One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












04-12-2019

05.12. Twee mannen zo stil









*KLIK*
Eurythmics, You Have Placed A Chill In My Heart,
Openen in nieuw venster en klein maken




Twee mannen zo stil....
Maar...
waren ze wel zo stil ?


Of hadden ze zich aangemeld bij

opiniepanel.eenvandaag.nl

Om daar te protesteren tegen het vuurwerk
een enquete die daar gehouden wordt..

meld je ook aan om het vuurwerk te gaan verbieden

Dan kom ik later langs om er met je over te praten


Wat zou het toch géweldig zijn
als het niet meer mocht,
en er geen dieren mensen meer last van hadden
en vernielingen tot het verleden zouden behoren

Ik juich een verbod toe,

hiep hiep hooray... tegen vuurwerk zeg ik nééééééé


en nu gauw slapen :-)
des te eerder mag ik m'n sintkadootjes uitpakken :-)

xxx





35 opmerkingen:

  1. Ook al heb ik nu geen huisdieren meer, maar alleen al voor mezelf hoeft vuurwerk niet.
    Toen ik jong was heb ik een keer vuurwerk gekocht, daarna nooit meer. Hans

    @ geniet van je cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niets tegen vuurwerk, tenminste als iedereen het houdt bij drie sterretjes en twee babyvuurpijlen. Verder moeten we er maar eens mee ophouden. Trouwens.. qua stikstof.. kunnen ze daar niet wat mee.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de sterren aan de hemel zijn het 'natuurlijke' vuurwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ik heb nooit vuurwerk afgestoken, op een paar 'sterretjes' voor de kinderen na. Zolang het geen enorme knallen geeft, heb ik er niets tegen dat mensen dat eens per jaar doen. Al is het natuurlijk wel een vervuiling van de lucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik heb natuurlijk al lang en breed getekend. Ik ben al jaren voor een verbod maar ik maak me niet altijd populair met mijn vuurwerk mening. Van mij mogen het iig afschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik stem ook tegen vuurwerk. Dat is absoluut nergens voor nodig. De boze geesten verjaag je er ook niet mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik haat vuurwerk.Vind het eng en gevaarlijk. En milieu-onvriendelijk. Ik ga ook nooit kijken naar een algemeen vuurwerk. Wat een verspilling

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt wel, en alle dieren di e zo bang zijn.... vind ik zó erg

      Verwijderen
  8. Helaas kan je hier geen mooie sterrenhemel zien, door de lichtvervuiling. Het vuurwerk mogen ze van mij per direct verbieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Voor mij hoeft het ook niet al die geluiden en rommel.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met uitzondering van één keer in mijn puberjaren heb ik zelf het nieuwe jaar elke keer weer gehaald zonder vuurwerk. Wat mij betreft mag de rest van de mensheid het ook zonder vuurwerk gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat zeg je goed Jan, er zijn vast wel leukere dingen te bedenken

      Verwijderen
  11. Is er nu geen stil vuurwerk ?? Met de hedendaagse kennis 88

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mij betreft mag het verboden worden .Het is hier nu al volop geknal steeds .Het ergste vind ik nog dat we elk jaar een doodsbange poes hebben die zich verstopt in de badkamer achter de wasmand .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Dientje,

    helemaal met je eens!
    IHoewel ik hetaltijd wel leuk vind, om om 00:00 uur bij Henry op het balkon te staan en dan dat mooie siervuurwerk te zien.
    Maar die rottige knallen... weg er mee.
    En dan ook dagenlang dat geknal. Nee... niks voor mij.
    En voor de dieren al helemaal niet...

    Van mij mag het helemaal verboden worden!

    Xxx, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het, moet ik eerlijk zeggen, wel mooi om te zien, maar het loopt al jaren de spuigaten uit. Steeds meer en steeds gevaarlijker. Voor mij hoeft het niet meer, als ik zie wat er aan troep de lucht in wordt geblazen en wat er de dag erna of nog langer op de grond blijft liggen, gewoon schandalig. Kan echt niet meer !
    En dan de dieren, ocharm !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben helemaal voor een algeheel verbod.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou men zou hier toch rekening mee kunnen houden bijna alle klaproos blogvolgers zijn tegen :-)

      Verwijderen
  16. Carbid schieten vind ik leuk, maar dat doen ze hier een uur, in het midden van een weiland. Verder ben ik er he=le=maal klaar mee. Het moet steeds hoger, harder en verder. Het is al jaren niet meer leuk. Een totaal landelijk verbod. En als jij daar het carbid schieten ook bij wil hebben, doe ik daar niet moeilijk over (-: Het geld dat zo bespaard wordt, kunnen mensen aan een goed doel schenken!
    Dag dag lieve Sinterklaas uit Brabant! Niemand heeft zo'n mooi cadeautje gekregen als ik. Wis en waarachtig :-D
    Dankjewel lieve Dienie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou kakelino, hier heeft een winkel in het dorp ook carbid?? ik dacht dat dat in een andere provincie traditie was , maar niet bij jou?? zijn ze nou helemaal van de pot gerukt :-)

      ehhmmm ik heb een héél ontroerend kadootje gekregen .... heb al twee keer zitten huilen vandaag ...

      dag hartje
      xxx

      Verwijderen
  17. Het mag van mij zo afgeschaft worden, heb je al bij de Action gekeken Dien? Daar ligt het volop nu al, voor nog geen euro hele pakketjes met knalerwten noemen ze het, fop vuurwerk right? Echt hoor... weg ermee!


    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥