrijn
René
Aa vd A
Es
Yvonne
En de mensen die niet reageren maar wel meekijken

Dank jullie wel,

voor jullie medeleven in goeie en slechte tijden

Dat is denk ik waar het om gaat in een relatie :-)

Een beetje uit het lood geslagen,
gaan wij de feestdagen in

Anders dan anders
Wij hebben niet erg veel zin in dit jaar:-)
maar terwijl ik het tik, denk ik

Dien schaam je...
met alles wat je in je hebt...
en dat is "véél" té veel voor sommigen

Er zijn mensen die het zó graag wel doen
of zouden willen doen

Nou en voor hun,
wens ik dat het een geweldige kerst mag worden


een met heel veel
Ho,Ho,Ho


en
Jingle bells in the snow



Het wonder van kerstnacht dat komt,
en al jullie zorgen mee zal nemen
en jullie wensen uit laat komen

Hier steek ik de haard aan
en kijken we samen naar een knetterend vuurtje :-)


en klimmen we in de boomhut,

samen met Pipi en Beckie :-)

En dan weet ik bijna zeker...
dat we het tóch nog héél erg naar ons zin gaan krijgen
en dat het gezellig gaat worden...

Immers een kerst met gezonde tegenzin
gaat geheid goed het nieuwe jaar in

En als we dan weer terugkomen,
zijn de dagen alweer aan het lengen Yeahhhhh

Vrolijke lieve en gelukkige dagen ook voor jou
als je niet in het lijstje staat.

tot in het nieuwe jaar
xxx





36 opmerkingen:

  1. Wow, je hebt hier echt wel moeite voor gedaan! Geweldig en natuurlijk wens ik je veel mooie dagen!
    Zowel voor, na en tijdens de feestdagen...@@@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat warm en liefdevol Dien, Just Another Diamond Day mag ik met jou afsluiten.
    Mijn weblog vrienden en vriendinnen zij een mooi rode draad in mijn leven.
    Hoop dat we nog lang samen mogen genieten van elkaar. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
      Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

      Verwijderen
  3. Klapper... voor jou,... je geliefden... je familie..en natuurlijk je jongens.. goede beestdagen. Geniet van elkaar in het nieuwe jaar.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou, je naasten en je trouwe viervoeters hele mooie feestdagen en het allerbeste voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, bedankt voor je goede wensen , ik wens jou en allen die je lief zijn ook een heel fijne kerst en straks een bijzonder 2020.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nooit zin in kerst behalve lekker samen zijn met m'n kids. De rest wat er allemaal omheen zit kan me gestolen worden. Tot na kerst Dien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat heb je allemaal mooi geschreven Dien
    en je hebt gelijk, k ga ook mijn best doen ondanks de tegenzin
    K wens jou dan ook een mooie gezellige Kerst en een goede start van het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt dat heel erg mooi gedaan en verwoord.
    Geniet met volle teugen van de kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je voor deze mooie wensen. Ik wens jou en iedereen om je heen een paar fijne dagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie lijst met namen. Ik wens jou ook goede feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha lieve schat,

    dat is een mooi eindje aan dit jaar gebreid.
    Weg met die ouwe zooi en hup! opnieuw beginnen met 2020...
    Ik heb er zin in.


    Dikke pakkerd en al het goeds voor jou... en ik wens je een hele lieve vriendin op je pad, waarmee je lekker kunt lachen en lullen...
    Tot volgend jaar!
    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Houd je haaks.
    En ik hoop dat 2020 een mooi jaar voor je wordt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een warm en lief blog Dien. Ik wens jou fijne en knusse feestdagen, en een mooi 2020.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey lief Klappertje,
    2019 was een jaar met ups en downs, dat geldt helaas voor ons allebei. De kunst is om de mooiste en warmste momenten te koesteren. De rest hoop ik te kunnen laten vervagen en uiteindelijk te wissen. Hopelijk volgen er in 2020 weer betere tijden.
    Ik wens je knusse kerstdagen met fijne wandelingen met je jongens en een heel mooi en liefdevol 2020.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor ons was het ook een akelig jaar, met de gezondheid tobben, twee (!) lieffies verloren, wel weer eentje erbij :-)
    Zo krijgt iedereen zijn deel.
    Ik hoop dat je gezellige kerstdagen hebt en een heeeeeeeel happy 2020!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je er een mooi blog van gemaakt Dien .Ook hier was het geen fijn jaar en zal de Kerst zo rustig mogelijk zijn .Ik hoop dat je toch fijne kerstdagen zal hebben en we gaan het nieuwe jaar in met de hoop dat het een beter jaar word .Hoop doet leven zeg ik altijd maar zo en we gaan ervoor toch !!
    Liefs en een knuff voor jou mooi mens ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een prachtig eindejaarslogje Roos

    gezellige feestdagen gewenst samen met je jongens en diegene die je lief zijn


    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi logje en vanuit het westen hele fijne goede en warme Kerstdagen toegewenst en een gezond, kleurrijk 2020 toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat maak je toch altijd prachtige blogs. Met aandacht, creativiteit en liefde. Al die zaken wens ik jou in het komende nieuwe jaar. En ook nog in het huidige jaar, maar vooral Liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank je Dien en wij kijken uit naar een nieuw jaar met jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zet even 'alles' opzij Dien en maak er gezellige dagen van. Ik wens jullie mtoe dat het lukt.
    En daarom wens ik jou en je dierbaren prettige feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie post weer ...pfff ...het word mijn vreselijkste kerst ever.....weet ook niet hoe ik er door moet komen.....maar ga zo vreselijk mijn best doen...jullie een hele fijne tijd geniet van het samen zijn ....liefs Ria 🎄❤️🎄❤️🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waaw, dat is nogal een Kerstwens zeg. Ik geniet ervan hoe jij alles op kan schrijven, geweldig.
    Mooie dagen en op naar het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Klappie ik wens jou en de jouwe alle goeds voor het nieuwe jaar en wel of geen zin. Tovh heel mooie dagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Klaproos, ik wens je toch Fijne Feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar. Nieuw jaar, nieuwe kansen. ;-)
    Een van je meekijkende en normaal niet-reagerende mensen. :-)
    Groetjes,
    Willie. (Zus van Truus)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele fijne kerstdagen en een goed en gezond Nieuw Jaar Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi geschreven Dien, Ik wens jouw en je familie fijne feestdagen en een gezond 2020
    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dagen vol licht gewenst Dien.
    Nieuwjaar, nieuwe kansen.

    Tot volgend jaar!

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Dien,laat een lichtje schijnen op je pad!!
    en wens je gezellige Kerstdagen en een Fantastisch 2020.
    veel liefs groetjes
    xxx Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Klapper, altijd leuk om hier langs te komen...….

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Dienie, heel veel sterkte tijdens de feestdagen. Denk maar zo: ook díé gaan weer voorbij.
    Ik wens je warme en liefdevolle dagen. Met twee van zulke pretletters moet dat lukken...
    Dikke knuffel♥

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jeetje Dien! Wat een werk heb jij hieraan gehad, dank je wel terug ook! Voor jouw bijdragen op mijn blog en met liefde en plezier kom ik bij jou kijken, luisteren en lezen, elke keer weer opnieuw!

    Kerst vier ik al jaren niet meer, ik word uitgenodigd en zo niet, ben ik altijd lekker thuis. Doe mijn dingetjes zoals altijd.
    Ik wens jou toch, hele fijne dagen toe, en hier? Is het lichtmis wat ik vier, de terugkeer van het licht!

    Tot volgend jaar Dien!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Dien, wat een liefdevolle en prachtige kerstgroet. Tsjonge, jonge wat heb je veel volgers. Geweldig!
    Dank je wel voor de geweldige verrassing vandaag. Ik was er stil van, zo lief gebaar en zo mooi gemaakt. ❤️
    Ik wens je (ondanks...) fijne kerstdagen toe en een heel goed en gezond 2020. ❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dien,

    Ik wens je (jullie) fijne Kerstdagen en een heel goed en gezond 2020 toe.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥