One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












03-06-2015

04.06. ik neem je mee








*KLIK*
Gers Pardoel-ik neem je mee
Openen in nieuw venster en klein maken




Ik neem je mee....




ik neem je mee,
ik neem je mee op reis
ik neem je mee,
naar Rome of Parijs




Nou zover hoeft niet eens,
ik neem je mee naar de *KLIK Lozerheide *




mooier kan haast niet,
net over de grens in Belgie.




Daar staat in de vloeiweide,
het schurftkruid, ook wel duifkruid,
of scabiosa geheten mooi te wezen




en huppelen de reeën aan onze neus voorbij.




grasklokjes hangen zacht te wiegen in de wind,
en zingen voor jou en mij




ik neem je mee ee-eh-eh-eeee
ik neem je mee ee-eh-eh-eh-eeee
ik neem je mee ee-eh-eh-eeee
ik neem je mee ee-eh-eh-eh-eeee




ze denkt dat ik niet bezig ben met haar
denkt dat ik geen gevoelens heb voor haar
terwijl ik nu alleen maar denk aan haar
want zij is heel m'n wereld




Mooi hé, het *KLIK Schurftkruid*
en wat te denken van de rups van de *KLIK Grote beer*
oeffff, daar wordt je stil van toch:-)
Wat een mooie vlinder hé :-)




ik neem je mee, ik neem je mee op reis
ik neem je mee, naar Rome of Parijs
ik lijk misschien wel cool doordat je weet wat ik nu voel
jij klinkt als muziek dus laat je zien wat ik bedoel




ik neem je mee ee-eh-eh-eeee
ik neem je mee ee-eh-eh-eh-eeee
ik neem je mee ee-eh-eh-eeee
ik neem je mee ee-eh-eh-eh-eeee




Ach ja jongens,zie dan *KLIK de kleine zonnedauw*


zo zingen we nog even door:-)




ook al zo bijzonder om te zien

Wat was het fijn
om hier met jou te zijn,




Yow Dami, waar zit je




kom je nog effe rennen:-)




En ja hoor samen dollen door het hoge gras,
wat een feest,




Van ons voor jullie.
dag hartjes,

xxx









39 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een schitterende serie hier neergezet Klapper. Heb je ooit weleens geteld hoe vaak ik dat tegen je gezegd hebt. Daar moet toch ondertussen wel een wereldrecord mooie logs aan zitten te komen.

    Love as Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) nee mario, dat heb ik nooit gedaan , maar jongen, jij bent altijd zó lovend...... ik ben de tel kwijt:-)
      heeel erg bedankt maar weer hé man,
      xxx

      Verwijderen
  2. Geweldig dat ik met je mee mocht. Dit is puur genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoe ze verstoppertje spelen tussen het hoge gras :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoor je wel, maar zie je niet, lekker in het hoge gras, en tussen de mooie weideblommekes.
    Wat wil een mens nog meer...!
    Mooi dagje vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos. weer een serie foto's om
    bij weg te dromen, heerlijk al die bloei zo te zien.
    Je laat ons meegenieten van de mooie natuur daar.
    De jongens hebben ook genoten, kijk je ze wel na
    op teken, want dat vind ik tegenwoordig het enge
    in hoog gras. Fijne donderdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hoor haba, maak je maar geen zorgen
      dat doe ik elke dag, meteen als we thuis zijn

      Verwijderen
  6. Dit is niet 'zoek Wally' maar 'zoek Dami' hihi. Hij weet zich wel goed te verstoppen in het hoge gras hé, maar jij als doorwinterd fotograaf kon hem snel ontdekken en maakte er, net als van dit mooie gebied, knappe foto's van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Dien,
    Je hebt ons meegenomen op een weer zeer bijzondere trip. Je foto's roepen bijna om er heen te gaan, en dat gaat vast ook gebeuren.
    Ik heb er van genoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohhh dat is gaaf john:-) bij voorbaat kan ik zeggen dat je het mooi gaat vinden

      Verwijderen
  8. Je neemt ons wel weer mee naar je mooie natuur vol bloemen en dieren. Geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's, je zou midden tussen het gras willen liggen dromen over.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ja hé,
      nou lijkt me gevaarlijk wat de beestjes aan gaat die tijd hebben we denk ik wel gehad,

      Verwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Wat was je weer op een zeldzaam mooi plekje.
    En je hebt er prachtige foto's van gemaakt, voor jezelf om later terug te kijken en nogmaals te genieten en voor ons om nu ook heerlijk mee te genieten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb niet door het hoge gras gerend zoals je twee jongens, maar ik ben blij dat ik mee mocht ....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie serie, Klaproos. Ace met die vragende blik is super,
    de zonnendauw.....tja...die wil ik ook wel eens live zien, ken 'm alleen van foto's.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach Jan, ik zou zeggen, kom naar hier, dan breng ik je erheen:-)

      Verwijderen
  13. Prachtig maar vooral de jongens in dat hoge gras.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zou graag mee willen maar durf niet met die beestjes allemaal !! Spijtig Super beelden

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er weer een heerlijk bloemrijk logje van gemaakt met de ree als kroon op al die pracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super foto's, Klaproos.
    Dit is weer puur genieten.
    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk zo'n veld met van die mooie tere bloemetjes!
    Lekker om door heen te rennen haha.
    En dan afkoelen in het beekje, plons ;-)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heerlijke reisode naar dit paradijsje vlak over de grens
    Van zulke weiden word je toch helemaal blij :-0

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie fotoreeks weer Dien!
    nee, Rome of Parijs heb je dan totaal niet nodig
    alleen is er één iets lelijk, echt wel, en dat is de naam van dit ongelooflijk mooie bloemetje :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja hallo zeg, wat een geniet-foto's weer ;-) Je moet echt Nederlandse zijn om om de mooiste plekjes in België te ontdekken :-)
    Die zonnedauw is schitterend... daar zou mijn macro lensje in het ontwakend ochtendlicht mooie dingen mee kunnen doen. Groetjes van Dirk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Voorjaar, voorjaar en voorjaar. Wat een heerlijke tijd he Klapper.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha ha ha Roosje zo'n schurft (kruid) wil ik ook wel krijgen krab krab.
    Ha je gaat naar de Maasduinen. Wat leuk! Hoop dat je een mooie serie schiet want zelf hadden we tijd tekort voor het gebied. Héél veel (spetter) plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dien, wat een MOOIE foto's! Scabiosa in het wild, wow <3 En de zonnedauw, nóg mooier. Wat een juweeltjes en zomaar voor het "oprapen" bij onze zuiderburen. Je zou ze omarmen, hè?
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie bloemrijke benadering van dit mooie gebied.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥