One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












12-04-2016

12. 04 aaif kot joe








*KLIK*
I've Got You Under My Skin - Michael Bublé
Openen in nieuw venster en klein maken




aaif kot joe under maai skin,
da's geen leugen hé.




Haspengouw doet iets met me,




al jaren....




Als het voorjaar wordt....




krijgen niet alleen de vogeltjes de kriebels,
mie also...




dan wil ik, nee, dan móet ik naar Haspengouw,



mensen willen altijd ver weg,




Maar ik ben hier compleet gelukkig...





Dat mag ik wel zo zeggen,




we bezoeken alle paadjes.




hebben een kwaaie boer
achter onze vodden gehad :-)

niks gewend

* proest*



maar man oh man,
dát mocht de pret niet drukken






Já,

ik ben compleet gelukkig

:-)
jij ook hoop ik.

morgen meer van ditte,
en overmorgen en de dag daarna,
en...
nét zo lang tot je zegt...
maai koodnes,
stop dermee :-)

xxx









41 opmerkingen:

  1. De boze boer had zijn dag niet Dien
    Wij wel he :-))
    Moooooii
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar klapper.. je mag nooit stoppen. Want jij bent voor mij het symbool voor natuur en wandelen... dat mag toch nooit stoppen.... aim me nooit njet

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahhhh wat zeg je dat lief di mario, ja hé, het gaat me ook nooit vervelen weet je, elke dag is anders in de natuur.

      Verwijderen
  3. Schitterende foto's, vooral die van je twee hartjes die door de boomgaard rennen! Jammer dat je geen foto van de boer hebt, ik stel me voor dat hij met een hooivork achter jullie aan zit, haha.
    En lekker weer was het ook, nou kom maar op met al die foto's van Haspengouw!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maak je borst maar nat dan Petra, ik heb er genoeg :-)
      de foto's van waarom de boer boos is komen vanavond :-)

      Verwijderen
  4. Het voorjaar, met een vooruitzicht op de zomer, is heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De voorpret is al mooi, maar ik kijk wel uit naar alle bloesem.
    Fijn dat je genoten hebt van je dagje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos. Wat hadden jullie uitgevreten
    dat die boer zo boos was? Door zijn net ingezaaide
    akker rondgeharkt? Bloesem van zijn bomen getrokken?
    Of gewoon op zijn land gelopen,je hebt me nieuwsgierig
    gemaakt. Weer heel mooie foto's, zo zie je dat je
    niet altijd naar een ver en exotisch oord hoeft om
    er helemaal uit te zijn en te genieten.
    Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik hoef ook niet ver weg. Lekker hier in Zeeland, Zonland vakantieland. Weggaan is vooral geld verspillen denk ik dan.
    Jij woont ook gewoon mooi Dien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aaaah zie, heerlijk toch!!
    laat maar komen Dien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Heerlijk, rustgevend en heel mooi om te zien deze omgeving.
    En prachtige foto's.
    Hier word je blij van, inderdaad.

    Laat maar zien al dit moois.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige beelden Klaproos, maar...... het is daar zo leeg, ik zou me waarschijnlijk heel klein en op mezelf terug geworpen voelen.
    Maar als het is om bij die beroemde bloesems te komen, dan moet het maar even, kom dus maar op met die foto's! Dat voelt heerlijk!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja nog wel hé Jan maar dat vind ik wel wat hebben hé,:-)
      zo'n afwisselend landschap...

      Verwijderen
  11. Prachtige beelden van jouw Haspengouw.
    Die kale golvende velden zijn zo zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga er altijd van uit dat het beste nog moet komen...de vraag enkel wanneer :-)
    In dit geval... woar is al die bloesems ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. volgende week denk ik zeker A, wij gaan dan nog een dagje terug :-)

      Verwijderen
  13. Jou beelden daar krijg je nooit genoeg van
    Dien,ik had die kwaaie boer wel eens willen zien.
    had hem maar op de foto gezet.
    groetjes tot de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wahahahah, weet je dat ik er aan gedacht heb, maar hij was zó pissig :-) ik durfde niet :-)

      Verwijderen
  14. Een kwade boer? Achtervolgd met de hooivork Roosje? Ja als ik in het zuiden van het land zou wonen dan zou ikhet ook wel weten. Prachtig al dit verse land en al die verse vruchtbomen. Kom maar op met je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's en een prachtige omgeving ondanks de kwaaie boer

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende foto's, prachtige landschappen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mooi he joke iets voor jou om een keer naar toe te tuffen :-)
      spreken we daar af

      Verwijderen
  17. die moet wel Haspengouw zijn

    schitterende foto's Roos

    ik kijk al uit naar het vervolg


    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jammer van die kwade boer, maar het blijft een schitterende omgeving!
    Hoe ver is Haspengouw eigenlijk voor jou, Dien?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij een kwaaie boer achter je aan, kan het me niet voorstellen, je bent zo lief en braaf.
    Maar het is een prachtige omgeving, een mooie wereld van rust. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou Hans:-) dát wil ik nou ook weer niet zeggen, maar ja,
      ik doe geen vlieg kwaad, dat is wel zo :-) waarom hij zo boos werd......
      ik denk het te weten:-)

      Verwijderen
  20. Oooh Haspengouw is het er alweer tijd voor. Een jaar is maar zo voorbij.
    Moest je hardlopen voor de kwaaie boer? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je foto's van de zacht glooiende landschappen rond Haspengouw kunnen me ook dit jaar wel weer bekoren.
    Laat het vervolg maar komen ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goh, je hebt weer een massa mooie foto's van het al even mooie Haspengouw meegebracht meid. Daaraan kan je zien hoe lief je het land daar hebt en weet je, van mij mag je daar beslist nog heel lang mee doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥