One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












03-04-2016

04.04 Kedeng a deng









*KLIK*
Guus Meeuwis - Per Spoor
Openen in nieuw venster en klein maken




Dit gevoel herken je vast wel,




kedeng a deng, kedeng a deng.... ik ben op weg naar jou




want ik ben weg van jou:-)




Dat fijne vrolijke gevoel, als je op weg bent,




naar iemand die je wel heel leuk vind:-)




en je weet als je aangekomen bent,
dát het dan ook leuk is,




Dat heb ik bij jou:-)




kedenge deng kedenge deng whooo hoooooo




kilometers spoor schieten onder mij door




ik ben op weg naar jou,
want ja ik ben weg van jou




lieve webbies,




ik gun jullie allemaal... zo'n mens
zo'n heerlijke lieverd




om mee te lachen en te huilen,
kedenge deng kedenge deng




whooooo hooooooooooooooooo


xxxx







25 opmerkingen:

  1. Het lieveheersbeestje gaat maar door, met of zonder spoor.
    Prachtig gecombineerd Dien. Hans

    ot, nee dacht zal je niet lastig vallen met dat liedje. LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weet klapper. .... in ons huis wonen zulke mensen en ik heb er daarom ook drie om me heen...

    Love as always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt ze zomaar tegenkomen, iedere dag opnieuw.
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt bijzonder leuk!
    mooie natuurfoto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, je hebt een mooie combi
    gemaakt van de tekst en je foto's. Dat dappere
    kleine lieveheersbeestje dat na zijn val weer
    moedig aan een klim begint, een doorzetter.
    Het lijkt zo wel een stripverhaal geworden.
    Prachtige foto's zeker weten!
    Ik wens je een fijne maandag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zulke mensen ken ik Dien. Meer als 1 dus. EN ik ben super blij met ze. Elke keer weer. :)
    Heerlijke foto's. Je ziet ze weer hier en daar en wat een buitelingen maken ze op hun reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is mooi Dien, zo eentje mag altijd naar mij toe reizen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke foto's en zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb er nog geen gezien...

    maar zo'n LHB geeft altijd een goed gevoel..

    knappe foto's en leuke muziek

    en dat citaat spreekt me ook aan

    prettige dag Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb ze hier nog niet gezien Dien.
    Wat ben je ook een geluksvogel he
    Van dit log voel ik me superblij worden :-))
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je foto's van het LHB-tje zijn geweldig! Het volgt zijn eigen weg, gaat niet zo snel als met het spoor,....maar toch! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super Klaproos, wat is het een mooie serie zo. Gelukkig had hij/zij jou aan de zijde en hoefde de lange weg niet alleen te worden afgelegd.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer de tijd dat die kevers bij tientallen door mijn hele huis fladderen. Zelfs 's nachts lopen die indringers over je gezicht. Overal horren in huis, maar toch zijn ze er. Asielbeleid of niet, maar ik zet ze uit en dat gaat steeds hardhandiger... Op de muren laten ze hun poep achter, vies zwart spul dat bijna niet weg te krijgen is. Nee, ik vind er niks liefs aan, hun mooie naam ten spijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Dien,heerlijk vrolijk jou tekst
    je foto,s zo mooi.... zo mooi om te om zien
    dit is echt de Lente voelen
    niet alleen buiten maar ook hier is het genieten.
    Liefs een lente groetje!
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ware genot dat Lentegevoel, Rooske!
    Pracht van een reeks en heel mooi weergegeven in woord en beeld!
    Lieve groetjes Anna :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. brengt die trein en de lente jou de kriebels in de buik?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto's van het lieveheersbeestje.
    Fijn dat je een mooie dag hebt gehad,of gaat krijgen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto's en hoe kom je er op het lieveheersbeestje op het spoor.
    fijne avond nog

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. herkenbaar , een heel fijn gevoel.
    Mooie foto's ook

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Héél veel plezier op de plaats van bestemming Roosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Laat de zomer inderdaad maar komen, goed voor mens en dier. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. In één, of beter gezegd twee woorden: SCHITTEREND log meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb ze al wel gezien maar ik denk dat jij ook iets op het spoor bent
    of vergis ik me ;-).
    Heerlijk dat soort mensen om je heen :-))))
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥