One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-06-2015

10.06 Blote voeten








*KLIK*
De Poema's - Zij Maakt Het Verschil
Openen in nieuw venster en klein maken




ik wilde je
groter en meer
duizenden rozen
konden jou
niet doen blozen

heb je portretten
de kleur van liefde
en leven gegeven
ieder pigment
droeg jouw geur




maar toen
de hemel kierde
zag ik voor
het eerst wie jij
werkelijk was


je danste met
blote voeten
in het hoge gras
straalde een intens
warme madeliefjeslach

wil melker









26 opmerkingen:

  1. Mooi Roos, zowel de foto's als de tekst die je
    er bij hebt gezet. Een madeliefjeslach is vast de
    allermooiste lach die er bestaat :)

    Ot ik heb in de reacties bij mij nog een extra
    uitleg gegeven over het masker .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loop op blootte voeten in de tuin, en daar staan ook madeliefjes in het gras :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klapper.. zij maakt toch altijd het verschil. Daarom is een zij ook altijd welkom.

    Love as always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n bloempje dat zo prachtig is, dat het een betere titel verdient dan onkruid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die lief stralende madeliefjes...!
    Een mooi dagje meis en heb het goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ... een intens warme madeliefjeslach... je moet er maar op komen! Schitterend gevonden natuurlijk, maar jouw foto's erbij maken dit log beslist àf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OP blote voeten lopen doe ik ook graag.
    En naar jou foto's kijken, want de zijn de moeite waard :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig gedichtje met bijpassende foto's.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie het zo voor mij en dan die prachtige foto's erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto's met mooie woorden erbij.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben momenteel op "blote voeten naar Je foto's aan 't kijken en .......................dat geeft een goed gevoel !! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gefliepste ma de lieffies!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt beeld en tekst weer tot een erg mooi geheel weten te maken vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een mooie combinatie van beeld en woord Roos

    fijne dag

    ps;:de video was geblokkeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jee... net toen ik mijn Lief intens mijn liefde had verklaard kwamen jouw woorden en plaatjes om dit ongelofelijke gevoel zichtbaar te maken :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een madeliefjeslach...ik probeer het me voor te stellen.
    De blote voetjes waren in ieder geval een succes :-)
    En...smaken ze...de asperges ;-)
    Fijne avond, sweetie!
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo fijn met je blote voeten in het gras of op het zand van het strand ook heerlijk ;-)
    Mooi liedje he van de Poema's, ik kan het helemaal meezingen haha.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo mooi ook met die woordjes vzn Wim Melker erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kort nadat ik een postje waagde over blote voeten, begin jij er ook over :-)
    Maar in een compleet andere context.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Als de madeliefjes bloeien is de lente volop van start gegaan ;-)
    Ze brengen ons het mooiste wit in de natuur, eenvoud siert.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥