One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












18-02-2013

19.02 Don't Stop Me Now





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken



Ik heb geleerd op jou te wachten
ik liet je meegaan met de wind
ik volgde jou in je gedachten
verdwaalde in jouw labyrint.

Ik heb de weg teruggevonden
en alles laat me langzaam koud
want ik kan de muur niet breken
die jij rond je hebt gebouwd.

Je leeft verborgen in jouw wereld
gesloten poorten, stad van steen
al zou ik zingen tot de ochtend
ik kom er met geen stem doorheen.

Zie het vuur begint te doven
en ons huis wordt langzaam koud
want ik kan de muur niet breken
die jij rond je hebt gebouwd.

Onze toekomst wordt verleden
hoe vaak ik ook mijn handen vouw.

Ik kan de muur niet breken
ik kan de muur niet breken
ik kan de muur niet breken
die jij rond je hebt gebouwd.

Stef Bos


Mooi hé.
Ohhhhh ik zit hier een beetje te dromen
En te genieten: -)
Het leven is mooi man,: -)
En we mogen het zelf maken
en wat hebben we weer en bak vol geluk gehad vandaag hé: -)
Tot morrrrrrrrgen :-)
xxx



39 opmerkingen:

  1. Geen vrolijk makend lied van Stef Bos. Maar jouw vage kleuren hebben iets geheimzinnigs. En dat houdt een belofde in (?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijf maar lekker dromen en genieten. laat alle zorgen maar aan morgen. Fotokes passen goed bij het verhaal.
    Welterusten......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beetje mistige foto's, ik zou ook verdwalen in dat labyrint ;-)
    droom maar lekker verder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent duidelijk aan het genieten en gelijk heb je hoor.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ...we mogen het leven zelf maken, fijn, of we dat kunnen is iets anders...droom toch maar verder Roosje...rené

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zund......ik kan het lied niet beluisteren. YouTube zegt ijskoud dat het in mijn land niet beschikbaar is.
    Dus zouden ze in heel Twente...........
    Het moet niet gekker worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, Klaproos..., soms een gewapend betonnetje..., soms met een deurtje op een kier...
    'Die bak vol geluk...', wens ik je elke dag !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Klaproos,

    Dromen zijn niet altijd bedrog, maar dromen is zo fijn.
    De beelden vervagen en je ziet een ander beeld. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Iedere dag die is ons gegeven, is geluk. Don't stop it now.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi lied van Stef .....Dientje
    groetjes van een snotverkouden Novelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waarom maak ik nog eigenlijk scherpe foto's, deze van jou zijn veel mooier Roos!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. CARPE DIEM DIEN...
    Aan jou wel toevertrouwd!
    Wat ben ik blij dat je het hebt "gered".
    Stel je voor, dat...
    Blij dat je de feestneus op had gezet
    en jouw... jouw laat ik nooit meer los.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze tekst van Stef Bos doet me wat, ik weet niet waarom. Wat ik wel weet is dat het weer een toppertje van een tekst is die hij heeft geschreven.

    En met jouw foto's erbij word het helemaal afgemaakt.

    Wat ben je toch een fijn, positief mens, een voorbeeld voor veel mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi...!!
    Lekker blijven dromen en genieten van wat elke dag je brengt.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. sterren schijnen altijd ook al zie je het pas als het donker is !!!!
    net zoals de zon als de wolken er voor zijn geschoven , schijnt ze er lekker achter door
    maar dat weet jij allemaal wel hé
    geen deksel op je bakje vol geluk leggen hé , laat het maar waaien met de wind mee , want er komt vers aangevlogen vanuit het westen , 't is hier al geweest !!!!
    blije knuffel maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nu ga ik toch zeker morgen een nieuwe bril halen ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt er weer wat moois van gemaakt @->--

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker doordromen want zo kom je ook nog eens aan voldoende rust bij je herstel.
    Heerlijke dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij moet precies je hoofd geen verlof geven om je hart aan het woord te laten lieve Klapper, je kan het echt allebei aan je mooie logjes te zien! Hou je goed kranige dame en werk aan je genezing, elke dag weer tot je terug een spring-in-'t-veld zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het leven is zeker mooi Dien.
    En de meeste dagen kleuren we zelf in.
    Flink genieten is het dus. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi Dien! Stef Bos kan zulke mooie teksten schrijven!
    Eigenlijk is deze wel een beetje treurig.

    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige woorden van Stef Bos, maar je foto`s liegen er ook niet om :-0
    Lekker kleurrijk heb je je toekomst geschilderd !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. "Het leven is mooi man,: -)
    En we mogen het zelf maken"

    Ik haal dat er even uit, je hebt het zo mooi gezegd!!!!!! Dank je wel !

    gaat het goed met jouw ??

    Veel liefs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als je hoofd niet moet werken, dan werkt je hart. Het schildert de mooiste fijnste schilderijen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dus je hoofd heeft even, even maar, vrijaf
    Dat moet toch wel een enorme opluchting zijn
    Eens op een dag dat denken te stoppen
    Eigenlijk is het wel een beetje maf
    We denken zoveel, maar lopen meestal aan de lijn
    We weten, maar toch, we hebben van die harde koppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haaa, Stef Bos!
    Onze grote dichter en schrijver en zanger...
    En alleskunner.....

    Da's mooi Klappertje...
    Raak!

    Liefs van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heerlijk roosje hoe je dit weer met woord beeld en geluid weet te presenteren, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtige songtekst Dien...

    om bij weg te dromen...

    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige tekst Klaproosje!
    Gelukkig kende ik het nummer,
    want hier in België kan je het niet bekijken!
    Je foto's zijn echt om van te dromen!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoofd in verlof en enkel een hart dat spreekt ! Geweldig zou ik denken Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heerlijk maar even genieten. Mensen hebben het altijd over even de knop omdraaien helaas heb ik die knop nooit kunnen vinden.
    Een heerlijke avond gewenst Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gelukkig bekijk jij alles van de positieve kant Dien.
    Prachtig die onscherpte, moet toch een een cursus gaan volgen bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. SCHITTERENDE POST ,prachtige tekst doe me terug denken in mijn verleden ......

    BeantwoordenVerwijderen
  34. het lijkt wel of je in dat ziekenhuis een heel fijne ervaring hebt gevoeld,
    iets dat je vrijheid geeft, de vrijheid van het hart, en berusting, aanvaarden...
    geniet maar verder van het leven, het is aanstekelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Volgens mij gaat het geweldig goed met jou. Ik hoor (en zie) alleen maar positieve dingen. Heel goed van je Dien! En je bloggers zijn blij dat je weer thuis bent, want die foto's met verhalen erbij hebben we allemaal toch donders gemist.
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥