One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












27-06-2015

28.06.Er is er een jarig dat kun je wel zien








*KLIK*
You've got a Friend - James Taylor
Openen in nieuw venster en klein maken




De mooiste dag van mijn leven
was toen jij mijn hart binnenstapte
21 augustus 2012
bijna 8 2weken na je geboorte




tranen van ontroering toen ik je in mijn armen hield
en je de mijne mocht noemen




en ohhhh wat was je druk,
je putte me uit:-)
en ik deed een dutje als jij sliep:-)
om weer op krachten te zijn,
als jij me nodig had,
wilde ik er weer zijn

Die ogen van jou....
lieten me smelten....
en ik dacht ochh......
het komt wel goed,

want het voelt zó goed...




Je knuffeltjes gewassen en gestreken :-)
en spelen maar weer




als een lief klein ventje lag je te sabbelen op een tutdoek ....
vertederend om te zien
Ik werd met de dag gekker op je:-)
en nu.... moeten ze over maai ded boddie,
om jou te krijgen:-)




2014, werd ons leven weer tótaal op de kop gezet,
en zorgde o.a deze kleine jongen voor héél veel tumult.




maar ohhhhh wat zijn we gek met elkaar
mijn mannen en ik,




Ik kan me écht geen trouwere makkers wensen,
vrienden voor het leven.
eerlijker komen ze niet.
jullie voor mij,en ik voor jullie




En vandaag wordt deze grote vriend,
al weer 3 jaar,
wij vieren feest,
met leuke mensen en lekkere dingen:-)




Wat gaat de tijd toch snel hé.
vinden jullie ook niet :-)
Proost m'n hartenman, en hartenmensen
op jou,jullie,
want iedereen is van de wereld,
en de wereld is van iedereen,

Thé Lau

xxx







33 opmerkingen:

  1. Yom huledet, mazaltov. Drie alweer Klapper... wat een feest.. moet je weten. Het is nu gewoon een echt man. Morgen samen eens goed genieten Klapper... nu eerst slapen.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat voor en met de jarige job...!
    Maak maar een mooi feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Ace, je hebt het prima getroffen met je baas.
    Je weet nog niet half hoeveel. En zij natuurlijk ook met
    jou en je stiefbroertje. Vier een leuk feestje vandaag en
    geniet volop.
    Fijne zondag gewenst Roos en c.s.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij met elkaar hoor haba, leukere dieren kan ik me niet voorstellen als mijn jongens 😄

      Verwijderen
  4. razendsnel Dien
    die allerliefste Ace is dus jarig
    van harte gefeliciteerd, en dikke knuffel voor die knappe jongen
    het tafeltje is net op tijd af :-)
    een leuk feestje zal dat worden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liefde is altijd feest!!! Maar... vandaag speciaal :)) Dit bijzondere logje raakt mijn hart!!!! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik leuk om te lezen zeezicht * beetje bloos * dank je wel

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd! Wat een feest.
    Ik wens jullie een fijne dag!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop wel dat de drank en de versnaperingen voor jou bedoeld zijn hihi en je lieverd iets naar zijn bek voorgeschoteld krijgt vandaag!
    Een heel dikke proficiat hoor, je hebt onze lieve Klapper nu al een jaar lang van je heerlijke vriendschap laten genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ehhhhh die andere twee niet gerda:-)

      geeft niks t is je vergeven zó snel is het ook gegaan hé:-)
      xxx

      Verwijderen
  8. Ook mij raak je met dit blog Dien; prachtig en proficiat en nog heel veel mooie jaren met je mooie 'mannen' :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mooie lieve stoere mannen,
      ik draag ze op handen Helena,:-)
      dank je wel
      xxx

      Verwijderen
  9. Ik denk dat Ace erg gelukkig is met jou en bij jou. Een beter baasje kan ik me niet voorstellen en als er een prijs was voor het beste baasje ooit, kwam jij met stip op nummer een.
    Een groot applaus voor jou.
    x Grady

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) oei :-) ik moet hier erg van blozen :-) Ace ook, want hij zegt dat hij wel een leuk meisje weet waar hij zou willen wonen..
      de snoodaard :-)
      Dank je wel Grady,
      Je bent welkom op ons feestje hé:-)
      xxx

      Verwijderen
  10. Wat beschrijf je dat toch mooi en hoe ontroerend die foto met de knuffels aan de lijn. Zo bijzonder hoe jij de wereld ziet, de kleine details.
    En wat een knappe mannen heb je toch. èn ja liefde voor een hond is o zo bijzonder. Iemand zei ooit; het is MAAR een hond hoor. Ik draaide me om en liep weg, bijtend op mijn tong. heel verstandig was dat. Vanmorgen weer zo genoten van die van ons. Kan mij t schelen dat t MAAR een hond is. Wij weten wel beter. kus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach Hélène, iemand die zoiets zegt weet niet goed wat dierenliefde is, anders lul je niet zo dom:-)
      geeft niks, laat maar gaan wij weten beter hé, jij met soof en ik met mijn mannekes:-)
      :-) ik vind het leuk dat je zegt dat ik de wereld zo bijzonder zie:-)
      hij is van ons allemaal en we zien hetzelfde, alleen de een valt het misschien wat minder op poppop pop pop pop.... fijne dag hé samen met je hartjes,
      xxx

      Verwijderen
  11. Oh Klaproos, een heuse liefdesverklaring aan je mannen en wij mogen daar getuige van zijn. Gefeliciteerd met deze heuglijke dag.
    Ik heb 't dacht ik wel eens geschreven, mocht ik reïncarneren als hond, dan sta je hoog in mijn lijstje van baasjes waar ik terug wil komen.
    Jij en Ace hebben elkaar perfect aangevoeld en hij heeft dat doorgegeven aan Damian. Geniet nog maar lang van elkaar.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wahahhaha jawel Jan, ze zijn ook zó bijzonder, dat laten ze me elke dag weer voelen, hoe trouw en lief ze me vinden:-) en ik hun, en ik beschouw het als een immense eer...
      om ooit met jou te gaan wandelen, steppen mantrailen zwemmen, en voetballen:-) lijkt me keigaaf, maar wacht er nog maar een 20 tal jaren mee hé :-)
      Dank je wel Jan voor je bijzondere compliment.
      xxx

      Verwijderen
  12. Drie jaar alweer ... pfff ... de tijd vliegt inderdaad voorbij ...
    Maar niet te lang bij stil staan, maar gewoon een fijn feestje vier met je mannen en je gasten.
    Maak er een mooie dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super foto's en wat een lieve woorden over jou twee harte dieven.
    Ik weet precies wat je voor ze voelt.
    Geniet maar veel van ze.
    van harte gefeliciteerd!!!
    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je hartelapje!!
    3 jaar, wat vliegt de tijd en wat heeft Ace je een geluk gebracht en nu nog meer met de kleine prins erbij!
    Happy trio, dat zijn jullie ;-)
    We proosten op Ace vandaag!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proost Dien....op de jarige huisvriend en kameraad voor het leven. :)
    Helaas niet in de buurt, anders.... moesten er stoelen bijgeschoven worden aan je geweldig mooie temperamentvolle Italiaanse zomertafel!
    Liefs vanaf Ameland.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd beide. ...!
    Het gaat snel he, Ace hier voor het eerst op het blog hier, en nu een knappe vent.
    Met onze kleine gaat het ook snel, inmiddels ook al weer twee, en als je terug kijkt naar de puppy foto's..... Waar blijft de tijd.
    Geniet van ze Klapper.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vrienden voor leven met deze twee lieverds vliegt de tijd voorbij........
    Wens je nog veel mooie jaren Dien, met deze jongens waar jij zo van geniet elke dag
    altijd in beweging en nooit saai
    Gefeliciteerd knuffels voor de jarige en honden mama.
    groetjes Christiene........

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd voor de jarige knapperd. Je hebt het heel mooi beschreven wat zo'n dier met je doet. Vooraleer je ze kent kan je je dat niet voorstellen nadien kan je je een leven zonder hen niet meer voorstellen. Hoop dat je er nog heel lang van mag genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. daar mag op geklonken worden Dien..

    prettige zondagavond

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd en dat er nog maar flink gewandeld mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn felicitaties. Niet alleen met de verjaardag, maar ook dat Ace bij jou zo'n goed leven heeft en dat jij er zo'n grote vriend aan hebt. Dat jullie nog lang samen mogen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gefeliciteerd aan je huisvriend, Dien!
    Santé!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 3 jaar al, neen...
    Alsof het gisteren was.
    Heel mooi koppel, Dien, prachtige beesten. Proficiat aan allebei. Een aan jou.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥