One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-04-2016

02.04. Open je hart









*KLIK*
Madonna - Open Your Heart
Openen in nieuw venster en klein maken




Open je hart, open je hart
Open je hart voor mij
Breng me van mijlenver
Van mijlenver naar heel dichtbij
Open je hart, open je hart
Open je hart voor mij
Dan voel je hoe
Dan voel je hoe
Hoeveel ik van je houden kan

O, open je hart voor mij
Breng me van mijlenver naar heel dichtbij
Dan voel je hoe, hoe
Hoeveel ik van….
Ongelofelijk veel van je houden kan

Open je hart voor mij
Breng me van mijlenver naar heel dichtbij
Dan voel je hoe, hoe
Hoeveel ik van
Ongelofelijk veel van je houden kan


xxx







17 opmerkingen:

  1. Weet je toch Klapper... Voor jou altijd.

    Love As Always
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Madonna mag er zijn hoor, Klaproos, maar deze crocus toch zeker ook!
    Prachtige foto, ik wens je een fijn weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daarom kom ik je graag bezoeken Dien, je opent zo vaak mijn hart.
    Dan vertrek ik met een blijer gevoel, dan dat ik kwam. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hartje laat je zien van de crocus..!
    Fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos. Ik hou voor mezelf een
    voorjaarsschoonmaak, niet in mijn huis, maar
    in mijn geest. Alle winterse spinnenwebben uit
    mijn hoofd laten, mijn hart open zetten en de
    frisse wind door mijn ideeën laten waaien.
    Zo is er weer plek voor nieuwe dingen en gedachten.
    Ik wens je een heerlijk zonnig weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Klappertje, en ik hoop dat die het begin zal zijn van een al even goed weekend voor jou!
    Wat een mooi log zette je hier weer neer, tekst en foto vormen een schitterend geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. knappe foto met bijbehorende tekst en muziek Roos

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi "samenspel" Klappertje Grt willyduvel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een pracht van een foto van deze mooie bloem. Knappe tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Open moet het zijn, alles, van onze geesten tot de bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto van deze wel heel openhartige krokus.
    Maak er een mooi weekend van, klaproos.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er is niet veel dat mooier is dan een hart dat open is voor je....
    Hoop dat je ze veelvuldig mag tegenkomen.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker in het lentezonnetje al die deurtjes openzetten en dan maar schrobben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi en aangrijpend geheel
    ook de woorden van stef bos

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie woorden bij een prachtige krokus! Een fijne zondag!
    En bedankt voor je felicitatie!
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niet altijd makkelijk om je hart te openen Diens, vaak wordt daar dan misbruik van gemaakt. Toch nog een heel fijne zondagavond gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥