One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












21-04-2016

21.04. Als God in Frankrijk








*KLIK*
Electric Light Orchestra - Mr Blue Sky
Openen in nieuw venster en klein maken




Ik zou wel eens willen weten.....




waarom zijn de luchten zo blauw




misschien om je te laten vergeten,




wat je liever niet meer wil weten




of is het om je te laten weten,
dat ik je niet ben vergeten




Daarom zijn de luchten zo blauw...




Ja daarom zijn de luchten zo blauw




Als je zo onder deze luchten aan de wandel bent...




is het moeilijk te geloven
dat er zoveel ellende op de wereld is hé




zo vredig als het er hier uitziet,




ik wens me,
dat iedereen zó gelukkig mag zijn




of worden,
als ik me hier voel :-)




Dan zit het wel snor :-)



xxx









14 opmerkingen:

  1. Mooie serie Klaproos, en dat gevoel moet je zo lang mogelijk vasthouden.
    Aan de laatste foto te zien wordt je daar zelfs dronken van geluk.......
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Dien, dat gevoel had ik gisteren ook toen ik op het strand liep.
    Het was zo mooi, de zon scheen, de lucht was blauw, niemand te zien, vrolijke hondjes.
    Gelukkig zijn er nog plekken waar je blij van wordt!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Klaproosje.

    Heerlijk deze foto's.
    Zo vredig en rust uitstralend.
    Genieten dus!

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja even was ik god in Frankrijk. Ik heb jou en je honden op de voet gevolgd en het was goddelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan ruimte geen gebrek daar.
    Het doet inderdaad wat denken aan de glooiende Franse graanschuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende foto's Klapperdeklappertje, het ziet er naar uit dat je het spoor gevolgd hebt. Wat een prachtig landschap. Ben je in de Haspengauw, of is dit je geliefde Peel?
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooier kan het toch niet,dat is puur genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi in woord en beeld
    de hondjes geven me altijd een warm gevoel
    k geniet mee alsof ik er bij was

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En alles wat je een ander toewenst.. krijg je zelf in veelvoud naar jezelf toe. Mooie pure foto's van je mannen Klapper... Een genot om naar te kijken.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een gelukkig mens, dus, met gelukkige hondjes.
    kan het begrijpen, zou daar ook wel willen wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hum... De zon geeft wit licht af. Wit licht bestaat uit alle kleuren, waaronder dus blauw. Om de aarde te bereiken, moet het zonlicht eerst door de atmosfeer dringen (de atmosfeer is een gaslaag rondom de aarde). Voor de kleuren met een lange golflengte, zoals geel en rood, is dat geen enkel probleem. Die stralen direct door. Het blauwe licht heeft echter meer problemen om de aarde te bereiken. Door de gasmoleculen in de lucht wordt het alle kanten opgestuurd. Dat verschijnsel noemen we verstrooiing. Doordat het blauwe licht ons uiteindelijk van alle kanten bereikt, zien wij de hemel als blauw. Nu ja, dit gezegd zijnde... :-) Je foto's mogen er weer zijn hoor, ze zijn super rustgevend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Electric Light Orchestra gemengd met Miel Cools en blauwe luchten. Mooier kan je nauwelijks bedenken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik voel het met je mee.
    Mooi met de sporen in het landschap.
    Samen met je beide jongens genieten, wat wil een mens nog meer.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥