One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












06-12-2019

07.12. Ons is iets moois overkomen








*KLIK*
What if - Coldplay
Openen in nieuw venster en klein maken




Ons is iets moois overkomen vandaag,

jawel hé
Elke dag gebeuren er wel mooie dingen,
Maar vandaag was zo’n dag waarvan je weet,
waar op je voelt,
Vandaag is nóg véuuuuul speciaalsterderre
dan andere speciale dagen.




Mist en vorst,
dat maakt het bos bijzonder aantrekkelijk:-)
nóg aantrekkelijker Dien dan anders...
jawel, nóg aantrekkelijkerdersterreder dan anders,
want ....

meestal is het dan van ons alleen:-)




mooi weer mensen komen niet naar het bos
die doen effe snel rundum hauze


en weer hoppa in de warme knickerbocker
nee koud nat guur, mist vorst..
da's voor die hards djust laaik us four :-)




jawel,
ik reken Spur erbij,
die mag zo vaak mee,
dattie bijna bij ons hoort :-)
lease hond noemen ze dat geloof ik.




ennieweej Dien, wat klets je nou...
wat was er zo mooi dan?




nou..
heb je dat nog niet gezien dan...
hoe het eenvoudige Agrostis capillaris - Gewoon struisgras,




wordt verheven tot een fragiel kantwerkje,
met tinkelende belletjes
die schitteren in het licht..




Hoe elk takje een ijslaagje krijgt,
en ingepakt wordt door moeder natuur,

zó feeëriek is




Het bos een uitstraling krijgt van een prachtig stilleven.

moederke natuur is kerstkaarten aan het maken
zeg ik zachtjes tegen mijn mannen,




en wat móet er staan op een kerstkaart...
exactement... een ree.




et voila....
daar steken er twee het pad over..
en een derde heeft in de smiezen,
dat ik de snelste niet meer ben,
en poseert voor me.. :-)




mon dieu,
dit is weer een feestje....
dit is weer zo'n dag waarop ik denk....




Wat heb ik toch góed gedaan in mijn leven,
dat ik "dit" verdien..

Eindeloos gelukkig en warm van de wandeling gaan we weer naar huis...

Zwaartekracht houdt me hier,
maar anders...
zweefden we naar huis :-)

wil ik ruilen met iemand ...

nee,

wil iemand ruilen met mij :-)




goed zo,
dat hoor ik graag niemand :-)

heerlijk webbies,
heb het goed,

geniet van vandaag en herhaal het morgen hé
Een héél fijn weekend gewenst
xxx






31 opmerkingen:

  1. Je weet de schoonheid van de natuur weer mooi te vertellen, maar nog mooier op de foto te zetten. Het is weer een officiële Klapperlog.

    Love as always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou zo willen ruilen. Met zo'n weer willen de katten niet eens uit hun mand komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha 'in de warme knickerbocker' worden die nog gedragen? :P Maar wat een geluk heb jij weer gehad zeg. Ik zou overigens niet willen ruilen want ik woon ook te mooi hier, en hier weer z'n eigen sjarme. :P Ik zag trouwens wel wat anders alleen kon ik het niet vastleggen helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allemaal prachtig!!
    het is zo leuk telkens weer mee te wandelen met jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dank je dat we mee mogen kijken op je wandelingen. Prachtige foto's maak je iedere keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dien heb gewoon tranen in de ogen van de schoonheid. Heb even een zware periode achter de rust maar geloof dat ik nu weer terug ben op aarde en dan zoveel schoonheid zien en weten dat ik net als jij en hopelijk vele anderen deze prachtige dingen zien overal.
    Van de week was dag van mijn auto bevroren in een prachtig patroon van bloemen. De man en het nichtje lachten mij uit omdat ik zo lyrisch deed maar wij weten wel beter he Dien, wij zijn de geluksvogels die het zien. een soort helderziende, mensen zoals wij zien zoveel meer. Dikke kus voor jullie 4

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooie foto's Dien, om stil van te worden! Die met de hertjes, zijn sprookjesachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's ,gewoon sprookjesachtig dat bos .Heerlijk om daar stilletjes rond te lopen en genieten .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede middag Roos, wat een prachtige foto's, de mist maakt het nog sprookjesachtiger door een bevroren kantwerk te maken waarvan jij dan weer zo'n geweldige foto van maakt.
    Ik wens je een bijzonder mooi weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Dit was - met dank aan 't met rijp versierde Gewoon struisgras - wat je noemt een dag met een zilveren randje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Dien! En je commentaar erbij, superleuk ;-)
    Kunstwerkjes van kant, prachtig.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Super mooi is dit, echt schitterend.
    Natuur op zijn mooist en super mooie foto's heb je gemaakt.
    Wat zal jij daar genoten hebben echt adembenemend.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een nieuwe bewonderaar, ik zie hem (-: En hij zal denken: wat kan ik nog veel van Dien leren (op fotografeergebied) en dat bedoel ik zéker niet lullig, want in het openbaar (op internet, toch) een mede-blogger aanvallen, dak dah nie doe (-: en daar is deze meneer ook te lief voor...
    Van mist moet ik altijd zuchten. Van opluchting. Alsof er een last van me afvalt. Eerst treuzel ik: wel/niet naar buiten...Ik ga altijd tóch want Rosas hoeft me maar even in de ogen te kijken en dan word ik verpletterd. Met liefde ♥ En dan gáán we er ook voor. Onderweg kom ik alleen mijn eigen hond tegen en verder nie-mand. Stilletjes kijk ik om me heen en voel me één met Moeder Natuur, terwijl ik me realiseer dat ik een zandkorrel in de wind ben... En jij wordt gewoon ongewoon op reeën getrakteerd. Mieters mensch: ik GUN het je!!
    Dag DienieLief ♥ Warm je thuis maar lekker warmpjes op en geef je jongens een knuffel van me, dan krijg je die de volgende keer van me terug (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto's Dien.
    Hoe fijn kun je het dan hebben he...
    Op mijn blog heb ik ook geprobeerd iets vast te leggen van wat, hoe ik het zag.

    Heb een fijne zondag mooi mens.

    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een prachtige log Dien, ik word er blij van.
    Wat heb je een goed oog en hart voor vde natuur, maar met je jongens kan het ook niet anders.
    Zit wel vaak te denken om weer een hond te nemen, maar in mijn appartement lijkt het me geen goed idee. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WoW wat een serie, schitterende sfeer foto's Dien, en wat gaaf met dat hert

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat prachtig en wat je er bij schrijft is zo mogelijk nog prachtigerderder

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi ja, en hier hetzelfde dan zit ik wel goed in beide gebieden denk ik zo en als dit weer zich voor doet, ga ik er ook lekke rop uit als ik dat wil ;-) Vandaag ook weer, maar dan van het ene huis naar het andere, heb een flauw vermoeden dat ik elders eet, ipv thuis vandaag, hahaha

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige foto's. Ik heb genoten van je foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowww dat Siergras, wat een schitterend plaatje.
    Je hebt helemaal gelijk, laat de rest maar thuis zitten. Jij geniet er volop van.
    En wat betreft het cadeautje, de reeën, je hebt het meer dan verdient.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooooooooooh, wat een schitterende kerstkaarten. De tinkelende belletjes die schitteren in het licht, zagen wij ook. We waren aan het fietsen, ja wanneer niet zul je zeggen, maar wij maakten er jammergenoeg niet zo’n mooie foto’s van. We gaan maar voor de herkansing.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Uitzonderlijk mooi zijn deze mistige foto's. Nee, mooiweer-mensen komen niet naar een mistig bos terwijl er dan op een bepaalde manier veel te genieten valt. Jouw foto's laten dat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha lieve Dien,

    nee, ruilen doen we niet.
    Misschien een dagje?
    Maar jij hebt het mooi voor elkaar: die schoonheid is gewoon een manier van leven.
    Jouw manier! Jij ziet het... jawel...

    Die mooie kantwerkjes... ik moet denken aan een sieraad van Queen Victoria. Ze had zoiets op d'r hoofd.
    Maar het smolt niet.

    Dagdag...
    Vandaag weer genieten ❤️❤️❤️
    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb jij een schitterende wandeling gemaakt
    Topfoto`s levert het op en het euforisch gevoel neem je lekker mee naar huis

    BeantwoordenVerwijderen
  25. enig mooie foto's Roos..

    zoals jij dat kan

    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥