One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












06-04-2016

07.04. Blij met jou









*KLIK*
Ben Howard - Promise
Openen in nieuw venster en klein maken




Bloesem zon en jij...
aan mijn zij.




om een dag compleet leuk te maken.




een eik in het land, met een hartje.....
tijd voor onderzoek




en onderzoek.....
laat zien dat er een eitje in de boom ligt :-)
is dat niet geweldig gaaf :-)




genieten van het speenkruid




prachtige zonnekes.




ik schenk ze jou allemaal :-)




tot zaterdag :-)

xxx







27 opmerkingen:

  1. Mooi hé al die vroege voorjaars blommekes.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Roos, ga je er even tussenuit?
    Prachtige foto's allemaal, hopelijk is het
    eitje niet verlaten en komt de vogel nog terug
    om te broeden. Het speenkruid werd door de kinderen
    vroeger 'gele sterrenbloemetjes' genoemd, als
    ik ze tegenwoordig zie is dat ook de eerste
    term die me te binnen schiet.
    Ik wens je een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is weer mooi om ons heen. Hoe kleurrijk wil je het hebben Klapper.. Geniet van je tijd.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Klappertje. Dat eitje zou wel eens van een specht kunnen zijn, die hebben de gewoonte in holle bomen te nestelen. Goede speurneus heb jij, en je kon bovendien de mooie ontluikende natuur al even mooi op je foto's vangen!
    Als ik het goed begrijp lezen we je pas zaterdag terug, geniet van de break meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi allemaal, daar word ik ook blij van
    en zie dat eitje, dat is helemaal top

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n eitje in een boom is toch als een verborgen schat op een piraten eiland.
    Geweldig.
    En dan al dat geel er omheen. Ik vind het mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Dien....

    IK ben er blij mee...het voorjaar, werd wel weer eens tijd
    vond ik, prachtig alle leven wat weer begint, de bloemetjes en
    bloesems die ons leven weer kleuren...
    prachtig blog!!

    Lieve groetjes Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Mooie serie foto's.
    Het eitje is echt super leuk dat je dat gezien hebt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heerlijke voorjaarslog het
    is helemaal mooi om daar te lopen en de geuren op te snuiven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och een eitje in een holle boom ...mooi mooi...
    Van die zonnetjes wordt je blij Dien.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 'n Prachtserie Klaproos, het speenkruid en de sleedoorn, ik had het nog niet gezien.
    Damian heeft zeker een pad of een kikker in het oog, hij staat zo gespannen te turen !!
    En dat eitje, dat hoort bij de lente hè?
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Blij dat het er hier weer bloemig uitoogt! Even op stap? Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's van de lente! Reikhalzend hebben we er naar uitgekeken.
    Het is nu weer wat frisser maar we gaan de goede kant op!
    Ben benieuwd van wat voor vogel dat eitje is.
    Bij ons waren merels van start gegaan om een nestje te maken in de tuin, gelukkig hebben ze eieren (!) voor hun geld gekozen en zijn ze elders aan het broeden.
    Anders maakt onze Pip ze het leven zuur.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dien,je laat een mens mee genieten,van al die pracht
    zo lang het kan blijf je er van genieten.
    Wens je mooie dagen,en wie wat je tegen komt op je pad!
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. blij dat je toont Roos

    en je eerste foto is subliem

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die eerste écht warme zon laat ons toch zo genieten van alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi mooi mooi ;o) Vooral die uitbundige sleedoornbloesem is adembenemend!
    Heerlijk vooruitzichten voor jou.. fijn Dien!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier kan je toch enkel maar van genieten .... geniet ze dus....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ...En nu het kerkje nog.....
    Dank.
    Zaterdag wordt een mooie dag, ik weet het nu al

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaaaaa :-) ik weet het ook :-)

      heerlijk .... ik verheug me

      xxx

      Verwijderen
  20. De natuur heeft zijn afspraak waar gemaakt, alles is in beweging, wordt groen en bloeit.
    Een ei in de boom is wel heel speciaal. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een eitje verscholen in een hartje ... dat wordt een prachtig vogelkuikentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig! Nieuwe dingen, nieuw leven, nieuwe kleur...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt duidelijk last van 'lentekriebels' Dien :-) Ik stel me voor dat je vrolijk rondhuppelt, of neen, rond dartelt als een vrolijke hinde in al dat natuurschoon, als een lentekind :-)
    Btw: de informatieve tekst bovenaan je blogje, over dat wintereten voor de vogels... dat vind ik fantastisch hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is toch geweldig! Bloesem, een hartje en dan ook nog een eitje in de boom. Bofferd! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥