One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-06-2015

17.06. Waar zijn we,








*KLIK*
Where the Hell is Matt? 2012
Openen in nieuw venster en klein maken




Waar zijn we:-)
niet zoals Matt ver weg over de wereld,
maar vlakbij huis,
Haspengouw, ( Belgie)




Genieten van het landschap




en babbelen er lustig op los,




da's het vertrouwde met jou,




voelt altijd goed,




we lopen door een dorp, over het warme asfalt,
geen kip te zien




waar zitten alle mensen :-)
achter gesloten deuren ?




en hekken :-)




Fijn dat we gauw weer buiten de bebouwde kom lopen




dit zie ik graag:-)




't is bij ons zo vlak hé :-)




dit maakt het veel avontuurlijker wandelen:-)




eindeloze velden graan




waarvan er een graag anders wil zijn:-)




ach jongens nog aan toe..
wat een heerlijk leven hebben we toch:-)

not a wurrie in de wurld
Morgen mag je weer achter op de fiets dan gaan we verder

:-) vragen jullie je nou ook niet af,
hoe Matt iedereen zo ver krijgt een dansje met hem te doen :-)

xxx









52 opmerkingen:

  1. Sommige hebben het gewoon Klapper..
    Schitterende uitzichten daar zeg. Zo ver kun je hier nooit kijken.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig hé Mario, dat vind ik ook zó ontzettend gaaf hé:-)

      Verwijderen
  2. t is mooi en rustig
    kan je heerlijk de stilte opsnuiven
    laat de mensen maar binnen blijven ;-)
    en Matt, tja die danst de wereld rond zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vlakbij huis?? Haspengouw ligt al gauw aan de andere kant van de wereld, Klaproos. Nóg verder dan de Moerdijkbrug....!!
    Maar het is er prachtig laat je me zien, dat scheelt weer een rit!! Schitterende foto's van een gebied waar geluk nog gewoon lijkt....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahahahaah misschien voor jou Jan, voor mij is het een steenworp afstand:-)

      en ja het geluk is daar heel gewoon:-)

      Verwijderen
  4. Haspengouw is niet naast de deur hier in het noorden. Het is er prachtig.
    Maar wat Di Mario zegt, klopt niet. Zo ver kun je hier in het noorden zeker ook kijken.
    Matt heeft blijkbaar veel geduld en overtuigingskracht. Heerlijk om zo de wereld door te dansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe mooi is het, om te beseffen dat we een heerlijk leven hebben.
    Zo wordt Carpe Diem bewaarheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vergezichten, tijdens de mooie tocht...!
    Heb het goed vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, heerlijk zo die foto's.
    Ik ga vandaag de Zak weer in naar mijn
    kleindochter, fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk haba ik weet zeker dat je het erg naar je zin gaat hebben

      Verwijderen
  8. Eerste was de cococo
    tweede was de modeshow
    derde was de hoelahoep
    en de vierde was de split, split.

    Vijfde was de slangendans
    zesde was de Spaanse dans
    zevende was de rok omhoog
    en de achtste doe maar zo, hoi!

    Split, split, split skoebidoe
    split, split, split skoebidoe
    split, split, split skoebidoe
    I love you is my darling!
    (kinderliedje)
    Je ziet het hé lieve Klapper dat je blog inspirerend werk en ik dus niet alleen met je mee dans maar er ook noch bij zing *wink,big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk gevarieerde zonnige wandeling was dit.
    Ik heb genoten bij je !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, vergeleken met hier is het daar bijna bergachtig :D
    Of is het hier nu gewoon zo vlak? :D
    Achter gesloten deuren en hekken leven is niet mijn ding.
    Vrijheid is een groot goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maria achter het gaas. Das toch ook wat he.
    De eerste foto vind ik geweldig. Neem een huisdier en je kunt altijd foto,s schieten😄

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da;'s vast voor de mussen dat die niet op der koppie gaan zitten mussie :-)

      Verwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Heerlijk om deze natuur zo te kunnen zien via jouw foto's.
    Het is er erg mooi en je foto's zijn prachtig.
    Heerlijk meegenieten zo voor mij en andere.
    Het leuke vind ik van andere blogs, dat je natuur ziet, waar jezelf niet kan komen.
    En dat is dus genieten !

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel Patricia, dat is écht genieten van elkaars belevingen mooi he:-)

      Verwijderen
  13. Genieten in stilte van de mooie uitzichten! En wij wandelen mee!
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De Haspengouw is in de lente fantastisch met de bloesems, maar nu is het er ook prachtig. Mooi hè dat golvende landschap, je foto's geven er een mooie indruk van.
    Wandelse nog maar lekker verder ik volg je met mijn pc. ;_)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vraag me af wie Matt is ?
    Maar je hebt een goed leven als je daar in Haspegouwen rond kan struinen.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ja hé ik ook, en wat doet hij voor werk :-)
      zoek jij het uit, ik moet weg :-)

      Verwijderen
  16. Mooi mooi weer een bewijs Jij ziet degelijk verder dan..........................euh véél anderen ! Dit is wel genieten !! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou willy, dat weet ik niet, maar ik gebruik mijn doppies wel da's zeker:-)

      Verwijderen
  17. Dat glooiende landschap is inderdaad elke keer weer een lust voor het oog. Jammer dat het hier zo ver vandaan is, anders zou ik er graag eens een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wel dat zie ik ook graag Dien..

    puur genieten hier

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het leek wel een spookdorp, het landschap daarentegen was subliem en ook fantastisch gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Mieke
      heerlijk buiten zijn, niks zo fijn als dat :-)

      Verwijderen
  20. Ik houd van bulten in het landschap. Of - nog mooier - bergen! En dan lekker bergje op, bergje af fietsen. Zálig :-)
    Wat een prachtland hebben onze zuiderburen toch!
    Pareltjes van foto's Dien <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wle Kakel, ja hé, met de fiets gaat dat vast heerlijk:-)

      Verwijderen
  21. In de fantasie kan alles, daarom en vandaar! Plekken waar het vredig en rustig is, op deze overvolle wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De landschappen zijn zalig, zoals we gewoon zijn hier. Maar de eerste foto van de hond vind ik echt bijzonder grappig en bijna aandoenlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. schattig hé, ohhh wat zou die graag even naar m'n jongens komen kijken:-)

      Verwijderen
  23. het probleem is dat zij die mij stressen mij ook betalen.
    Blijft een heel mooie streek Haspengouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haspengouw is mooi hé, was er gisteren ook! Moest aan jou en René denken hihi... en was er met mijn hond(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. als ik ga fietsen vraag ik me ook dikwijls af waar al de mensen zijn. Blijven zelfs met mooi weer constant binnen zitten.
    Mooie landschappen daar hé, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. schitterende landschappen en foto's, het blijft in elk jaar getijde een schitterend gebied

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bijzonder dat het allemaal zo uitgestorven leek Dien,
    maar jullie waren al weer gauw als "juffertjes in het groen" ;-)
    Leuk die kleine relikwieën aan de bomen en dat zie je daar heel vaak,
    Je eerste foto met dat hondekoppie door de spijlen is ook een hele leuke foto hihi...
    Geniet van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥