One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












17-07-2016

18.07 Don't let it get you down








*KLIK*
Johny Swim- Don't let it get you down
Openen in nieuw venster en klein maken






I do not love you except because I love you;
I go from loving to not loving you,
From waiting to not waiting for you
My heart moves from cold to fire.


I love you only because it's you the one I love;
I hate you deeply, and hating you
Bend to you, and the measure of my changing love for you
Is that I do not see you but love you blindly.


Maybe July light will consume
My heart with its cruel Ray,
stealing my key to true calm.


In this part of the story I am the one who
Dies, the only one, and I will die of love because I love you,
Because I love you, Love, in fire and blood.


Pablo Neruda











12 opmerkingen:

  1. Goede morgen Roos, wat een mooie tekst, in die foto bedoel ik,
    de liedtekst is ook mooi, maar die ken ik al.
    Met Molly lijkt het vandaag iets beter, alleen heeft ze de bak
    nog niet gebruikt, wel om te plassen maar verder niets. Eten doet
    ze wel, dus daar moet toch ook wat uit komen zou ik zo denken.
    Als na het zwemmen dat nog niet gedaan is, bel ik de dierenarts
    maar weer die kosten, daar maak ik altijd een apart potje voor,
    zodat er altijd geld is om mijn dieren te helpen. Desnoods zou ik
    zelf liever een boterham minder eten, dan mijn dieren te laten lijden.
    Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bonjour Klappetje,

    oh ja... Pablo Neruda...
    Wat heeft die man prachtige gedichten geschreven...
    Ik heb een mooi bundeltje van hem met op de linker het spaans en rechts de vertaling in het Nederlands.
    Ik ben een echte fan...

    Il Postino gezien?
    Zo niet... zien!

    Dagdag...
    Dikke pakkerd voor vandaag en geniet maar lekker van alles wat op je pad komt...

    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogguh Dien :)
    Ik vind die bovenste afbelding ook geweldig. Die spreuken -of wat het ook zijn- slaan de spijker op z'n kop.
    En de tekst..... zeer mooi. En dan jou foto er bij. Een compleet geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tegeltjeswijsheid én Klaproosfoto.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tekst en jouw foto is weer een pareltje Dien
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heftige verklaring! Maar wel mooi poëtisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die eerste foto spreekt voor zich Roos
    knap gespot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De tegeltjes is wel wijsheid, net als het nummer.
    Er is altijd wel iets wat erna komt. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je foto met de tekst, aangrijpend mooi
    de eerste foto, om bij na te denken

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥