One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-06-2015

24.06. Bergje op








*KLIK*
James Last - Hoog op de gele wagen
Openen in nieuw venster en klein maken




We hebben heerlijke tochtjes gemaakt :-)




en je hoorde vriendinneke
en mij echt niet zuchten :-)




omdat het zo'n hoge klim was :-)




ben je mal :-)




de weg naar boven benam ons de adem




op meer dan een manier




maar onderweg kwamen we génoeg bankjes tegen
waar we even konden bijkomen:-)
alhoewel ...




lonkende paadjes moet je niet laten wachten,
net als vrouwen :-)




ligt ons doel achter deze berg:-)




prachtige uitzichten,
hier zien we de mijnschachten van heusden zolder




genieten toch, met je hoofd in de wolken:-)




een straf windje,
zeggen we tegen elkaar,
maar gelukkig waaien we niet zomaar weg,
we hebben elkaar om vast te houden:-)




en ach...
de windmolens hebben wél wind nodig hé :-)




De jongens hebben zo'n lol gehad,




die zijn de terril 3 keer op en af geweest




en jááá dát is ons doel :-)
we zijn er bijna, we zijn er bijna
maar nog niet helemaal

morgen nemen we jullie mee:-)

kom je...
xxx





34 opmerkingen:

  1. Het maakt voor de boys niet uit of het waait, hoe hard het waait... als ze maar buiten zijn met jou Klapper... En dat maakt jullie een mooi stel. Schitterende toch weer. Genieten met hoofdletters.

    Love AS Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) weet je Mario, dat zeg ik wel eens tegen mezelf als ik het even niet zie zitten....
      Dien, die jongens van jou gaan door het vuur voor jou, kom op nou.... en dan kan ik het ook weer aan hé, NIKS trouwers, dan die jongens van me:-) geweldig hé,
      wat een fijne dieren ,
      xxx

      Verwijderen
  2. Een hele klim, maar gedeelde klim is een halve klim,,,,,althans zo zou het kunnen voelen....
    Prachtige serie Klaproos, Damian wint vandaag, tjonge wat een foto!! Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) hij ligt hier naast me te glimmen van trots, toen ik 'm zei, luister Dame wat ome Jan over jou te zeggen heeft:-)
      dank je wel Ome Jan mompelt hij verlegen :-)

      Verwijderen
    2. Haha, ik zie het hem haast doen! Honden kunnen zo mooi stilletjes in zichzelf wat sputteren, nou ja vooral in hun slaap, maar toch.

      Verwijderen
  3. zij hebben vier pootjes :-)
    de jongens staan er weer knap ook
    net zoals het gele bloemenveld
    wat een klim, maar dan heb je ook een vergezicht hé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "prachtig " An,.
      wat een heerlijke dag , in meerdere opzichten was dit :-)
      xxx

      Verwijderen
  4. Wat is het daar mooi. Echt een omgeving om te genieten. Niet alleen voor de mens dus , maar ook voor de jongens van jou. Heerlijk moet deze wandeling zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie klim en klauter tocht, maar dan krijg je ook een prachtig uitzicht...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je ziet het zo aan de jongens dat ze zich kostelijk amuseren.
    Mooie omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, weer een prachtige natuur.
    Alleen dat uitzicht op die mijntoestand had voor mij
    niet gehoeven, op de een of andere manier word ik
    altijd triest van die kolenstofbergen.
    Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja Klappertje, daar mag je die lieverds, in tegenstelling met Doornik, wel vrij laten rondlopen. Ik kan het me dus voorstellen dat je dit mooie gebied prefereert boven een tochtje door de stad...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoge klim? Wij noemen dat hier een vals plat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja die spelen nog met z,on heuvel,ik moet er niet meer aan denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die berg heb ik vaker gezien en mooi blijft ie, nu verpakt in geel :-0

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is het uit te sluiten dat je niet allen mogelijkheden kan uitsluiten ?, daarmee is dan niets eigenlijk onmogelijk......
    Twee vrouwen en twee heren die lol hebben. En een beetje wind... gooi je haren los en be wild met de boys.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat hebben we ook gedaan hoor A, gek in de wind, liedjes zingen:-)

      Verwijderen
  13. Prachtige omgeving Klaproos maar ik denk dat ik zo'n klim niet meer red.

    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaag, het zoeken naar oplossingen leidt vaak naar een opportuniteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Klaproosje.

    Prachtige wandeling heb je weer gemaakt, waar wij weer van mee mogen genieten.
    Heerlijk.
    Prachtige foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige wandeling en dat je dat kan doen met die schatten van jou. Ik zou de mijne moeten dragen :-) Pfff die berg op geraak ik niet meer vrees ik. Ik geniet hier toch maar lekker mee van het uitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. terrils waren vroeger ooit speelterreinen voor mij, maar dan deze in de Borinage...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heeeeeerlijke wandeling heb je gemaakt, bedankt om ze met ons te delen, heb er mee van genoten
    groetjes Geert

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zie dat toch meer als heuvel, en dat is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je zou er bijna high van worden!
    Bergje op gaat altijd lastiger dan bergje af. Vroeger lieten we ons van de duinen af rollen, dan kunnen jullie ook wel doen haha.
    Heerlijk dat de honden ook mee mogen, als ze er maar bij zijn he, dan is het goed.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk Petra, ja de jongens zijn er altijd bij, zonder hun is m'n leven een stuk leger:-)
      ik moet er niet aan denken dat ze er niet bij zijn:-)

      Verwijderen
  21. Zeker een mooi uitzicht vanaf de gele wagen, de berg lijkt wel op gestort mijn afval.
    Zo heb je wel wat te zien samen met je jongens. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die klim levert een mooi uitzicht op, maar ik vrees dat hij mij wat te lang en te steil is.
    Ik houd het maar op het genieten van jouw foto's met je boys en die prachtige vergezichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt verstoppertje gespeeld met de kerktorentjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie foto's Dien! Genieten ..

    Offtopic: en als je http://blankie.nl/wordpress_fotovan/ in je feedreader inbrengt. Werkt het dan nog niet?

    Grt
    Henry

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥