One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












14-06-2015

15.06 Ik heb je lief









*KLIK*
Stef Bos - Ik heb je lief
Openen in nieuw venster en klein maken




Ik heb je lief
Ik heb je liever
Liever dan mijn leven
Dan om het even wat




Ik heb je lief
Ik heb je liever
Liever liefste
Elke dag




Wat ik ook wil zeggen
Jij krijgt mijn woorden klein




Was ik maar een dichter
Dan kon ik dichter bij jou zijn




Was ik maar het bloed
Dat door jouw lichaam stroomt




Dan sliep ik in je hart
En ik woonde in jouw hoofd




Want ik heb je lief
Ik heb je liever




Liever dan mijn leven
Dan om het even wat




Ik, ik heb je lief




Ik heb je liever




Liever Liefste
Elke dag



Ik heb je liever Liefste
Elke dag



Ik heb je liever Liefste
Elke dag



Ik heb je liever liefste




Sommige dingen,
kun je niet uitleggen,
met de beste wil van de wereld niet,
Simpelweg omdat het niet uit te leggen is,


Stef Bos doet het voor me,

Mooier kan ik het niet zeggen

xxx









49 opmerkingen:

  1. Ja, Stef is beter met woorden dan velen van ons. Gelukkig kunnen we die woorden wel gebruiken.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja.... mooi maar.... het is toch meer Klapper.... hij komt er bij in de buurt.. maar er moet toch ergens nog een nummer zijn die nog beter aansluit.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. in deze tijd zal het waarschijnlijk "ik app je lief" ik app je liever in de kroeg :-)
      xxx

      Verwijderen
  3. Stef Bos zegt het mooi. Jij maakt het compleet met de prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie klappertjes van jou en de woorden van Stef, maken samen een mooi blog.
    Fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, prachtig zo die foto's
    met de tekst erbij een geweldig logje om de
    week mee te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En of Stef Bos dat doet, die weet in enkele woorden een immens gevoel te beschrijven zoals jij het met enkele foto's ook doet Klappertje!
    Fijn begin van de week meid, met zon én allerlei avonturen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel veel avonturen staan ons te wachten gerda, de welke..... dát weten we nog niet :-)

      Verwijderen
  7. je doet je (blog)naam alle eer aan Dien!!
    mooiere foto's van klaprozen zag ik nog niet!! betoverend mooi zelfs!
    prachtig geheel ook

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou an, om je de waarheid te zegen :-)
      zó mooi zag ik ze zelf ook nog niet :-)
      xxx

      Verwijderen
  8. Mogguh Dien,
    JA sommige mensen zijn goed met woorden,. Echt goed. In gedachte weet ik het allemaal wel, maar een Stef is dan toch beter.
    Jé foto's zijn dan weer mooier dan de woorden van Stef :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeiiiii, dat is voor stef minder leuk:-)
      maar dank je wel John:-)

      Verwijderen
  9. OOHHH...wat een mooie tekst van Stef Bos heb je uitgezocht voor de 15 nieuwe "profielfoto's"......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zijn ze niet mooi in alle eenvoud Leo:-)

      Verwijderen
    2. Ik heb er niets meer aan toe te voegen Dien...je zegt het al....... :-) :-)

      Verwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Mooie woorden bij de prachtige foto's van jouw.
    Helemaal de foto's die open zijn, echt prachtig.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zo'n frêle klaproos, met blaadjes die dansen in de wind…Ik wil er wel een hele tuin vol van, klaproosjes, korenbloemen, margrietjes, madeliefjes, boterbloemen…

    Ik liep nog niet zo lang geleden langs iemand die in zijn tuin aan het werk was. Ik zei: mooi hè… die teunisbloemen (nog in de knop), zei hij: dat is ongewenst kruid, dat moet eruit!

    Nou ja zeg! Ik snap daar niets van, van mensen die een strakke tuin hebben met veel tegels en gras dat lijkt geknipt met een schaar, zo keurig….
    Nee, mijn tuin is " zorgvuldig verwaarloosd " . Op dit moment geurt de wilde kamperfoelie. Een genot om naar te kijken en aan te ruiken.
    x Grady

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. denk je dan ook niet och arme mensen, misschien rijk in de knip maar emotioneel arm,
      ik moet er niet aan denken zo'n kale nette tuin:-)

      ik heb nog zaad van rode klappertjes, say when :-)

      Verwijderen
  12. Mooie reeks van foto's van een klapper...
    En ja wat Stef zegt in zijn liedjes.....
    Klapper, fijne dag vandaag.... en zeg maar niets meer, ik luister wel naar Stef.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige klaproosfoto`s heb je gemaakt, zou niet kunnen kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi! Je hebt je fraaie foto's van de klappers prachtig door Stef's woorden geweven.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stef Bos kan het inderdaad mooi verwoorden... ;-)
    Groetjes, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Knappe klaprozen, met verschillende belichting technieken, ik smul daarvan ;-)
    De Stef weet het altijd mooi te zeggen :, Groetjes van Dirk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is nog liever dan lief, haast op het kleffe af, maar moet kunnen, want het kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. veel commentaar hoeft hier niet bij..

    een logje naar mijn hart Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een sprookjesachtige bewerkte foto's!
    Ik hou van Klaprozen...en van jou <3
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt de liefde mooi gevlochten in een klaproos, wie houdt daar nu niet van.
    Heb net een verzoekje binnen: Stef Bos - Samen staan we sterk, heel toepasselijk op je log. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. samen staan we sterk, dat zei eens iemand tegen me in een ver verleden, het bleek een leugen... dat was minder.. ,maar het liedje is mooi hans

      Verwijderen
  21. Bij mij kwam 'de Pastorale' van Ramses Shaffy naar boven bij het zien van de titel:

    De nacht is te koud, de maan te grijs
    Toe neem me toch mee naar je hemelpaleis
    Daar wil ik zijn alleen met jou
    En stralen in het hemelblauw
    Ik heb je lief, zo lief

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stef weet als geen ander hoe te zeggen wat we voelen en bedoelen :-)
    Laat het dan ook maar lekker aan hem over en wij maken er gebruik van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥