One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-06-2015

16.06. Kom maar op








*KLIK*
Las ketchup - Asereje
Openen in nieuw venster en klein maken




Zo webbies, we houden de kerk in het midden hé:-)




en dan gaan we via een prachtige kasseienweg




verder de route vervolgen




met maar één wolk in de lucht,
hebben we niks te vrezen toch :-)




ach klein dapper ding.....
sta je er nog als we terugkomen:-)




Het is aardbeien tijd, ze hangen naar ons te lonken,




maar het prachtige kastanje houten hek houdt ons tegen:-)




ze geven een mooi plaatje




alles is daar mooi tegen,
zelfs gewoon onkruid




koeien liggen loom onder de bomen in de schaduw




en Damian en Ace blijven op en neer rennen,
van ons weg, en weer terug om te kijken waar we blijven;-)





mooi hé.




Dat vind ik toch zó mooi hé.
zo'n hekwerk, met de hondsroos ertegen,




alsof er een landschapsarchitect aan het werk is geweest




niets is minder waar,
moederke natuur had het hier voor het zeggen




we gaan dwars door de wei naar boven,
ik heb een extra vrolijk liedje uitgezocht
dat maakt het lopen wat gemakkelijker,


aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva,
majavi an de bugui an de buididipi,
aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva,
majavi an de bugui an de buididipi
aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva,
majavi an de bugui an de buididipi,

zingt wel lekker mee toch:-)
tot morgen :-)

xxx



* duimen draai voor vriendinneke,ik denk aan jou *













48 opmerkingen:

  1. Ik ken de landschapsarchitect persoonlijk, maar niet iedereen gelooft daar in.
    Mooi daar.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik geloof je:-) weet je, dit kan namelijk geen mensenhand doen:-)
      xxx

      Verwijderen
  2. Ik vind je foto's prachtig, Klaproos, en je tekst een waarheid als een koe....
    Aan Di Mario's reactie twijfel ik -deze keer- ook geen moment... :-)
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is daar werkelijk prachtig. En dat hekwerk is natuurlijk het einde voor mij als rijtjesmens.
    Ik heb heerlijk met jou en de heren meegewandeld. Dank daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. graag gedaan Hanny, wie weet kom j e nog eens zo ver dat je meekunt:-)

      Verwijderen
  4. Een heel mooi tochtje meis...!
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, weer een prachtige
    wandeling zo op de vroege ochtend, je
    weet toch altijd geweldige foto's te maken.
    Voor mij vandaag weer beessiesdag dus ik
    kan nu even niet wandelen. Een heel fijne
    dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is er één bedroefd, 't doet ons allen wee,
    Van je heidel diedel doedel diedel da.
    In de vreugd van één delen allen mee,
    Van je heidel diedel doedel diedel da.
    ... en jij weet als geen ander je vreugde met ons te delen lieve Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi landschap heb je daar weer gevonden!
    met sappig detail, veilig weg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er daar prima uit. Door de natuur vormgegeven.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige fotografie..

    en nu ga ik mijn wandelschoenen aantrekken Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Super mooie foto's van een al even mooie super omgeving.
    Wat had je weer een mooi stukje natuur.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben zo vrij geweest maar even mee te tippelen moet zeggen het was weer genieten.

    Rooske nog een fijne dag.

    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat moedertje natuur creëert en voor zorgt, daar kan de mens nooit voor elkaar krijgen.......

    Pracht foto van dat eenzame madeliefje......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aan de foto's te zien moet het weer een heerlijke wandeling zijn geweest door het zacht glooiende landschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Verdorie Klappertje dit is weer een super genietende wandeling Moeten meer mensen doen om terug normaal te worden denk je ook niet Wel een klein ..........;ietsje Euh..........;; Tja . de kerk in 't midden houden dat zie 'k niet zo duidelijk op de beelden (grinnikende) groeten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) whahaha willy op de eerste foto dat zie je toch zo :-)
      ja ontstressen op het platte land, ik zeg doen :-)

      Verwijderen
  15. Fantastisch mooie serie foto's, vergezeld van leuke uitspraken. Heel tof om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is het daar prachtig Dien!
    Na de wandeling alle zaadjes uit de honden kloppen haha.
    Ik ben het met Mario eens!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gek is dat .... Petra, ze brengen weinig ellende mee naar huis :-)

      Verwijderen
  17. Mooie opmerking van Mario! Leuk dat hij zoveel bijval krijgt :-)
    Superrr foto's weer, Dienelidino <3 Vooral dat eenzame dappere ding.
    Zo'n wandeling tussen die hekjes door en het uitzicht van een aards paradijs...
    Tof liedje!
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mario is altijd leuk hé kakel:-)
      ik word altijd blij van hem:-)
      het was er weer zó zalig hé, ik heb een soort van heimwee

      Verwijderen
  18. Schitterende landschapjes, knap hoor
    groetjes Geert

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een log om mee te gaan zingen met al het moois in de natuur.
    Damian en Ace genieten volop van moeder natuur, zonder menselijke inbreng. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is er beeldschoon. Als ik toch ooit i. De gelegenheid kom.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mussenwijffie, maak er tijd voor :-) het loont de moeite ik beloof het je

      Verwijderen
  21. Ik kan niet meer met dat liedje.
    Dus ik kijk gewoon naar de mooie madams die het brengen.
    Net zoals ik geniet van jouw mooie natuurfoto's.
    Mooie madams mag je ook fotograferen, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 't is altijd gezellig wandelen met jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. haha wat een wandeling!
    Zoek je rare teksten en liedjes, hier heb je er nog eentje....


    Urban Trad:
    Urban Trad - Sanomi

    Sanomi Helé
    Manilla Keranu
    Aliya Irema Nia Lago
    Ture Madilé

    Sanomi Helé
    Manilla Keranu
    Aliya Irema Nia Madilé

    Kenatu Narilé
    Lakenatu Narilé
    Pasema Niamo Ture Saro
    Delamaoré

    Kenatu Narilé
    Lakenatu Narilé
    Pasema Niamo Ture Sanisi

    Sanomi Helé
    Manilla Keranu
    Aliya Irema Nia Lago
    Ture Madilé

    Sanomi Helé
    Manilla Keranu
    Aliya Irema Nia Madilé

    Kenatu Narilé
    Lakenatu Narilé
    Pasema Niamo Ture Saro
    Delamaoré

    Kenatu Narilé
    Lakenatu Narilé
    Pasema Niamo Ture Sanisi

    Léala Léala Sorimana Sorimana
    Léala Léala Sorimanao
    Léala Léala Sorimana Sorimana
    Léala Léala Sorimana Soléo

    Sanomi Helé
    Manilla Keranu
    Aliya Irema Nia Madilé

    Léala Léala Sorimana Sorimana
    Léala Léala Sorimanao
    Léala Léala Sorimana Sorimana
    Léala Léala Sorimana Soléo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jij weet volgens mij van alles een prachtige foto te maken Dien.
    Maakt niet uit wat je tegenkomt maar als je deze gaat vereeuwigen dan is het altijd geweldig om te zien.
    Kijk op prachtige en natuurlijke composities. Heerlijk deze wandeling.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥