One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












20-02-2013

21.02. better safe then sorry





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken



Sinds kort heeft meneer

Een safestix : -)
zo heet dat ding, "safestix original":-)
alléz, . ...................of zeg ik olé:-)

En blij als hij is,…

Jawel hé, gene flauwekul hoor,
Een ferme stix

Waarmee hij lustig in het rond zwiept,: -)
en als hij je raakt,
is het écht raak ; -)

Voel je dat héél wel,

Voor Ace is het veiliger geworden : -)

Die mag niet meer met stokken spelen,
met scherpe punten, en schimmel erop

Té gevaarlijk, en met deze stix,
Kan hem niks gebeuren :-)

Handig ding hoor: -)

Blijft ook nog ’s drijven,
Slaan we drie vliegen in een klap,
En mij derbij: -)
Bedankt voor de tip Alexandra
We zijn der happy mee: -)

dag webbies,
geniet van het heerlijke voorjaarszonneke,

tot morgen
xxx


45 opmerkingen:

  1. Laat ik nou denken dat ik een nieuwe majorette zag. haha
    Wat een mooie stix voor Ace om mee te spelen. Maar pas je wel een beetje op dat hij je niet te hard mept.
    Gezellig achtergrondmuziekje. Mijn voeten doen mee. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whhaa ja leuk he hanny, ik heb me suf zitten vanmorgen hoe heet die man ook alweer :-)

      gek hé, heb je een muziekje in je hoofd kun je het niet vinden :-)
      zie je ace op de maat meelopen:-)

      Verwijderen
  2. Ach wat hebben onze honden zich toch moeten behelpen. Die moesten het inderdaad doen met wat er voorhanden was, gelukkig hebben ze er nooit iets aan overgehouden maar wij wel. Blauwe plekken....veul!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee deze oranje Stic Roozs.
    Heb me het ook altijd al afgevraagd waar die splinters en mos van het hout bleef......
    Dit is echt super en veilig!
    Ace vermaakt zich er opperbest mee en is echt van hem:-))))
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ace wordt steeds veelzijdiger...traint nu alweer voor tamboer maître....
    Prachtige serie Klaproos, mooi zo'n opvallend kleurtje, vind je makkelijk terug.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geeft dit stix ook nog licht in het donker?!
    Prachtige serie met zijn nieuwe speeltje. De blijdschap straalt er van af!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ...zo verwent worden Roos, hij boft, die ACE...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat zijn prettige dingen he. De veilige stok om mee te gooien.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk speelding, Klaproos ! 's Avonds nog een lichtje in een van die bolletjes...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Klaproos,

    Ace boft maar met zo'n lieve baas, maar je hebt gelijk.
    Wij zijn ook altijd bang voor splinters, gelukkig zijn ze niet echte stokken honden. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeft hij het kleurtje zelf mogen kiezen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach die schat wat heeft hij er toch een plezier mee. Denk ik alles te weten,hihi had hier nog niet eerder van gehoord of wat van gezien. Maar wat is die stok lang hebben ze het niet kleiner, ik bedoel als hij er mee zwiept dan wil je wel graag een sprongetje maken. Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ace heel blij.
    Jij wel oppassen voor je kuiten, want dat kan aankomen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé wat een tof stuk speelgoed. Prachtige foto's @->--

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Handig! en idd een stukkie veiliger.....en jij dan maar wat vrolijke beenbeschermers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig wat een mooie, zag hem net ook op FB
    En zo lekker zichtbaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastisch dit speeltje lieve Klapper, dat ga ik eens aan mijn zus suggereren, voor haar Camille.. Een veilig ding waar een hond plezier aan beleeft bovendien. Zo te zien toch aan de schitterende foto's die je van hem nam!
    Maak jij er ook een speeldag van? Ik hoop het!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ace is toch wel een heel mooie hond geworden - met die zwarte vlek een echte karakterkop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige foto's van Ace met zijn safestix.
    En inderdaad beter dan een stok waar hij splinters van krijgt.
    Zo kan hij lekker veilig spelen.

    Lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Niks verstoppertje spelen met zo'n stick :)
    Wel een fijn speelatribuut waar Ace zo te zien veel plezier aan beleeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Inderdaad. Op die stokken van buiten kan van alles zitten waar ze ziek van worden.
    En van de puntige stukken maar niet te spreken.
    Die honden van mij doen het nu niet meer.
    Maar voor de volgende is het mss wel een handig ding ja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nooit gezien! Ze verzinnen ook van alles!
    Maar wel handig en veilig!
    Onze Tess speelt ook graag met stokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ace heeft het duidelijk naar zijn zin Dien..

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een uitvinding!! Ik ben ook altijd bang dat er bij mijn enthousiasteling iets in de keel blijft steken!
    en zo'n vrolijk kleurtje valt ook lekker op. Veel plezier Ace!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een toeval, ik was over stok gooien aan het kletsen met een vriendin en toen vertelde ze over wat er mis kan gaan. Even later heb ik er op internet nog heel veel over gelezen en echt ik had er nog nooit bij stil gestaan dus ik moet ook maar snel z`n stok bestellen.
    Ace geniet er duidelijk van.

    Groetjes Cristien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vergeet te vragen, maar waar heb jij hem besteld?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dag cristien,
      deze komt van dobey af, maar ik denk ikn elke dierenwinkel wel verkrijgbaar,
      in verschillende maten

      Verwijderen
    2. Dank je wel, dat is me net iets te ver haha!
      In de dierenwinkel heb ik ze nog nooit gezien.
      Maar er zijn verschillende internetwinkels die ze aanbieden.
      Dus ik ga daar een keus uit maken, want veiligheid gaat boven alles voor onze trouwe viervoeters

      Verwijderen
  26. Ziet er veilig en nog leuk uit ook.
    Wat een uitvinding weer, en Ace zal het weinig uitmaken. Als die maar wat te spelen heeft.
    Makkelijk dat kleurtje ;-)
    Mooie foto's !
    Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. lijkt mij ook wel wat ,als ik s,avonds gaat wandelen krijg ik tenminste een beetje ruimte.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. En met zijn toverstafje trekt hij jou naar buiten. Ti Ta Tovenaar Ace!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. leuke frisse wandeling dus met de hondjes die hun nieuw speeltje wel lollig vonden dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een trendy stix Klapper. Ook nog geschikt voor carnaval en Oranjefeesten. ;-)
    Ik neem aan dat het goed met je gaat dat je alweer aan de wandel bent. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je hond wordt wel verwent met zulke leuke speeltjes Roos. Wat een heerlijk dier!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dag Dien!

    Awel dat had ik nog nooit gezien!!! wel een sjiek ding zeg!!
    Maar zoals je schrijft is het veel gezonder en veiliger dan een houten stok en de schimmels die erop groeien!
    Groot gelijk dat je hem verwent! Zolang ze bij ons zijn moeten we die beestjes goed verzorgen vind ik en anders moeten we geen dieren houden , niet? Zijn die stokken ook in het klein te verkrijgen???
    Lieve groetjes annemarieke, x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dag annemarieke, jawel, ze komen in 3 maten klein middel en groot, ace heeft een grote en de kleinste is denk ik 25- 30 cm
      Kong SafeStix
      www.safestix.nl/
      daar kun je meer info vinden

      Verwijderen
  33. ik heb zo'n stix nog nooit gezien
    Maar ik heb dan ook geen hond, en een poes heeft dat niet echt nodig hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel wijs, ik ken het echter niet maar ga op zoek!
    Ace is er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ziet er uit als een attribuut uit een goedkope sexfilm :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oei klappertje ben je mee gaan proberen die everzwijnen in Postel te verjagen !! Mooie jachthond zo te zien !! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk, heb ik nog nooit gezien, is het ook lichtgevend in donker?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Voor de uitvinder een gat in de markt.
    Met zo'n kleur raak je deze ook nooit kwijt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥