One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












26-06-2015

27.08. Oehoe oehoe








*KLIK*
RAWHIDE
Openen in nieuw venster en klein maken




tja, je niet verzetten




ik hou er een andere mening op na :-)
vind je het heel erg :-)




de schat stond met haar kinders en familie lekker
te grazen




en daar moet je als mens niet té dicht bij willen zijn




dacht ik :-)




oeps






daar wil je toch niet als een sjasliek boven op hangen :-)




neuhhhh




we zijn inene vegetariërs geworden hoor :-)




alléz kom, alle gekheid op een stokkie




Zie ze gaan ,
Yow, pies brodders end sisters,


en wie zin heeft.....

kan komen kijken naar de schapendrijf wedstrijd,

in Helenaveen....
een héél weekend lang :-)


Doeiiiiiiiiiiii :-)


xxx







25 opmerkingen:

  1. ooooh das dicht genoeg Dien, we zien ze goed :-)
    prachtige kudde
    je zal maar zo'n kanjer bij je hebben die je beschermt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je toch al aardig dichtbij staan, Klaproos....of komt het door de zoom??
    Prachtige foto's van prachtige dieren. Geniet van de schapendrijvers.
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, tegen die grote jongens kun je niet op, afstand houden is belangrijk.
    Fijn weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, nee bij die meneer moet je niet
    te dicht in de buurt komen, lijkt me. Die zal goed op zijn
    vrouwen en kinderen passen. Maar je hebt hem prachtig
    op de foto staan.
    Gister kreeg ik onverwacht bezoek en we zijn naar de
    Middellandse zee geweest , nou ja naar een beetje daarvan,
    dat hier op het dorp ligt :)
    Binnenkort zal ik de foto's wel plaatsen, misschien vandaag .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IK ga vandaag mijn klanten naar de kassa drijven... Maar allemaal rustig in een rijtje, anders moet ik zo hard werken ;-)

    Wat een beesten he.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van schapen heb ik toch iets minder schrik dan van die machtige beesten die jij zo knap op de foto wist te vangen hoor!
    En jij waarschijnlijk ook niet, dus geniet van het drijven vandaag, maar maak er vooral weert zo'n mooie reportage van hé Klapperje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WoW wat een horens hebben deze koeien, en dar loop je zomaar vrij tussen of is er nog een afscheiding?
    Mooie dieren en indrukwekkend foto's er van Dien

    Fijn Weekend, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom binnenkort toch maar eens kijken in Helenaveen... lijkt me een bijzonder goed plan :-)
    Wens je een mooie zaterdag Dien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bij deze word je toch niet graag op de hoorns genomen hoor!
    Fijn weekend, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastisch, de combinatie van Rawhide en de foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige foto's met een aangepast deuntje Dien..

    veel plezier in Helenaveen !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige serie weer, klappertje!
    Het zijn prachtige dieren, maar ik zou me er toch niet al te dicht bij wagen. :-)
    Veel plezier bij de schaapjes en je honden, maak er een mooi weekend van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige beesten en je hebt ze heel goed weten te fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een imposant stel horens. Allemachtig, dat wil je niet mee in aanraking komen .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toepasselijk om the Rawhide Theme te kiezen bij deze log, bij deze dames en kerel moet je zeker niet te dicht bij komen, zeker niet als ze kalfjes hebben. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zo wie zo niet hans:-) je weet het maar nooit, het blijven dieren hé

      Verwijderen
  16. Wat is de natuur toch mooi he, elke dag genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een pracht dieren. Waarom zou je dichtbij ze komen. Gun ze hun ruimte. Zeker als er kleine bij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amai, zeg, wat een prachtige beesten.
    Die horens, niet om in ruzie mee te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Indrukwekkende beestjes, vooral die grote zwarte, die je met een scheef oog bekijkt... afstand houden is zeker de boodschap ja.
    Van de andere kant levert het weer zalige fotografie op

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥