One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-04-2016

10.04. ik hou van jou zoals je bent









*KLIK*
Marco Borsato - Zoals Je Bent ft. Lisa Lois
Openen in nieuw venster en klein maken




licht als de wind en ongrijpbaar als water
ik heb je voor even en weg ben je weer
dichter dan dichtbij en eventjes later
laat je me achter verlangend naar meer




mysterieus ben jij altijd een beetje vrij
blijf je een raadsel voor mij
maar ik hou van jou zoals je bent
verander voor mij op geen enkel moment
want ik hou van jou zoals je bent
precies zoals ...je bent




niet te voorspellen en niet te doorgronden
zodra ik je door heb verander je weer




maar die duizend seizoenen maken jou juist bijzonder
ooooohhh je verovert mijn hart zo weer iedere keer




zo onverwacht blijf jij
telkens verras je mij
je schiet mijn verwachting voorbij





en ik hou van jou zoals je bent
verander voor mij op geen enkel moment




nee ik hou van jou zoals je bent
precies zoals je bent


Marco Borsato, Lisa Lois


* voor jou *

xxx






26 opmerkingen:

  1. Zal je maar gezegd worden,Dien.....bedankt.
    mooie woorden tussen jou prachtige beelden.
    Wens je voor morgen ook zo,n mooie dag.
    liefs een groetje
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie woorden, dank je wel...!
    Fijne zondag meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, prachtige foto's
    met mooie woorden. Ik wens je een
    bijzondere zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tekst, schitterende foto's ook Klappertje! Je hebt er weer een mooi kleinood van gemaakt en ik hoop dat je zondag even mooi zal ogen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. t is mooi Dien, heel mooi en met de warme gloed op de achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende sfeer en natuur foto's Dien, prachtig roze licht onder de wolken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woooow, prachtig blog Klaproos, top!!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je Dien :) Wat lief :)
    EN wat een prachtige foto's heb je staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto's met een hele mooie tekst erbij.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dien weer zo'n prachtige reeks foto's heb je hier geplaatst, ze zijn telkens weer een lust voor het oog, niet in het minste door de mooie teksten die je er ook altijd bij uitzoekt. Prettig zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag afgelopen week ook zo'n zonsondergang met pasteltinten. Heel mooi, Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige sfeervolle foto's Dien met mooie teksten
    Heel mooi...
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fantastische foto's Dien, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ?? Heel erg mooie kleuren Hoe doe Je dit toch Mooi mooi ! Grtswillyduvel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij weet altijd zo goed de juiste woorden bij je foto's te vinden! Wat een mooi lied en de foto's maken het helemaal af!
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto's Dien, de zon komt langzaam op dreef.
    En elkaar accepteren zoals je bent is goed. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Men kan alleen houden van zoals het is, want anders gaat het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. My God, wat een knappe foto's!
    Om van te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede morgen Roos, een fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heerlijke foto's Dien.
    Had gisteren gereageerd via mijn iPad maar de reactie floepte er steeds uit.
    Nu maar met de pc.
    Fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie sfeervolle foto's heb je bij deze tekst geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhhhhhhh wat een mooi lente-roze. Ik gloei ervan Roosje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥