One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












11-06-2015

12.06 ik ken iemand









*KLIK*
Lio - Amoureux solitaires
Openen in nieuw venster en klein maken




Ik ken iemand,
die steekt steeds z'n toeterke voor de lens




of probeert me af te leiden
met een speelgoedje...




als ik een foto van Rufus wil maken:-)




Huh wie ikke...

Ja Ace ja Jij,
whahaha ik ken nog iemand
die dat doet,:-)

Beetje laat geworden om n haspengouw blog te plaatsen:-)
maar morgen.......
ga ik m'n best er voor doen :-)

xxx
































































20 opmerkingen:

  1. Haspengouw is vast en zeker de moeite waard om op te wachten. Ace is prachtig om die wachttijd te vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt genoeg voorraad om een dagje te overbruggen....!
    Tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo Klappertje, met deze knappe portretten schoot jij bij mij in de roos hoor. Met zo iets moois voor ogen kan je het beslist niet erg vinden dat je reportage over Henegouwen een dagje later komt! Je hebt er niet alleen schitterende opnames van gemaakt, je bewerking mag er ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou Ace te graag fotomodel zijn en geen concurrent
    willen? Rufus kan er niet opgewonden van raken zo
    te zien. Nu doe het kalm aan, want het gaat een warme
    vrijdag worden, en die foto's komen wel Ik wens je een
    heel fijne dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha die Ace
    die denkt als vrouwtje met haar camera komt zwaaien dan ik met mijn speeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klapper, dit soort logjes zijn ook geweldig hoor. Moet je die kop zien. Geweldig. Maar.. je weet het he.. ze doen alles na.. Dus ze zullen het vast wel ergens als voorbeeld gezien hebben.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha ja, ik probeerde gister ook Poes op de foto te zetten.. Hondensnuit voor de lens. Toen wilde ik een filmpje maken van die 2 aan het 'spelen'. Ook dat ging niet LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geeft niet! Ik geniet van Ace en dat blog komt wel!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je toch een knap stelletje beestjes. Leuke bewerking ook .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Heerlijk die hondensnuit steeds in het vizier.
    Die blik van hem zo lief.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je zal maar zo'n toeterke voor de lens krijgen ...... ;-)
    Keep it cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Elke keer word ik weer geraakt door de zachtheid in Ace's ogen. Daar straalt zoveel liefde uit <3
    Gelukkig is hij ook een dondersteen ;-) Je quote vind ik prachtig. Ik heb al zo vaak precies hetzelfde gedacht...
    Baai baai swiet hanniebie. Tot morgen, tot je foto's van Haspengouw. Deze waren anders ook het bekijken méér dan waard!
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Opmerkelijke beelden van opmerkelijke beestjes door een ............................Je weet wel Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maar hij heeft wel resultaat....prachtige laatste foto.
    Wat een kanjer! Heb een fijn weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke bewerkingen Dien ..

    knap werk

    prettige dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het doet me plezier dat je Lio als muziekkeuze koos, Dien
    Ik was er in m'n jonge jaren een beetje verliefd op... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er moet iemand de show stelen en je kan het hem niet kwalijk nemen, hij mag best gezien worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Iemand moet toch voor de lens en jij kan het toch niet altijd zijn :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Laat Haspengouw maar komen. Mooie hondenportretten. Gekend scenario: ze willen altijd in het middelpunt hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahaha... WAT? Al die aandacht.... voor een KAT????????
    Voor zomaar een opvuller is dit prachtig hoor, kunst op zichzelf. Vooral doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥