One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












27-02-2013

28.02. frietje met





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken

frietje met, frietje zonder
frietje boven, frietje onder
frietje hier frietje daar
frietje oorlog, is dat niet raar?

frietje ketchup, friet saté
frietje joppiesaus, olé olé

friet met mayonaise uit belgiek,
van al die friet word je zo ziek
frietefrietefriet
maar dat intereseert mij nu niet

- samm -



Lekker zo’n frietje op z’n tijd,
Een puntzak,
Da’s wel het lekkerst eigenlijk, hé:-)
Tot morgen,
Dag frietje,
* vingers aflik*


42 opmerkingen:

  1. Dien,
    Heerlijk... om niet te spreken van "zalig",
    zón puntzak met friet en echte originele mayonaise. Bij deze bestel ik bij jou 1 frietje met... en neem er zelf ook nog eentje, ik betaal!
    Dat moeten we nog eens beleven, zo gewoon ergens hangen met een puutje patat.
    groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmmm. De lekkerste hier in het noorden zijn die van de Belg op de markt in Groningen. Mjammie!
    Ik hou helemaal niet van mayonaise, maar de lekkerste wordt gemaakt door André Dokter in Briltil! Mjammie!!!!!!!!!!!!!
    Eerlijk gezegd eet ik ze maar zelden. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ook niet hanny,
      maar af en toe móet je wel een frietje eten hé, en het lekkerst is het dan zo uit de puntzak:-)

      Verwijderen
  3. Deze log laat ik morgen maar niet aan Shirel zien, want die wil dan geheid morgenavond friet eten. Of patat zoals we het hier zeggen. Dan eet ze haar bordje graag leeg.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MMMM..lekker zo'n frietje,wanneer gaan we?
    groetjes free.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Klaproos,

    Schitterend, hij smulde rustig verder, en veegde zijn handen aan de broek af. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat leuk.....zo man die zich vol overgave op zijn frietje stort.
    Mooi gezien Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijk blog Klaproos, alle ogen eens niet gericht op kwatta....
    Het is eigenlijk te laat...neen, het is écht te laat, maar anders.....
    je krijgt hier trek van....in een frietje mét.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De puntzakjes Friet zijn mijn favoriet. Lekker met je vingers door de mayonaise, jummie ...
    dat kan ook met een bakje maar is toch net anders.
    De man op de foto geniet er ook al zo van wat een mooi gezicht dat iemand zo kan genieten.
    Wat een heerlijk logje over frietjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach ja joh prins mag ook een prinses zijn.

      Ik ben gek op paarden. Staan er een paar in de stal bij ons.

      Verwijderen
  9. MMMM....lekker zo'n zakje patat...!!
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De laatste maal dat ik nog een pakske friet heb gegeten in A'pen heb ik nog betaald in franken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is maar een kleine puntzak hoor Klappertjelief, in Olland gespot zeker? *wink, big smile*
    Maar een heerlijk serietje van deze smullende man, een plezier om naar te kijken!
    OT: ik maak al mijn bewerkingen zelf hoor en mijn foto's ook... Maak jij er nu maar een fijne dag van meid, hopelijk weer iets beter dan gisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hai Klappert!

    Heerrrrrlijk!
    Ik denk dat ik eens per jaar een frieteke eet.
    Maar het mogen er best twee zijn!
    Als het maar uit zo'n geruit zakje komt en er zo'n een flinke klodder mayo er op zit!!

    Mooi menneke...

    Dagdag!
    We gaan er een vette topdag van maken...

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh zo heerlijk een frietje mét in een grote puntzak.
    En dan tot je 'ellebogen' in de mayonaise, smullen maar ;-)
    Zo lekker af en toe joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Klaproosje!

    Eén keer de week gaan wij frietjes eten naar de frituur!
    In Tremelo daar is hij super lekker en doordat we daar nu
    elke zaterdag zijn hebben we wel een vriendschap opgebouwd
    met de eigenaars en het personeel!
    Zie er steeds naar uit naar die zaterdag!!!
    Wens je nog een gezellige dag met Ace, annemarieke, x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk hoor een frietje op z'n tijd.
    Leuke foto's van de smullende meneer met z'n leuke sjaaltje.
    Je hebt hier in de buurt (alleen in het weekend) een kraampje waar ze zelfgemaakte friet verkopen, zooooo lekker.
    Als we dan 's zondags met de honden gewandeld hebben, rijden we daar ''opeens'' langs haha.
    Gelukkig hebben ze ook kinderporties.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. nee nee de lekkerste zijn die ik maak eerst de aardappels schillen dan wassen in dikke friete snijden en dan heel goed droog deppen ,dan eerst voorbakken uit laten lekken op vetvrij papier dan intussen zelf de mayo maken daar is niks aan dat kan iedereen dan de frite afbakken,nou er blijft nooit iets over,de kleinkinderen zijn er dol op.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige serie, je ziet deze man genieten van zijn frietje, met of zonder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heb nu plotseling ontzettende zin in een zak frieten, hoe zou dat komen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel lekker !! Je ziet die man genieten !! Heel smakelijke foto/tekst Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldige foto's. Je ziet die meneer echt genieten van zijn frietjes.
    Hier lusten we ook frietjes,lekker met mayo of ketjup en uitjes.

    groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja vind ik ook het lekkers...
    friet ui een puntzak...
    Ssssssttt wij eten altijd zaterdags patat..
    maar de rest van de week wel weer heel gezond...;)
    Mooi gedaan..

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Klaproos wat doe je nu het water loopt me in de mond, het is ook al weer jaren geleden dat ik patat heb gegeten.
    Hier alleen in het centrum van het dorp een paar patatboeren maar echt lekker nee.
    Kan ze ook zelf weer gaan bakken helaas de frituurpan heb ik aan mijn dochter gegeven.
    Ik bestel zo wel Chinees komen ze brengen en het is goed warm en overheerlijk.

    Groetjes,
    Van Frans en Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooooh ... wow ... een echte puntzak ... da's lang geleden.
    Ik krijg spontaan trek in zo'n puntzak friet met een lekkere vette klodder majonaise ... Hmmmmm ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. patat of friet..

    die man geniet er van...

    en hij heeft nog een "kop" voor te fotograferen..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben het met Hanny eens, op naar Groningen op de markt, daar hebben ze grote puntzakken vlaamse friet, je eet je vingers er bij op.
    Leuke fotó ! Die man geniet zo dat hij niet in de gaten hereft dat hij op de foto word gezet , denk ik.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ja lap baasje gaat achter frieten ,lekker zie die man genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik ben er zelf niet gek op, Dientje
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Patatjes met je vingerss eten is nog steeds het allerlekkerst :-)
    Gave foto`s zijn dit

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van een frietje geniet je. En dat is aan deze man wel te zien. Hij eet ze bijna glunderend.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O wat heb ik daar nu plots een vreselijke trek in!!
    Heerlijke foto Roos!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je vond een mooi model.
    En de puntzak, de enige manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldig zo'n heerlijk frietje in een puntzak.
    ik kan daar ook echt heerlijk van genieten.
    Leuk item Dien :-)

    En ff dit: Die boerderij van het thema staat in Knokke Heist ;-)

    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke foto's van het boertje met zijn rode zakdoek en klompje. :-)
    Van het puntzakje krijg ik ineens enorme trek in frietjes. En dat mogen gewone, Belgische of Franse zijn. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heerlijk op z'n tijd.
    Nu even niet, want ik ben aan de oude kaas. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥